1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik wil een Khajiit Battlemage worden. Heb nog nooit een TES game gedaan, dus doe dit puur op basis van de looks van de Khajiit en wat ik weet over Battlemages. Zal ik echt zoveel nadeel ondervinden van het zijn van een Khajiit? Hoe zie ik dat bijvoorbeeld terug in de dialogen?
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat bedoel je precies met moeite? Als in 'ik vind het lastig om met 2 handen én de Shift toets in te drukken én een letter'. Want dat lijkt me toch een vrije makkelijke handeling, helemaal voor een gamer.
    Ik vermoed dus eerder dat dit gewoon pure luiheid is, en ja, daar erger ik mij ook aan. Vooral als men het dan nog probeert te gooien op onkunde :emo:

    @Pascal: Khajit is een goede race hoor! Alleen niet echt voor battlemages :+. Ze zijn meer sneaky en gebruiken eigenlijk geen magic om aan te vallen. Dat is meer wat voor Dunmer ofzo. Kahjit zijn altijd sneaky enz. Ik ben zelf altijd thief, en dan is Khajit en Argonians altijd goede races, alleen vanwege de looks kies ik altijd Bosmeri.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Probeer dan niet na te denken wat je exact typt. Zet hetgeen neer wat het stemmetje in je hoofd zegt. Dat werkt bij mij ook vaak als ik er even niet uitkom :+
     
  4. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst een grote mond en nu beginnen te twijfelen. Doe voortaan ff een beetje kalm aan met je ''moeilijk te begrijpen'' als je een dag later zelf ook al begint te twijfelen.
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, dat heb ik eerder gehoord inderdaad. Maar ik begreep ook dat je in Skyrim minder gebonden bent aan de "natuurlijke eigenschappen" van de rassen. Dus het zal me wat meer moeite kosten, zeker in het begin lijkt me, om hem goed en krachtig magic aan te leren, maar het is niet onmogelijk. Of zie ik dit helemaal verkeerd?

    Ik wil gewoon zoiets als deze Khajiit:
    [​IMG]

    Die van mij krijgt zeker ook zo'n snorretje. :cool:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik zeg altijd maar, uiteindelijk moet je je inleven in je ras. Als je een toffe kat wil spelen moet je dat gewoon doen. De game zal inderdaad niet onmogelijk worden als je als battlemage gaat spelen, en als je gewoon je eigen perks kiest komt alles goed. Ik zou het gewoon doen dus.
     
  7. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik dacht dat dat juist wel belangrijker was gemaakt tov Oblivion. Maar nu begin ik ook te twijfelen:+
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Thanx man, ik ga nog even wat wiki's doornemen om te kijken wat ik doe.
     
  9. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja het is wel veranderd, maar wat bedoel je met belangrijker? in welk opzicht?

    In Skyrim heeft elk ras nog steeds ieder zijn voordelen, maar het daadwerkelijk levelen gaat door middel wat jij allemaal in die wereld doet ( en vervolgens welke perks jij kiest )

    Als jij veel Magie gebruikt, zul jij daar het snelst in levelen, samen met de perks die je hier voor kiest.

    Maar dit is wel bekend bij iedereen
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Qua startbonus is het precies identiek aan Oblivion (zo op het eerste gezicht). Wat +10 bonussen en wat +5 bonussen. Echter zal dit helemaal niet je playthrough beïnvloeden. Het zijn gewoon startbonussen. Maar aangezien het levelsysteem nu wat verbeterd is, zul je meer levelen in de skills die je vaak gebruikt. Dus ik denk juist dat de startbonussen wat minder nadrukkelijk aanwezig zijn.
     
  11. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    SaturnTilburg Saturn Tilburg
    Vanavond om 0.00 uur barst het los!! #CallofDuty #MW3 nachtopening!!!

    @SaturnTilburg Komt Skyrim nou wel of niet? Wordt afgedaan als een broodje aap op somige gamefora

    @thomasdal hij wordt vanavond gewoon verkocht!
     
  12. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gewoon niet de tijd om dit forum te volgen. Toendertijd was er gewoon harde evidence. Misschien is het nu allemaal al ontkracht..
     
  13. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    ik heb bol.com een email gestuurd met deze informatie kijken of ze hem dan ook eerder gaan verzenden =P
     
  14. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ga daar maar niet van uit... ik denk, als saturn vanacht inderdaad gaat verkopen dat de meeste winkels dan woensdag gaan verkopen. maar denk dat de mensen die besteld hebben de game dan op donderdag met de post krijgen.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga na dat lijstje van (tyrant?) te hebben gezien denk ik voor een imperial. Ridders met beetje magie. Daar hou ik van!
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Denk dat ik ook voor Khajit ga, maar ga pas beslissen als ik de game in mijn ps3 heb zitten en lekker ff alles doornemen :p
     
  17. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag ik net op facebook langskomen:

    [​IMG]

    Edit: dit er net achteraan:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  18. Seh

    Seh Guest

    haha ja zoiets zla t wel worde! mja weet toch nooit he, kan ookzomaar morgne ineens onder de deur liggen!!!1!11einzzweidreihertmeteengewei[​IMG]
     
  19. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    of future zone is bang dat de helft van hun pre orders naar tilburg gaan.

    kijk dat hun mw3 al spelen sinds vrijdag mag zeker wel :+

    en een beetje vreemd dat volgens future zone, skyrim morgen waarschijnlijk in je brievenbus ligt. waar haalt die persoon dat vandaan ? en als dat zo is dan moeten zaken als een bart shit dat toch ook gaan doen. anders moet bethesda net zo goed tegen future zone zeggen van.. nog niet met de post mee sturen want dat mag nog niet.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kan wel maar why? Khajiit draagt bijna nooit heavy armor en wield ook geen spells. Bretons en Dunmers zijn erg geschikt voor een Battlemage. Nadeel is dat je in het begin heel veel skills moet gaan trainen dus de eerste paar uren kan de game misschien lastig worden. Al heb ik een vermoede dat Skyrim niet de moeilijkste TES game gaat worden. Een Khajiit Battlemage moet wel kunnen. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina