1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb even gebeld en ze hebben de lading net binnen gekregen, vanaf 23.00u kun je Skyrim ophalen daar zonder gereserveerd te hebben!
    Gameshop twente te Hengelo dus
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat je alleen zou transformeren gedurende de nacht. Shows how much I know.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Huh je bent toch alleen weerwolf bij volle maan of wat? 8)
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Als je dat zelf een beetje kan bepalen kun je een soort druid maken. Kun je én weerwolf én vampier zijn? :eek:
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat is een goed ras als je een dief/assasin wilt maken met magie?
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit lijkt mij ook ja....

    En vampier en weerwolf lijkt me niet mogelijk. Als we twilight mogen geloven... ;)
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Ah, gelukkig heb ik dat nooit gekeken. :+ Hoe awesome zou dat zijn? Eerst het slachtoffer zijn bloed drinken, om vervolgens het vlees er vanaf te rukken. 8)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Maar in Skyrim is het gewoon elke avond lijkt mij, of is er dit keer echt een volle maan. Volgens mij was je in Morrowind gewoon elke avond een weerwolf anders.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja vriendin hè. Moet je af en toe wat voor over hebben.... ;)
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Gelukkig wordt de mijne niet blij van Twilight. Glitterende vampiertjes konden haar ook niet bekoren :). Skyrim hopelijk op de release oppikken, eerst wat oude games inleveren bij GM :).
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij kan je veranderen in een weerwolf wanneer je maar wil, zodra je een of ander item hebt. Ik zag zoiets laatst op de Bethesda forum, iemand die niet blij ermee was hoe Bethesda sommige dingen implementeerd in een game. Volgens die persoon zou het veel toffer zijn geweest wanneer je een geforceerde transformatie had elke nacht. Klinkt opzich logisch...voor een weerwolf,maar de vraag is...zou dat niet super irritant gaan worden na een tijdje?
     
  12. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Skyrim per ongeluk 2 x gepreorderd op gamedumper. Maar wel maar 1 exemplaar betaald. Weet er iemand hoe ik een bestelling kan annuleren??? Ik heb al enkele weken geleden een mail gestuurd maar tot nu toe nog geen antwoord op gehad..
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32



    Waarschijnlijk de reden dat ze het dus met een item hebben gedaan.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zit te twijfelen of ik die 'The Elder Scrolls V: Skyrim Guide CE' wil hebben. In 656 pagina's kunnen ze heel wat moois kwijt, maar ik weet niet of ik hardcore genoeg ben om het boek echt nut te laten hebben, of dat het uiteindelijk een boek wordt wat vooral mooi staat te wezen in de kast... Nog helemaal geen plaatjes van de inhoud of reviews van gezien. Je moet het doen met dit plaatje:

    [​IMG]

    en zo'n omschrijving:
    FREE ACCESS to the interactive world map– Code inside
    The interactive world map includes over 150 location maps covering all 9 Hold cities. Each map shows the locations of every vendor, trainer, skill book, NPC, and unique item in the realm. You can toggle points of interest on and off and zoom in and out.

    -Large map Poster inside-
    Labeled with important locations, major roads, and hold capitals

    -A Champion for Skyrim-
    Multiple character builds based on hundreds of hours of playtesting reveal exactly what Skills, Perks, equipment, and other items to pick, and how to advance through the game, no matter the type of character you want to be.

    -All Collectibles Gathered-
    If you’re searching Skyrim for Skill Books, Unique Items and Weapons, every single Shout, Dragon Priest Masks, Treasure Maps, Unusual Gems, or even Captured Critters, we show you where every rare item is.

    -The Atlas of Skyrim-
    A comprehensive tour of every single location, from the vast Hold Cities to the smallest woodland den. Every major exploration point receives a walkthrough flagging important items, with detailed maps throughout.

    -Prowess in Combat-
    Every weapon, piece of equipment, and spell is detailed so you know which blade, bow, or incantation to crush your enemies with. Every type of combat is tactically analyzed, so you can better any foe in battle.

    -Trainers and Traders-
    Skyrim is full of merchants to barter with, and trainers to further increase your Skill, Crafting, and Bartering proficiencies. Every alchemist, blacksmith, innkeeper, trainer, Khajiit caravan, and other vendor revealed.

    -Followers and Friends-
    Build your friendships across Skyrim and locate every Follower with information inside this guide. Become a Thane. Own property. Marry your favorite Housecarl. Details inside.

    -Massive and Complete Index-
    beslissingen beslissingen...

    Ook al gebruik je het boek niet superstrak in de game, dan blijft het denk ik wel een mooi doorbladerboek, als het mooi vormgegeven is van binnen en de kwaliteit van de pagina's een beetje ok is (niet van dat telefoonboekpapier)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vaak is zo'n guide ook online te vinden....
     
  16. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey! Het moet wel realistisch blijven he :+:9
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Heeft iemand de EPISCHE Skyrim al gespot? :+
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Lol, nou in de Rode Zee ga ik niet zwemmen hoor. :+
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Een echte piraat..
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gelukkig is de mijne niet op dr mondje gevallen.... :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina