Starcraft ghost!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 25 apr 2003.

1. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Shit weer een paar maandjes erbij.. Ik ben aan het sparen voor voorjaar 2004... HL2 Halo2 ghost Fable :D

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    echt kut dat alle vette spellen in het voorjaar van 2004 uitkomen want welke echt goeie games komen er tot die tijd eigenlijk uit

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    "Blizzards consoleshooter StarCraft: Ghost zal niet meer voor dit jaar zijn. De ontwikkelaar laat weten dat de release verschoven werd naar het jaar onzes heren 2004. Reden van dit uitstel is het feit dat de gamers van Blizzard absolute topkwaliteit verwachten en dit wil zeggen dat de game dus pas gereleased zal worden als zowel graphics, sound, gameplay, controls, enz ... afgewerkt zijn!

Blizzard has announced that the development schedule for Starcraft: Ghost has been extended past the end of the 2003 to meet the team's goals and "deliver the outstanding gameplay experience our customers have come to expect from Blizzard products." The game is now scheduled for 2004, and Blizzard says it believes "that this additional development time will prove invaluable, ensuring that the game will truly expand on the legendary gameplay experience found in the previous Starcraft titles." The Blizzard statement further said that the developer "will not release the game until it's ready."

Haast en spoed is zelden goed!"
    Bron

De game komt dus uit in 2004, maar of dat in het voorjaar is???
    *EDIT*Ik had niet gezien dat dit op de homepage stond :'-(.*EDIT*

Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  4. masterape

masterape Guest

Waarmee kun je deze game eiglijk het meest vergelijken?

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Op pagina 2 en 3 van dit topic is er een discussie van wat soort game het eigenlijk is (en af en toe een vergelijking).

6. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Zit me er zeer leuk uit, maar ik hou niet van stealth dus moet ik maar eens een demo kunnen spelen. Wel jammer dat ie pas in 2004 uitkomt tesamen met mijn andere topgames die ik zeker wil hebben.

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar dat we dit spel pas kunnen spelen rond eind 2004, Blizzard kennende.

8. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Dies altijd laat ja...

9. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    ingewikkeld? hoe kom je daar nu bij? dits tenminste een stukke makkelijker dan splinter cell :p

Max

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit lijken mij goede spellen.
    Kotor, Sudeki, Fable, Ninja Gaiden, Mace Griffin: Bounty hunter, Dead man's hand, Tom Clansey's Raven Shield 3 en Full Spectrum Warrior.

Strarcraft Ghost lijkt me overigens inderdaad ook een vet spel. Maar zoals andere ook al zeiden, blizzard kennende zal het wel een kerst titel worden. Voor volgend jaar wel te verstaan.

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Erg stoere filmpjes staan er nu bij het nieuws van xbw.nl.

En des te langer het nog duurt voordat we StarCraft Ghost zelf kunnen gaan spelen... :mad:

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Hij lijkt me beter geschikt voor mij als splinter cell vanwege het onmniversum, meer actie e.d.

Deel Deze Pagina