[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. llinoTB

llinoTB Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah is goed. Zal er zijn.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dacht dat je hem al had gekocht? :p

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren potje tegen llinoTB gespeeld, Hawks (ik) - Heat. Uiteindelijke verschil was iets van 14 punten. 3e kwart zakte ik flink weg waardoor de achterstand verkleind werd.

@llinoTB: probeer te werken aan je shotselection en de hotzones van je spelers echt te kennen. Je moet bijvoorbeeld met je centers (Anthony, Dampier) niet gaan schieten, want die zijn aanvallend niks. Normaal gesproken raakt Bosh ook nooit 3tjes. Je hebt overigens wel een beperkte speelstijl, bal innemen met James en vervolgens driven naar de hoop. Die man is zo snel dat ik daar niks tegen kan doen.

4. llinoTB

llinoTB Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaman, ik moet minder MyPlayer gaan spelen denkik, dat speel ik 99% als ik 2K speel, maar thnx voor de info. Maakte trouwens ook veel domme fouten..

Goed gespeeld man.

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    NOOOOO MyPlayer file gedelete :mad:

6. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had laatst het probleem dat hij niet goed was gesaved en daardoor moest ik ook weer opnieuw beginnen. Kon de game niet meer openen :confused:

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Lockout is afgelopen! :thumbs:

Bucks is dan echt een beesten team, Jennings, Jackson, Jimmer en Bogut in de paint! Ga ik het spel ook gelijk meer spelen :cool:

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik blijf het zeggen en ik hoop er op: na de eerste 4-5 wedstrijden gaan de stats serieus aangepast (MOETEN) worden. Je hebt gigantisch veel spelers die aan hun mindere eigenschappen hebben gewerkt en je hebt sommige spelers die amper hebben geoefend of dikker zijn geworden/geen conditie meer hebben.

Net zoals bij de vorige lockout had je Shawn Kemp die aan de cocaine zat en heel zwaar was geworden.

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een goed punt. Vraag me ook af wanneer daadwerkelijk de rookies worden toegevoegd.

Edit: 2k Sports twitter:

- Just an FYI: the #NBA rookies will be put into #NBA2K12 once they officially sign contracts with their teams

Iemand bekend met hoe lang het duurt voordat rookies signen?

Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    9 december beginnen trainingscamps. Jimmer zit bij de Kings btw ;-) Ben benieuwd wat de trades gaan worden, hoop dat de Hawks een goede deal kunnen maken voor Smith en dat crawford blijft, want hij is echt een beest vanaf de bank.

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht dat Jimmer werd gedraft door de Bucks? Zeker getrade naar de Kings? Vind de Kings nu al een goed team.

Met de rookies wordt het wel veel leuker. MyPlayer met de Rookie Showcase ook een stukje moeilijker :cool: Wel weer opnieuw beginnen maar ja :D

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Vind je myplayer nog echt leuk? Ik heb het al weken niet meer gespeeld omdat alles zo kut is, ze hebben nog altijd niet een patch uitgebracht (duurt waarschijnlijk nog 1 maand).

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Niceeeee

Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Echt lelijk en duur... :x:{

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Idee is leuk, uitvoering is gewoon slecht. Hadden ze dit gewoon gedaan met de normale graphics maar dan wel met de nieuwe moves en dunks dan had het denk ik beter aangeslagen. Overigens vind ik het absurd dat je voor zoiets moet betalen.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die vanavond ff potje wilt spelen? Gamertag is AlexF1606

Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Neem aan dat dit wel gewoon via de roster update komt lijkt me toch?

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    De echte komen gewoon via een officiële roster update. Maar blijkt dat dit gewoon dezelfde models en stats zijn die 2k zelf gebruikt voor de officiële roster update, ga anders morgen vandaag of morgen even kijken, want kan nog wel een paar weken duren voor de officiële update komt.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb trouwens een ban voor 2 weken op 2K forums, zogezegd flaming (redelijk flauw, was misschien maar 1 post). Omdat ik het forum vandaag bezocht ging het ook pas vandaag in. Wat een idioten.:b:

Deel Deze Pagina