Het is maar de vraag of jou tv wel de audio uitstuurt via deze 2 uitgangen wanneer je je een apparaat met hdmi (je xbox in dit geval) aansluit....waarschijnlijk niet!
Deze is bedoeld wanneer je je xbox met de componentenkabel aan zou sluiten en dus ook die andere rood groen en blauwe ingang gebruikt.
Oh stom van me....natuurlijk doen die het niet want dat zijn INgangen en geen UITgangen en dus zal die het nooit doen. Dat is ook de reden dat je microfoon het wel doet, het zijn immers INgangen en je stuurt er geluid naar toe.
Je ziet ook duidelijk dat in het filmpje, wanneer je een hdmi gebruikt, je een audio OUTput moet vinden.
Ik denk dat de oplossing heel simpel is, want de koptelefoonuitgang zal het zeker doen.
Koop een verloop van 3.5 mm minijack male naar 2 x female tulp (denk ik?). Daar stop je de twee tulpjes in van je turtlebeach.
Gebruik dus de koptelefoonuitgang van de tv.
Er is nog wel een oplossing en dat is het gebruiken van de audio output van je oude xbox AV kabel, maar daar moet je dan de plastik kap vanaf wrikken, omdat deze anders niet tegelijkertijd past met de hdmi kabel.
Een video tutorial staat op deze startpost of in het surround topic....dit is echt heel simpel te doen in minder dan 2 minuten als je net zo onhandig bent als ik
Laatst bewerkt: 3 dec 2011