1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp moeten alle kopers van Halo CE ook nog zelf de Defiant en Noble map pack downloaden. Deze zijn niet bij de 7 maps inbegrepen, de 7 maps zijn compleet nieuwe maps (remakes) en dus niet aan reach gerelateerd?

    Als ik de map packs vandaag dus download dan kom ik er niet bij release van Halo CE achter dat ik ze gratis bij de game zelf krijg?
     
  2. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Top de defiant en Noble packs had ik nog niet, maar ben ze nu aan het downloaden
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Halo C.E krijg je volgens mij Defiant en Noble gratis en bij Halo Reach moet je ze alle 3 kopen.
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Bij Halo C.E krijg je de Defiant en Noble voor zover ik weet niet, of wel het komt maar met 7 nieuwe multiplayer maps, Defiant en Noble is nog niet bevestigd van wat ik weet dus een grote kans dat het niet komt met CEA.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, zit ik net moeite te doen voor die nieuwe Defiant en Anniversary Achievements... unlocken ze nog niet. :lol: Ze zijn wel actief, maar unlocken waarschijnlijk pas na de update van volgende week. 8)
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hahah held _O_ Ik wist niet dat er ook nog achievments kwamen voor Halo Reach zelf :eek:
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, dat wist ik ook niet. Die Achievements verschenen opeens nadat ik CEA had opgestart en het gekke is dat ze wel op de console zichtbaar zijn, maar niet op Xbox.com. Alleen tja... ik dacht even wat Achievements te scoren, maar ze zitten nog muurvast! 8) Het was te proberen! :+
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu een aantal reviews gelezen en bekeken maar zit toch echt te twijfelen of ik dit moet halen.

    De singleplayer is natuurlijk geweldig maar die heb ik inmiddels vaak genoeg uitgespeeld. Ik had gehoopt dat ze met deze versie echt de multiplayer weer nieuw leven in gingen blazen maar dan komen ze met 6 maps aanzetten.

    Die het dan gelijk goed en kom gewoon met een combinatie van de beste maps van halo 1, 2 en 3. De multiplayer van Reach heeft me nooit echt kunnen grijpen om een of andere reden, dit lag volgens mij vooral aan het gebrek van leuke maps (en de getweakde gameplay met diverse loadouts).
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Wacht dan tot het spel iets goedkoper is , :thumbs:
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gewoon Halo CE niet kopen of alleen de DLC maps downloaden.
    Door de update van vandaag is Reach iets meer in een balans.

    Verwacht er niet te veel van.
    Het blijft Reach.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Pfff, die nieuwe Achievements zijn echt irritant zeg. Ze zijn nu Map Pack-afhankelijk en de glitch in Custom werkt ook niet meer. Hadden we het eindelijk voor elkaar dat ze de vlag niet te pakken krijgen... was het de verkeerde map. 3x Infected... ook op de verkeerde map. Eerst kon je ze gewoon halen op welke map dan ook, als je de DLC maar had... Werkt dus niet meer! :+
     
  12. Svelterbike6

    Svelterbike6 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Keer een demo gedownload,niet echt mijn smaak je moet er toch echt van houden.:p
     
  13. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor mensen met een WP7 telefoon, Halo Waypoint heeft een gratis update gekregen met ATLAS.

    "ATLAS, or Assisted Tactical Assault System, is a companion experience that provides near-real-time player data and tactical guidance for your Halo: Reach and Halo: Anniversary Multiplayer gameplay. This brand new strategy app will begin to become available on December 10 as part of Halo Waypoint on Windows Phone 7, iOS, and Android devices."

    Halo Waypoint is er ook gratis voor Android en iOS nu, maar ATLAS kost 5 dollar voor hen.
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind het echt zo'n grote vooruitgang, alleen al de gametypes zonder bloom _O_ . Bovendien is Headlong awesome. Heb al meer dan een jaar geen Reach gespeeld, maar na gister een paar potjes gespeeld te hebben ben ik om!
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Same here, heb alleen helaas geen mensen om mee te spelen.
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Was de moeite niet geweest, ze zijn zo slim geweest om de premium playlist voor deze maps te verwijderen. Wel hebben ze de maps de hoogste kans gegeven in de andere playlists dat ze voorkomen.

    Maarja, dan moet iedereen wel de mappen hebben in die game, en die kans is juist weer klein, vooral met 16 man. |:-
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Erg jammer idd, want vond Highlands erg goed, maar die kan je nu nooit meer spelen :mad:
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook erg naai :F:
    Was nog van plan om ze alle 2 nog te kopen voor de achievements...

    Die zero bloom playlist is echt niks, dan is het eigenlijk alleen maar volop sprayen :p
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012

Deel Deze Pagina