1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk er toch sterk over om opnieuw te beginnen, om een ander ras te nemen. Het oneindig onderwater kunnen zwemmen met Argonian is leuk maar zo interessant is het onderwater niet. Ik wil echt stealthy gaan doen, dus dan heb ik echt meer aan een Dark Elf volgens mij. Zit ook helemaal nergens nog in de game, dus het zou geen ramp zijn.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Argonians zijn ook goed in stealth ;) doe het nu zelf ook namelijk. Gewoon ook perks van sneak gebruiken he? De eerste is al dat je 20% minder kans hebt om gezien te worden. En light armor is er ook goed voor.



    Edit: iemand die weet waar ik het huis in whiterun kan kopen?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Khajiit is beter. Nighteye en stealthbonus. De reden dat er zoveel Dark Elf Assassins rondlopen heeft te maken met de evil looks. :cool:

    Edit:
    Eigenlijk zou een Dunmer helemaal niet thuishoren in de Brotherhood. Het is de rivaal van de Morag tong.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  4. Soufyan

    Soufyan Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Dezelfde man die je het huis heeft aangeboden. Gaat je wel 5000 gold kosten.
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is zo ontzettend goed. Hopelijk zijn er geen game-breaking bugs/glitches die je na 100 uur tegenkomt om vervolgens opnieuw te kunnen beginnen.

    Ik speel op Master difficulty dus als ik iets geks doe of niet oplet ben ik meteen dood. :9 Ben benieuwd of het de hele game vol te houden is, ben nog niet echt ver.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja maar ik heb nog niks aangeboden gekregen. Moet ik eerst een missie daarvoor spelen? 5000 gold heb ik al.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Bijna genoeg geld voor een huisje. Wat een geweldige game toch, je voelt je echt ingezogen in de wereld. Zowel lekker op zijn gemakje rondkopen, de wereld bekijken, items kopen en jobs doen, als keihard draken, trolls en bandits bevechten :).
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Na het killen van je 1e draak krijg je die optie
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan verder met de main quest, in Dragonsreach moet je praten met de Jarl en daarna kun je van de steward het huis kopen. Het is de 2e main quest dus het is geen gigantische spoiler. :9
     
  10. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat niet in Winterrun?
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    In Whiterun ja, maar het gebied waar je daar moet zijn heet Dragonsreach geloof ik.
     
  12. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraag:confused:

    Ik heb bij een quest staan met die golden claw "find the owner of the golden claw"

    Als ik em selecteer zie ik niets op de map?

    Retrieve the golden claw, Cut arvel down & find the secret of the bleak falls barrow heb ik al voltooid. Is dit een bug ofzo..
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Hoe kom ik in godsnaam bij die grijsbaarden?! Heel die pauper berg rond gelopen. 8)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tnx :D
    Daar ben ik nu ook dus dat komt mooi uit.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    In het mortuarium in Whiterun is een kleine quest genaamd
    Recover Andurs' Amulet of Arkay

    Iemand enig idee waar ik dat ding vind?
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Jeuh skyrim binnen, Kon niet wachten dus toch maar in de winkel gehaald voor 5 eu meer.

    Ben uiteindelijk na lang wikken en wegen woodelf geworden en heet Toros Energia ;p (Strienkracht)
     
  17. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij heerst grote twijfel om deze game te halen ;
    De setting van de game lijkt me geweldig,de enorme open wereld waarin je je eigen ding kunt doen en waar overal iets te beleven valt is erg tof.
    Anderzijds hou ik niet van games met monsters,geesten,magische krachten etc.. Dat je er niet aan ontkomt weet ik,maar kun je het ook enigszins omzeilen?
    Wat een domper als je door die prachtige wereld loopt en er komt ineens een reusachtige spin met 7 hoofden op je af die vuurballen spuugt :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hmmm, Khajiit kan inderdaad ook. Weet nog niet zeker of ik overnieuw ga.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Bij duurde het ook ff. Was ik er bijna, werd ik gekilled door een troll. Homo :emo:

    Toen ik terug kwam zag ik een draak. Het was een toffe fight totdat die stomme troll weer terug kwam en de dragonkill van me jatte. Homo :emo:
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Kwam net ook een troll tegen die mooi de assassin die uit de bosjes kwam aanviel, waardoor ik ze rustig allebei af kon maken. :+

    Nog maar een keer zoeken dan, I guess.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina