[XOne] [MW3] Survival Mode

Discussie in 'Games' gestart door FunkXual, 8 nov 2011.

  1. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    nee maar vooral riot troepen zijn kei goed,
    vriend en ik hadden vandaag als eerste gespaard voor riot, we hebben ze gekregen in ronde 4 en in ronde 18 waren ze nog steeds allemaal levend, daarna moesten we nieuwe kopen en zijn we uiteindelijk tot ronde 31 gekomen en toen gekild door de jugs.
    Al met al een vet potje xD
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan houfdt het ook een heel eind op. Vanaf die waves kun je ook ineens choppers, units, honden en/of Jugs midden in de ronde erbij krijgen.

    Iemand nog tips/strategieën? Rond lvl30 begin ik te merken dat een AR geen zin meer heeft. Gebruik dan de Pencheng met grip. Ook explosieven hebben weinig nut dan meer. Grenade Turret is veel te traag dan en het lijkt dat de normale Sentry Gun effectiever is. Snipers en anders gun doen sowieso te weinig schade of hebben te weinig ammo.

    Ammo refill ik na iedere ronden en zorg dat ik altijd Self Revive heb. In de vroege rondes safe ik mijn geld voor de perks. Jugs maak ik in het begin nog met guns + Turret dood maar later gebruik ik de Predator Missile daar voor. Rond wave 35 gaan ze nog door 1 Predator Missile dood. Weet niet of dat zo blijft. Choppers haal ik met een LMG uit de lucht. RPG heb je er minimaal 2 van nodig zelfs bij de eerste keer dat er choppers komen....dus die zijn ook waardeloos.

    Balans is erg slecht in Survival imo. Al na een paar waves zijn 90% van de wapens al useless geworden.
     
  3. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik een beetje jammer vind is dat als je met een random iemand wilt spelen dat je dan eigenlijk alleen potjes kunt vinden op Resistance. Dan kan ik wel een andere map kiezen maar na een tijdje gaat hij gewoon weer terug naar resistance.
     
  4. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gforce,

    Voor de lagere waves heb ik meestal de delta force met riotshield.
    Zodra ik geld genoeg heb koop ik de M60 met grip en red dot, die werkt erg goed tegen alle tegenstanders die je later nog tegen komt, alleen de herlaad is wel eens vervelend.
    Opzich hoef je met die gun maar eens in de 2 waves een ammo rebuy te doen.
    Juggernauts sowieso uitschakelen met een predetormissle en naar mijn mening is een sentrygun na ongeveer wave 15 al waardeloos. Voordat hij een tegenstander uitschakelt is hij al oververhit.
    Delta team is voor wave 30 al niet echt meer een uitdaging, maar het houdt ze wel even op.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sentry Gun doet nog wel wat schade dus dan hoef ik ze minder te raken. En meestal blijft hij in leven van wave 5 tot 30+. Verder koop ik ook altijd Flashbangs.

    Op lvl50 kun je Sleight of Hand halen. Ideaal met LMG.

    Riot Shield squad heb ik standaard ook rond lopen. Doen geen zak damage, maar blijven een tijdje in leven en zijn dan een goede decoy.
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Had vandaag me eerste potje Survival mode (split screen gespeeld) en was tot ronde 25 gekomen. Maar iets handigs om Juggernauts te killen zijn die precision airstrikes. Zijn ze meteen dood!
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    IMO kun je beter de Predator Missile gebruiken. Is wat accurater en als je eerst wat rond rent kun je 3/4 Jugs met 1 missile raken.
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik vind van niet hoor. Gast met wie ik speelde had eerst een hitmarker met predator. En toen ik precision deed op een plek waar ze allemaal een beetje bij elkaar stonden, killde ik ze toch alle drie vrij gemakkelijk.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op wave 35 kan ik ze nog steeds op 10 meter laten in slaan en een 1hit kill van maken.
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    hmm,vreemd. Had die gast dan toch hard gefaald. Alsnog, tot nu toe vind ik de precision op juggernauts beter werken!
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren een aantal keer op Resistance gespeeld. Als je een sentry gun hebt kun je mooi in dat huis in het midden van de map campen. Koop samen met je teammate wat claymores, predator missile of air strike en je haalt gemakkelijk wave 20/25 minimaal.
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Zonder sentry gun, predator missile en airstrike moet je ook wel wave 20/25 halen. tenminste dat lukte mij wel
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, waarschijnlijk kom je makkelijk nog verder, maar ik moest rond wave 25 weg en brak daardoor de game af.
     
  14. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de snelste manier om een juggernaut te killen?8)
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Predator missile :)
     
  16. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    de makkelijkste manier is 2 turrets neer zetten en 2 riot shield squads en dan maar vrolijk toekijken en een leuk deuntje fluiten xD
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, ze gaan instant dood hierdoor :) erg lekker!
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Of precision, heeft bij mij tot nu toe alleen maar goed gewerkt! Als er meerdere zijn moet je deze natuurlijk eerst even bij elkaar drijven, maar dan is het niet echt moeilijk meer. Alleen de 'purple smoke' goed gooien.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voordeel van Predator Missile is ook dat je hem overal op de map in kunt zetten.

    Overigens ben ik Survival al weer zat na een week. Tijd dat ze het patchen zodat er meer balans is. Nu speel je contant met dezelfde LMG's omdat de rest van de wapens geen zak schade doen.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren op de moeilijkste graad gespeeld. Maar als je teammaat goed is dan is dit eigenlijk ook peanuts :). Wel vet als er drie Juggers tegelijk komen. Rennen. Wel klote als er op dat moment ook een chopper in de lucht is. Wel erg vet!
     

Deel Deze Pagina