1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Goede zet! Ik had ook BPL en serie A speelt zoveel lekkerder! Ik vindt het persoonlijk ook fijner dan BBVA, Brazil, enz..

    Prijzen van Ibra, Sneij en Silva zijn ook al wel gedaald.

    Beste LM is Lavezzi (is origineel volgensmij LW, ff kaartje geven ;))
    En RM verkies ik Maggio IF boven Krasic. Maggio is ook redelijk snel en heeft een erg goede voorzet.

    Hier mijn serie A (A team): http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fLX3lqCvbbYIo

    En mijn serie A ("B" team):http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#haDg2jDxbbYIq

    Heb bij m'n 2e team al de spelers van m'n 1e bij de wissels/reserve. Handig als ze moe zijn. Je speelt 1 potje en ze hebben hun conditie weer vol. Nooit meer conditiekaartjes kopen dus.

    Wil alleen Micolli IF nog vervangen voor Cavani IF. Hij is ook wel snel en is dan met Ibra ook sterk in de lucht. Kunnen allebei goed koppen. Ik heb trouwens geen last met Ibra dat hij traag is. Valt best mee. Hij is erg sterk aan de bal en staat ook vaak al op de goede positie dus heeft dan ook minder snelheid nodig.
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Vandaan 30/40 bronze pakjes open gemaakt voor de hunt van Kuffour.
    Maar jammer genoeg niet gekregen :mad:
    Wel :

    Gobbern [60] CM [90 Pace] 41212
    Zakuani [64] CB [80 Pace] x2
    Sproule [60] RW [90 Pace] 442
    Oduro [62] ST [92 Pace] 3412
    Hoyte [61] [78 Pace] Arsenal speler

    En nog 2/3 elftallen vol bronzes die rond de 1k waard zijn.
    Gisteren nog die ene Koreaanse back met 93 pace 41212 voor 9000 verkocht
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ga morgen jullie teams ff bekijken. Zit nu op de iPhone....
     
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ook, moet je ff skyfire installeren ;)
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo heel erg vaak als ik z'n doelpunten gemiddelde zie.=(
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb hem net weer gekocht. Had hem al en toen verkocht. Dus dat doelpuntengemiddelde gaat wel weer omhoog hoor. ;)
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Alles maar verkocht (op me spaanse bronzen na.) Is maar één spits die me nog nooit heeft teleurgesteld ondanks ze gebrek aan snelheid en nu hij deze week IF is moet hij maar komen. Hopelijk ga ik het halen met me coins. Bouw er wel een b team eerst even omheen en dan langzaam uitbreiden!
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe plaats ik zo'n link van mijn team? Ik zou wel wat tips kunnen gebruiken om de achievements te halen en gewoon leuk te kunnen ballen :).
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    gewoon share doen en dan nieuwe link creeëren en die hier plaatsen!
     
  10. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jij weet wat ik bedoel pkager! was dramatisch gisteren. Zelf voor open goal dat inschuifertje nog naast schieten was de druppel! Wacht maar als ik nu op je helft komt! Kameni kan 90 reflexen hebben maar dat gaat hem niet helpen!
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Tip: snellere cams! En andere spits. Of als ik jou was. Hou benzema en bouw er een ander team omheen! Benzema is topspits!
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb je tips met het oog op chemistry? Ik was eigenlijk van plan om Gomez er bij te gaan halen als spits. Dan kun je op lange termijn ook Arjen Robben invoegen, als Bayern speler (tussen Kroos, Muller en Gomez).

    Daarnaast heb je nog spelers als Lahm, Neuer en Sahin die ik nog kan kopen.

    Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik mee bezig ben, dus als je wat namen zou kunnen noemen zou mooi zijn :).

    Edit: Muller vind ik wel erg fijn spelen trouwens, dus ik probeer die erin te houden.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Arjan robben is geen cam dus krijg je nooit hoge chemistry:

    Gomez is leuke spits maar zou hem in een opstelling met twee spitsen doen. Hij is nazmelijk niet al te snel.

    Probeer anders 4-1-2-1-2 te spelen. Kan je Robben en Ribbery op de Flanken zetten. Leuk cammetje zoeken (of muller daar zetten) en Gomez en een snelle spits (minimaal 85 pace) in de spits

    Edit: Sahin speelt niet in de competitie van Robben dus heeft geen chemistry met hem. (want sahin kan alleen op cam of CDM in 4-1-2-1-2.) En kijk als je 4-1-2-1-2 gaat spelen even naa Shurle van leverkussen (88 pace) of Obasi van hoffenheim (90 pace)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het probleem is alleen dat Lahm, Schweinsteiger, Robben en Ribery samen 300k+ kosten.

    Ik ben nu eigenlijk eerst van plan om enkel Duitse spelers aan te schaffen (o.a. Gomez en op langere termijn dan Lahm en Schweinsteiger). Dan kun je ook nog met een verknipt Bayern elftal gaan spelen.

    Heb je nog korte termijn tips? (Lees, goedkoper dan Robben en Ribery?) Of kan ik toch beter iets rond Benzema gaan bouwen?
     
  17. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#hYRdobt5bbY4L

    Wat vinden jullie van mijn team?

    Vind het zelf op zich lekker spelen, jammer dat ik niet zo'n heel goede skiller ben. Maar dat oefen ik wel.

    Aan het begin van een wedstrijd gaat Paulinho er uit voor Moreno, dan heb ik 3 mids met een afstandsschot. En Lucio gaat er af voor die Grek Fetfatzidis.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Yup. Heb goedkoop frans team gehad waarin Benzema de duurste speler was (en die heb je al.) Speelde heerlijk.

    Wie zijn goede spelers (4-1-2-1-2)

    spitsen: Benzema (superspits), Cisse (lazio, super snel/sterk etc), Remy (marseille, super snel)

    Cam: Gourcouf vond ik zelf heel lekker --> later misschien Nasri

    LM: Payet (lille) of Malouda (chelsea maar iets duurder) --> later Ribery

    RM: N'Zogbia (aston villa) super goedkoop maar speelt echt heerlijk en staat op rechts terwijl hij links is!

    CDM: MVilla (Stade Rennse --> snel en verdedigend goed) anders Diarra (Real madrid)

    LB: Clichy (manchester city) Echt te goed. Probeer anders de IF Tremoulinas van Bordeaux of misschien Evra of abidal

    CB: Sakho (PSG) en Mexes (Milan)

    RB: Sagna (wel "duur") maar speelt goed (arsenal)

    GK Lloris of Mandana (Lyon of Marseille)


    Btw: Koop je spelers wel gelijk in juiste formatie --> scheelt chemistry en spelen dus beter.
     
  20. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Vegeta,
    Weet je nog die IF Guttierez die ik had ingekocht voor 12.000?
    Zonet verkocht voor 22.000 ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina