1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer geen flamewar te starten of te trollen, Maar zijn er ook andere mensen die er simpelweg geen ene klote aan vinden? Ik ben geen bf3 fanboy, sterker nog, Ik vond BO en MW2 geweldig, Maar dit is zo'n ongelooflijke tegenvaller...

    De maps zijn allemaal karakterloos, en Het lijkt alsof layouts simpelweg gerecycled zijn. De engine is Nu Echt aan vervanging toe en de maps staan Echt bomvol met teringzooi, Zo erg dat sommige killstreaks (turrets en assault drones bijvoorbeeld) totaal geen nut meer hebben. Ook stoor Ik me Echt zwaar aan al die debiele kutquickscopers.

    Iemand anders met een vergelijkbare mening?
     
  2. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope sorry, heb er echt een shitload aan fun mee....eigenlijk precies wat ik er van verwacht had. Vind de maps juist wel tof... Anders
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kreeg van Bol een code voor Cod1 erbij, werkt ie niet :+

    Singleplayer bijna uitgespeeld :)
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik mis mappen zoals Afghan, Terminal en Wasteland :emo:

    Geen ENKELE map geeft je de kans om te snipen. Maar ALS je dan een sniper tegen het lijf loopt is het weer zo'n zielige quickscoper die 40 meter naast schiet ... en je gek genoeg toch nog om zeep helpt :+

    Veel snipers in de game maar geen één map die het toestaat. Best jammer. Voor de rest zijn de shotguns weer echt overpowered, is er NIEMAND die varatie kwa wapens probeert ( UMP anyone? ).

    Toch ben ik wel tevreden als ik deze game speel. Gaat weer lekker snel en de customisatie is ENORM. Ben benieuwd hoe ik over een week over deze game denk.

    Dat de koek nu onderhand op is, voor mij, is duidelijk. Er MOET nu iets nieuws gaan komen met Call of Duty.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind die vliegen fucking irritant, speel met 5.1 headset op en dan is dat gezoem echt irritant.

    Het is idd wel weer meer van hetzelfde, leuk, maar er mag wel een keer weer vernieuwing komen idd, de extra customatie is leuk, maar de vraag blijft hoe lang het leuk blijft. Snipen mis ik ook, allemaal te kleine maps met te veel obstakels, jammer. Ach ja, mocht de game echt tegenvallen na een tijdje, kan ik altijd nog BF3 gaan spelen, alhoewel ik nooit een BF-fan ben geweest.
     
  6. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem :mad:, NAT-type gewoon open.

    Beter dat dit werkt :)
     
  7. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    in die map waar die helicopter in het midden ligt kan je wel redelijk snipen, maar daar blijft het bij, ik vind het spel gaaf maar de maps zijn over het algemeen vrij kut, vooral dat terroristenstadje met dat ronde gebouw in de hoek.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    code werkt van de mediamarkt hier ook niet?
    misschien zijn ze nog niet geactiveerd
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  9. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij hardened edition van Black Ops (of was het MW2?) kreeg je een code voor CoD1, die je eerst op een site van Activision moest inwisselen alvorens je de echte redeem code kreeg. Misschien is dat hier ook het geval?
     
  10. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het trouwens raar dat ik maar 2 prestiege tokens heb. Ik heb MW1, MW2 en dan maandag Black Ops geprestieged. Nu denk ik dat ik te laat ben geprestieged in Black Ops om die token te ontvangen, maar alsnog zonde.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik kom amper snipers of shottys tegen. Meeste zijn de scars of ump. Heb een enkele acr gezien.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Komt denk ik omdat ACR voor lvl 50 is. Ik ben nu 52 en wat is het een heeeeerlijk wapen. Ik denk dat ik al weet waar ik me prestige token voor ga gebruiken..8) Ook bijna golden camo op mijn UMP, op de helft van 30->31. Wat is er trouwens zo mis met de maps? Vind ze allemaal 10x beter dan die van BO, daar vond ik alleen Summit en Firing Range leuk van alle maps (incl. mappacks).
     
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke maps:thumbs:
    Heb 3 prestige tokens van vorige games en ben pas level 88)
    maar als ik prestige raak ik die prestige tokens dan kwijt?
    En kan ik die prestige tokens aan meerdere wapens uitgeven, of aan perks?
     
  14. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ze niet uitgeven aan double xp als ik jou was, zeker niet in het begin...
     
  15. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is iedereen aan het bitchen? Als je de game niet leuk vindt, ga lekker met de Famas spelen op BO! MW3 is 10x zo goed als BO, maar toch gaan mensen zeiken? Nu weer 2 mensen die haten op quickscopers, terwijl je skill moet hebben om feeds te halen. Iedereen kan wel een quickscope maken, maar ga niet huilen als je gekilld wordt. Dan ben je zelf gewoon veel te sloom. Quickscopen is makkelijker geworden, maar als je een kogel mist ben je dood (behalve als je tegen die 2 anti-quickscopertjes speelt hier, want blijkbaar falen ze hard). Feeds halen is moeilijk, zeker omdat iedereen weer een UMP-45 of Scar-L gebruikt. Ook die F95 of hoe heet dat ding, is 1 burst kill!

    PS: Sorry voor double post, lette niet op.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  16. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt de code ook al niet. Helaas..... effe bellen of mailen vandaag
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Anders ga je naar China ofzo, daar mogen mensen ook geen mening hebben, als iemand het spel vind tegenvallen of iets anders mogen ze dat toch gewoon vertellen?
     
  18. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een domme vraag, maar wat zijn tokens ?
     
  19. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk mag iemand z'n mening geven, maar ga niet zitten bitchen op deze game. Flinke verbetering als je het vergelijkt met BO, dus wat is hun probleem?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Uch 8), laat ook maar..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina