Hallo, Ik heb een vraag: Ik heb per ongeluk een save game van Assassin's Creed verwijderd. Is het mogelijk om deze nog terug te halen op een of andere manier? Alvast bedankt.
Kan je dat niet spelen via cloud storage? Dan kun je zonder hard disk de save games laden en spelen. Ik heb er laatst iets van gehoord, maar ik weet niet of dit al mogelijk is, of pas bij de grote update straks?
Pas bij de grote update of je moet bij de beta van het nieuwe dashboard zitten. Maar ik denk dat je pech hebt, verwijdert is verwijdert.
De grote update is eigenlijk een make over van de dashboard. Elk jaar verandert er wel iets her en der Klikje New Xbox Experience Kijk hier voor de nieuwe dashboard features, toevoegingen etc. De update verschijnt midden november ongeveer, misschien eind november. Datum weet ik niet precies.
Ik weet btw ook niet zeker of dit de oplossing is. Het kan zo zijn dat de cloud storage alles pas opslaat na de update. Hier bedoel ik mee dat alles voor de ''grote update'' niet opgeslagen wordt in deze storage, dus in jou geval Assassins Creed. Dus dat alles pas na de update wordt opgeslagen. Ik hoop dat je dit begrijpt. Ik zit al ff te piekeren hoe ik dit moet uitleggen
Oke, maar is er niet een oplossing in het dashboard ofzo waarbij je je harde schij kunt herstellen of zo iets om zo oude bestanden terug te halen