1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    morgen maar eens kijken bij de FRS wat de elite edition gaat kosten, op de site staan ze niet meer.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    is deze game weer een easy 1000g
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Het is maar net wat jij onder easy verstaat. Ik vind de campaign en special ops op veteraan behoorlijk pittig.
     
  4. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je weer zoals in Black Ops splitscreen online?
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ok anders geformuleerd. na spec ops en campaign op veteran, heb ik em dan net als mw 1 en 2 op 1000g :p
     
  6. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik ook wel weten. :eek:
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja dat kan :)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan iemand die hem al heeft even kijken of 3rd person team tactical er weer in zit?
     
  9. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles kan!
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ben ik ook erg benieuwd naar! Nogal een onderschatte gamemode in MW 2 imo..
     
  11. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou wat nieuws? Ik wil het graag kopen maar het heeft me nog niet echt overtuigd.

    Nieuwe kill-streaks, voertuigen oid?

    Kan iemand mij overhalen, of wat vinden jullie nu heel erg gaaf wat in deze game zit?

    Alvast bedankt!:thumbs:
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Nieuwe killstreak systeem is erg interessant. De point streaks die niet weggaan als je doodgaan kunnen erg fijn zijn in bijv. HQ waar je vaak doodgaat.. Zo kun je bijv. counter uav en dat soort killstreaks nu hiermee halen, uitsluitend killstreaks waarmee geen kills zijn te halen. Ook is het fijn dat alle OP killstreaks eruit zijn gehaald en de killstreaks die erg goed zijn die er nog wel inzitten erg moeilijk zijn om te halen (killstreaks tellen niet meer mee voor de volgende killstreak net als bij BO). Volgens mij moet je voor de chopper gunner nu 17 kills hebben. De perks zien er ook beter gebalanceerd uit commando, oma, danger close, marathon, lightweight en stopping power zijn er allemaal uit. En dan ook nog een spec ops survival mode die er erg interessant uit ziet en niet uit te spelen is, dus waarschijnlijk ook nog erg verslavend :+. De graphics zien er zover ik kan zien bij livestreams en gameplay op youtube er ook nog iets beter uit (wapens zijn iets mooier).
     
  13. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Buiten dat zijn er natuurlijk nieuwe maps enzo.

    Maar ook is het hele customizen van je wapens anders, niet alleen krijg jij zelf xp waar je nieuwe wapens en shit mee unlocked, je wapens krijgen ook xp, waarmee je camo en attachments unlocked. Maar ook weapon proficiencies (minder recoil etc.)

    Er zijn ook nieuwe character specialities, zo kan je kiezen voor support, waarmee je kill streaks krijgt met de punten die je verdient ipv kills, deze zijn alleen supportive, dus care packages e.d. het enige echt dodelijke wat je er mee kan krijgen is een exploderende fake care package en een stealthbomber.

    Je kan ook kiezen geen killstreaks te krijgen, maar om nieuwe perks erbij te krijgen elke 2 kills, zo kan je het dus voor elkaar krijgen om na een X aantal kills met ELKE perk in de game rond te rennen :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat was de enige mode die ik nog speelde na een maand of 3. Blijft leuk om te doen. Op 1 of andere manier is het net een tikkeltje tactischer en langzamer dan normaal 1st person.

    Zal wel komen doordat iedereen om hoekjes kan kijken :+

    En daarnaast ziet het er ook gewoon erg vool uit en bestuurde het ook nog eens prima
     
  15. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond wel dat de 3rd person in mw2 er erg arcade uitzag.

    Maar heb me zeer vermaakt met die optie
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Lol, een maatje van me belt me net op en die zegt dus net dat met een medewerker van MM heeft staan praten en dat iedereen die de game voor de release datum heeft gespeeld, dus ook legale versies dat Microsoft die gaan bannen bij de nieuwe dashboard update. Activition zegt dat ze dit bij Microsoft hebben aangevraagd en Microsoft schijnt hiermee akkoord te zijn gegaan, Ik geloof er geen drol van eerlijk gezegd
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Natuurlijk is daar niets van waar. :lol:
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je geeft je antwoord zelf al, van een medewerker van MM :') Wat zijn ze bronnen? Nijntje en de onderwaterwereld?
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    haha nou het leuke is , ik ken die gast van Mediamarkt, hij zegt dus dat tie een persbericht heeft gekregen, ik denk dat het grootspraak is en niet meer dan dat, ze kunnen ons toch niet bannen voor iets wat je legaal hebt,
     
  20. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    wat een klets weer :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina