Vraagje over Project Gotham Racing!@#$!

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 9 jun 2003.

1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje over dit spel.
    Ik ben pas in New York, dus nog voor al die echte races.
    Ik heb dit spel nog niet zo erg lang, maar ik kan even iets niet volgen, en daar word ik nogal niet vrolijk van :confused:

Ik ben begonnen bij de Hot lap single, nou die ging goed.
    Binnen de 1 m 25
    Toen kwam ik bij hot lap average.
    Ook binnen de 57 sec.
    Maar toen zei dat kelerekutspel :mad: NO MEDAL AWARDED.

Dus met andere woorden: Heb ik em dan niet gehaald??:confused:
    Daarna heb ik de 2e hotlap single geprobeerd, en die heb ik ook binnen de tijd gehaald, maar ook weer No medal awarded :mad: :mad:
    In het menu staat dan dat die race "not completed" is.

Maar in dat menu ervoor staat bij procent gehaald 44%
    van het gehele level, dat dus op die 3 races duidt.

Ik snap er niks meer van, wat doe ik fout?
    Haal ik te weinig kudos ofzo?
    Dit is in ieder geval wel een brok van frustratie:mad: :mad: :mad:

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    44% -> 3 laps?????
    100% -> alle laps :cool:

Ik denk dat je daar ook kudos moet halen om verder te gaan niet alleen je tijd maar ook je stijl telt (denk ik)

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, als je een race start, zie je hoeveel Kudos je moet halen om een bronzen medaille te halen. Als je de race hebt gehaald (opdracht voldaan), dan krijg je al een groot deel van de kudos die je nodig hebt. De rest zal je moeten slippen.

Je kunt ook de moeilijkheidsgraad ophogen, om meer Kudos te krijgen. Veel suc6

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook als je een hotlap doet kan het some zijn dat je tijd een gemiddelde moet zijn. Je kan dus niet het eerst ronde optijd binnen komen en de volgende lap telaat binnen komen.
    En wat OCM3RZ zeg je moet kijken voor je een race begint wat je moet doen om een medal te krijgen.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd bij een hotlap heb je een gemiddelde rondetijd.

6. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is hotlap average. Bij hotlap single gaat het om 1 ronde zo hard mogelijk rijden, al tellen die andere natuurlijk wel mee voor stijl. Voorbeeldje: de basistijd die je moet halen is hotlap single 1m 25. Als je deze tijd haalt krijg je 400 kudos en voor een medaille moet je 600 halen. Je kunt dan 2 dingen doen: of de moeilijkheidsgraad omhoog zetten naar bijv. 1m 20 of stijl gaan rijden. Of beide voor een nog hogere score voor een zilveren of zelfs gouden medaille. Hoop dat het nu duidelijk is.

7. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dus t ging toch om die kudos..
    Die tijden waren een eitje, die kudos zijn lastig, want ik ram m'n auto wel eens tegen de vangrail na een bocht :mad:

Bij sega GT had je ook altijd van die fijne license tests, die ik hier een beetje vergelijkbaar mee vind. Laat ik me daar nou af en toe ook groen en geel aan geƫrgerd hebben:mad:

Maar ja, als t allemaal te makkelijk is, is zo'n spel ook te snel uitgespeeld natuurlijk.

Bedankt in ieder geval :)

Deel Deze Pagina