1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu alweer spijt toch weer gekozen te hebben voor T-Mobile bij de aanschaf van mijn iPhone 4S. Wat een slechte service weer, was precies de reden dat ik er was weg gegaan en nu weer. Bij het bestellen van de iPhone had ik aangegeven nummerbehoud te willen en vulde hiervoor de online aanvraag in. Ze vragen dan om je huidige nr, simkaart nr en provider. Dat ingevuld etc. en afgelopen donderdag kwam de telefoon dan binnen etc. Prima allemaal. Telefoon ligt nu lekker te wachten, want zonder werkende simkaart kan ik er weinig mee.

    Kijk ik vandaag bij status nummerbehoud, staat er afgewezen want het simkaart nr komt niet overeen met het mobiele nr. Dus ik nog een keertje kijken, klopt allemaal exact... Bellen met klantenservice, kan niks behulpzaams vanaf en probeert tot 3x toe mij de schuld te geven dat ik het verkeerde nummer heb gegeven. Dan heeft ze het ineens over het sim-nummer van mijn nieuwe simkaart, en gaat die oplezen. Dat is heel erg leuk, maar als dat hetgene is wat fout is gegaan, dan ligt de fout bij T-Mobile en niet bij mij. Want ik heb natuurlijk nooit mijn nieuwe simnr in kunnen vullen, die komt pas na bestelling...

    Maar goed, wat is nu de oplossing: of ik moet mijn tijd verspillen door naar de stad te gaan en aldaar een formulier in te laten vullen, en dan maar hopen dat T-Mobile dit keer wel competent genoeg is. Of ik moet een formulier printen, alles invullen, opsturen en hopen dat ze dan bij ontvangst weer competent genoeg zijn...

    Erg waardeloos dit allemaal, betaal je klauwen met geld voor een nieuwe telefoon, wil je zo snel mogelijk gebruik maken van je nieuwe abonnement, hebben ze een onfunctioneel nummerbehoud systeem met een waardeloze klantenservice. Je moet maar afwachten, hopen dat het goed gaat, en gaat het fout door een fout die aan hun te wijten is, ben je zelf degene die er alle moeite voor mag doen om het in orde te krijgen. Omgekeerde wereld.

    En dan spreek ik nog niet over dat ik al naar de T-Mobile shop voor een nieuwe simkaart moest omdat ze de mijne hadden geleverd met enkel de grote simkaart.

    Het lijkt er weer op, eenmaal het contract en het geld binnen, en je bent weer aan je lot over gelaten.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sinds iOS 5 heb ik iets 'raars' met de slide to unlock bar. Elke keer als ik het scherm aanzet na een tijdje gaat dat witte gedeelte (dat op en neer beweegt) zegmaar eerst een stukje naar rechts, dan weer terug naar het begin voordat hij volledig naar rechts gaat.
    Zo ziet dat er dus uit: 8)

    --->
    <---
    ------------>
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb ik ook wel eens. Druk gewoon de lock knop 2 keer in en daarna werkt die weer.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hij werkt ook gewoon, maar het is gewoon een gruwelijk irritant iets als je er op let. :9
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Oh nu je het zegt.. 8)

    Bastard!
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  7. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat simnr is een behoorlijk lang nummer toch? Heb nu een nieuwe besteld en moest ook dit nr opschrijven voor nummerbehoud, nummer was echter zo lang dat ik niet zeker wist of ik wel de goede had!
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ging bij mij toen wel goed, van Hi naar T-Mobile. Met KPN ook eens gezeik gehad, contract zou van Hi naar KPN overgaan, maar is nooit gebeurd en ondertussen hadden ze bij Hi me een aan een dik abo gezet nadat contractperiode was afgelopen (ipv zelfde bedrag p/mnd was het ineens 2/3x zo veel). Was erna wel weer redelijk snel terug gezet, maar toch.
    Bij aanschaf T-Mobile duurde het bij mij alleen een maand langer voordat ik de foon kon gebruiken, ivm nummer behoud (waar ik bij andere provider ervoor nooit zo lang op hoefde te wachten). Maarja, alle telecom providers zijn gewoon slecht, je betaalt een hoop en de service is puur ellende.

