Pff, ze mogen er nog wel een abo tussen gooien Van 10 naar 120 Mbit is wel een heel drastische verandering in snelheid, ik wil er tussenzitten voor een mooie prijs
Inderdaad, beetje stomme opbouw van abonnementen als je nagaat dat heel heel ISP's tegenwoordig 40 of 50mbit via de kabel aanbieden er moet een 50mbit optie tussen
Shit, Lightning (en een aantal andere provides) is niet meer.. Amsterdam, 4 October 2011 Dear visitor, On 28 September 2011, the District Court of Amsterdam reached a verdict in the procedure on the merits of the case that Stichting Brein had brought against News-Service.com. The Court has ruled that News- Service.com is to cease ‘recording and offering material protected by copyright and neighbouring rights’ on pain of period penalty payment. Unfortunately, News-Service.com sees no way of complying with the Court's verdict while ensuring a regular and normal provision of Usenet services. As a consequence, on 28 October, we started interlocutory proceedings and asked the summary Judge to order Brein to cease the execution of the verdict. We have learned today that the summary Judge has denied our claims. This means that we are forced to cease our operations with immediate effect. However, for reasons of principle, News-Service.com will not accept the verdict and has lodged an appeal. We would like to thank all relations of News-Service.com for the pleasant working relationship and the trust they have placed in us during the past 15 years. Kind regards, Patrick Schreurs and Wierd Bonthuis News-Service.com
ik gebruik al tijden http://www.i-telligent.nl/ €4,25 voor 20 mbit, aangezien ik adsl nog heb, prima te doen
http://www.lightningusenet.com/ Werkt toch nog gewoon? Athans, je kan nog kopen. Maar downloaden gaat hier niet meer :-(. Heb me abo vorige week nog verlengd, wat nu?
Op hun twitter geven ze aan dat het om een technische storing gaat en dat ze niet out of business zijn... edit//zag Delphiki's antwoord niet
Net een half jaar XLNed geshared met 2 vrienden, ik betaal nu €21,85 voor een half jaar (dus 3,65 per maand). Prima prijs voor de 50mbit die ik krijg
Lightning toch definitief uit de lucht door Stichting brein? XLNed maar eens proberen dan Of anders terug naar Eweka
Heb al even gegoogled maar kon daar niks vinden. Ik heb sinds kort bij Spotnet dat ik max 1,6mb zit met downloaden. Eerst was dit 3,3mb. Ik gebruik UPC met een Eweka abonnement. Spotnet versie zat ik allernieuwste toen het probleem ontstond, maar ben weer terug gegaan naar de een na laatste, en probleem is er nog steeds. Mijn broer heeft hetzelfde probleem op zijn PC maar op zijn laptop haalt ie wel gewoon de 3,3mb Ook met UPC en Eweka.