Ik heb nu alweer spijt toch weer gekozen te hebben voor T-Mobile bij de aanschaf van mijn iPhone 4S. Wat een slechte service weer, was precies de reden dat ik er was weg gegaan en nu weer. Bij het bestellen van de iPhone had ik aangegeven nummerbehoud te willen en vulde hiervoor de online aanvraag in. Ze vragen dan om je huidige nr, simkaart nr en provider. Dat ingevuld etc. en afgelopen donderdag kwam de telefoon dan binnen etc. Prima allemaal. Telefoon ligt nu lekker te wachten, want zonder werkende simkaart kan ik er weinig mee.
Kijk ik vandaag bij status nummerbehoud, staat er afgewezen want het simkaart nr komt niet overeen met het mobiele nr. Dus ik nog een keertje kijken, klopt allemaal exact... Bellen met klantenservice, kan niks behulpzaams vanaf en probeert tot 3x toe mij de schuld te geven dat ik het verkeerde nummer heb gegeven. Dan heeft ze het ineens over het sim-nummer van mijn nieuwe simkaart, en gaat die oplezen. Dat is heel erg leuk, maar als dat hetgene is wat fout is gegaan, dan ligt de fout bij T-Mobile en niet bij mij. Want ik heb natuurlijk nooit mijn nieuwe simnr in kunnen vullen, die komt pas na bestelling...
Maar goed, wat is nu de oplossing: of ik moet mijn tijd verspillen door naar de stad te gaan en aldaar een formulier in te laten vullen, en dan maar hopen dat T-Mobile dit keer wel competent genoeg is. Of ik moet een formulier printen, alles invullen, opsturen en hopen dat ze dan bij ontvangst weer competent genoeg zijn...
Erg waardeloos dit allemaal, betaal je klauwen met geld voor een nieuwe telefoon, wil je zo snel mogelijk gebruik maken van je nieuwe abonnement, hebben ze een onfunctioneel nummerbehoud systeem met een waardeloze klantenservice. Je moet maar afwachten, hopen dat het goed gaat, en gaat het fout door een fout die aan hun te wijten is, ben je zelf degene die er alle moeite voor mag doen om het in orde te krijgen. Omgekeerde wereld.
En dan spreek ik nog niet over dat ik al naar de T-Mobile shop voor een nieuwe simkaart moest omdat ze de mijne hadden geleverd met enkel de grote simkaart.
Het lijkt er weer op, eenmaal het contract en het geld binnen, en je bent weer aan je lot over gelaten.
Laatst bewerkt: 8 nov 2011