    Moet zeggen dat ik nog niet overtuigd ben van Siri. Te veel gadget gehalte waar ik zo op uitgekeken zou zijn, meest nuttige dingen zijn in NL niet beschikbaar, of het werkt niet lekker, ook al spreekt iemand duidelijk helder Engels. Maar goed, heb geen 4S, maar mocht het naar de 4 komen, dan zit ik er niet om te springen.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  9. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand al eerder hier wat over gepost heeft:

    Sinds de komst van iOS 5 heb ik plots een aantal problemen met zowel mijn iPhone 4 als mijn iPad:

    -Belangrijkste probleem op mijn iPad is dat Safari ineens een veel vaker crasht dan voorheen.

    -Mijn iPhone lijkt niet meer zo goed te syncen met iTunes, ik verwijder bijvoorbeeld een podcast op mijn computer, sync de iPhone maar de genoemde podcast blijft er gewoon opstaan?

    -Op de één of andere manier zijn een hoop albumcovers verdwenen. Ik zie ze wel in iTunes en iedere keer probeert iTunes de albumcovers naar de iPhone te syncen maar zonder succes.

    Het zijn geen grote problemen, maar het blijft irritant. Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
     
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Met iOS 5 lijkt m'n iPod touch ook ineens langzamer geworden te zijn, meer mensen last van?

    Is er trouwens ook een app voor de iPad waarop je aantekeningen kan maken in bijv. een Word bestand?
     
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook t gevoel dat mijn iPhone 3gs langzamer is door iOS 5.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het gebeurt regelmatig dat Safari ineens veel trager reageert en vervolgens crasht :mad:
    Dat probleem had ik niet met iOS4.
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Touch heb jij dan? Ik kon iOS 5 er niet op installeren.


    Ik ga vanmiddag even naar de T-mobile winkel in het dorp om de witte 4S 16gb te bestellen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, en of ze moeilijk gaan doen over mijn niet meer geldige legitimatiebewijs. ;)
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij wordt daar amper op gelet. Heb m'n destijds verlopen ID-bewijs ook een keer aan de politie moeten laten zien, die zeiden er niets van.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iOS 5.0.1. is uit. Zou de batterijproblemen moeten verhelpen.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Advies genegeerd en de update zonder netadapter gedownload en geïnstalleerd.
    Wat kan me gebeuren met de accu op 50%
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo zou je hem eigenlijk perse met netadapter ingestoken moeten updaten?
    Tenminste dat heb ik vaker gehoord.


    En nu kan ik deze update toch ook via WiFi installeren via Instellingen toch? Alleen levert dit geen problemen op omdat ik de Reservekopie gewoon via mijn MBA heb lopen ipv via iCloud?
     
  18. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook mijn Iphone 4S ontvangen meteen ook maar die nieuwe update geinstalleerd via Itunes en dat verliep voorspoedig. Het is wel een gigantische vooruitgang die 4S tegenover mijn vorige toestel de 3G alles loopt mooi vloeiend en snel en weinig laad tijden. Alleen jammer dat siri er nog niet is in het nederlands.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je de update alleen met een netadapter mag installeren dan zou de over-the-air update weinig zin hebben.
    War zou er mis kunnen gaan met een accu levensduur van 30% of meer.

    Helaas vermeld Apple niet hoe groot de beschikbare update is voor Touch/iPhone/iPad.
    Ben geen problemen tegen gekomen tijden de updaten via Wifi door mijn iPhone en iPad.
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn must have apps voor de iPad? Ik heb trouwens ook gelezwn dat het mogelijk is om documenten vanaf je ipad t e printen, wij hebben een printer met wifi, kan dit dan ook of moet je een speciale printer hebben hieevoor?
     

Deel Deze Pagina