Vraag over Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bemsma, 9 jun 2003.

1. Bemsma

Bemsma Guest

Ik speel met Niobe en ik zat nu vast.
    Ik zit bij een brug en er word de hele tijd gezegt dat ik een zaklamp onder de brug moet vinden, maar ik krijg die maar niet gevonden.
    Kan iemand mij helpen?????

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Eyz,

Op www.gamespot.com staat een walkthrough voor enter the matrix. Je kunt er gratis lid worden. Mocht je dit niet willen moet je mij maar even PM'en dan wil ik het wel mailen.

Greetingzzz,
    Rox

3. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    kweet het antwoord

Je gaat van de ladder, je draait 90° naar rechts, doet 5 stappen of zo, dan op u linker kant zie je een Uber grote inham, dan pak je de zaklamp (je ziet ze ligge maar je gebruikt ze automatisch waner het nodig is, het word geactiveerd als je een wapens bovenhaalt!)

:cool: als je met ghost speelt is het juist hetzelfde

Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  4. nielzo

nielzo Guest

ja je moet gewoon een beetje rond lopen en dan pak je hem vanzelf op, en later als het nodig is gebruikt ze hem vanzelf.

5. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst de ladder afgaan (ze zegt ook Under the bridge) en dan heb je eigenlijk een soort rechthoek met uitsteeksels aan alle kanten. Aan de zijkanten zijn het er 2 of 3 en aan de lange kanten 1. In 1 van de lange kanten ligt hij. Pas op voor de ventjes die dan naar beneden komen.

Deel Deze Pagina