Nieuwe Italian Job screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lorre, 6 jun 2003.

1. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0

en hier kan je de oudere screens ook nog es bekijken

Lijkt me wel een leuke MM3 achtige game, maar ik hoop wel dat ze der nog wat meer oato's instoppen dan enkel mini's

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    check je uberhaupt wel de frontpage? dit nieuws is al heel oud.. damn...

3. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Oops, sorry, maar der zitten toch een paar nieuwe bij?

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    paar, ik zal eens even kijken..

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    tis meer carmagedon als ik dat 2e plaatje zie.....

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Waar kan je de velgen kopen die je op het eerste plaatjes ziet? (van de linker wielen) Die zijn echt lijp!! _O_

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Chek JIJ uberhaupt wel de frontpage want dit zijn NIEUWE screenshots die nog NIET op de frontpage gestaan hebben.
    Meneertje met al zijn commentaar...

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    The Italian Job, Driver 3 en Mafia staan hoog in me verlanglijstjes. Het worden waarschijnlijk stuk voor stuk toppertje in het free roam race genre. The Italian Job, de film heb ik echter nog nooit gezien., maar dat heb je ook niet echt nodig bij deze film. Je hebt een bank berooft, en je moet vluchten, zo luid het verhaal volgens mij. Dit was het verhaal tenminste in de psx versie, die 15 maanden geleden uitkwam.

Oh ja, nog iets persoonlijks, dit is m'n 500'ste post!, Hopen dat er nog veel mogen volgen(serieuze he). Geen reacties graag, pm me dan maar:+

9. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb italian job op m'n psone gehad (die ik inmiddels heb verkocht) en dat was echt een heel droge game. Soort midtown madness, alleen denk ik wel dat de nieuwe midtown madness meer vrijheid in de vorm van minigames enzow bied. Die had je ook al wel in italian job (bv streetraces, piza's bezorgen etc) maar dat heb je in midtown madness nog meer voor zover ik weet met bv die carreer mode.....
    anyway, italian job was een leuk spel en dat zal het in zijn nieuwe jasje ook wel zijn, maar ik denk dat midtown madness je meer bied....

mzzl

btw : 2e screen is idd carmagadon-kloon }:]

10. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de film gezien nadat ik het spel had uitgespeeld.....echt droog om te zien hoor :) alles wat in de film gebeurt met auto's doe jij ook in het spel......is meestal niet echt goed uitgewerkt met filmspellen

owja maffia staat bij mij ook wel hoog in het verlanglijstje....samen met true crime als die een beetje goed word :)

Deel Deze Pagina