1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Netjes... Had mijnes diezelfde avond voor 21.500 verkocht en daarmee verder gehandel. Maar lekker winst toch!
     
  2. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha netjes! ben nu bezig met een Liga BBVA teampje,
    IF Emenike wil alleen niet verkopen dus kan ramos nog net niet betalen :mad:
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nog zo'n 30k sparen dus! Contracten opspelen en dan gaan de dure wissels de trade in... Gaan we voor een Duits team en team Benzema voetballen de komende week.

    Heeft iemand nog iets van het bovenstaande team in de aanbieding?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  4. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze mijn 4 teams. Ik heb alle gouden teams verkocht en ben me helemaal gaan richten op bronzen en zilveren teams en man man man wat spelen de bronzen teams heerlijk. De duitse spits Konnecke heeft me 15.000 gekost, maar wat een held\o/. Dit geld ook voor Cisse uit de serie B.



    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fYOhYDK1bbZfj
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#eyQZquICbbZfk
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#h3ICbAdsbbZfm
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cddg5TyabbZfp
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  5. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde gisteren ook weer met mn gouden team tegen een zilveren team. Ik verloor jammerlijk. Elke speler van hem was sneller (dan PATO!) en langer en sterker dan mijn spelers. Hoe kan dit?
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Haha vette teams!
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat is nou uiteindelijk de winst van een bronzen of zilveren team? Dat je een lage rating hebt en ook tegen lagere rating teams uit komt?

    Sowieso leunt Fifa heel zwaar op de snelheid van spelers vind ik, als je dus gewoon een bronzen team met 85+ pace voorin heb, kun je nauwlijks verslagen worden lijkt me?
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Als je verdedigers rond de 50-60 Pace hebben wel ja.
     
  9. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gevoel is dat wanneer ik met een gouden team speel er "handicaps" zijn. Ik noem een voorbeeld. Ik heb met Pato in de spits gespeelt. Deze heeft bijvoorbeeld 85 pace. Deze word ingehaald in de sprint door een zilveren speler met 79 pace??? Dit kom je dus bij de bronzen of zilveren wedstrijden niet tegen. Iedereen is hieer gewoon gelijk.
     
  10. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Haha, heb ik ook weleens ;)
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    hahaha if van Buyten 33 pace!!!
     
  13. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    Ik ga mijn Brasilver verkopen en verwacht zo'n 170k te hebben daarna. Kan iemand helpen met een team bouwen? Ik zou graag hybrid willen spelen in 4-2-3-1 of 5-2-1-2. Verdedigers graag met veel pace. Ik kan zelf niet echt iets verzinnen. Weet niet of jullie vergelijkbare teams hebben? Ik houd er van om te combineren en acties te maken met snelle, technische spelers.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  14. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Serie A :p

    Ik heb net Micolli IF voor 185k verkocht om een Brazilver team te maken :D

    EDIT: Of toch Cavani IF kopen..? Hmzz.. :{ Iemand hem nog op de plank liggen?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  15. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat jij er wel goed mee ben. Vond dat het middenveld bij mij niet goed speelde, verdediging liet zich centraal te snel aftroeven en aanvallers konden verdedigers niet voorbij. Daarnaast ben ik ook niet de grootste skiller. Een maat van me kon er wel mee overweg. Mijn mooiste goal was een rabona goal, voor de rest in die 2 dagen niet veel goeds mee gedaan.
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    En je houd er van om te combineren en acties te maken met snelle, technische spelers.. :p

    Misschien toch maar proberen. Je had vast je dag niet.. ;) Heb ik ook wel eens met mijn team. Ik heb ook Eto'o gehad waarmee maar niks lukte. Paar dagen later nog eens ermee spelen en hij scoorde de 1 na de ander.
    Anders Argentijns ofzo? Is een x wat anders. Of Frans? Goedkoop en fijn!

    Edit: Voor die 170k heb je een leuk frans team hoor. Inclusief Nasri, Benzema en LLoris of die andere zoeloe keeper.
    Lees enkele posts terug maar eens over de franse teams.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Geen Thiago Silva en Lucio Centraal zeker gehad?

    Over IF Cavani. Neem dan normale Zlatan. Zelfde type maar beter!
     
  18. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Vraagje heeft iemand nog misschien tips om coins tekrijgen omdat ik gister ut tegen iemand speelde die een zilver team had maar wel 3 inform players (Neymar 87, Ba en nog 1) en nog verloren van hem ook dus iemand misschien nog leuke tips voor mij want ik ben namelijk niet zo goed hierin :b:
     
  19. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja heb T. Silva en chiellini centraal. Lucio is me wat te traag. En Ibra heb ik al. Cavani IF wil ik er naast hebben. Dat is m'n laatste wens. Beetje erg duur is hij alleen. Kan ik een goed zilver team voorlopig vergeten.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Was vraag aan Cil.

    Zelf nog zo'n dertig duizend nodig om Ibra IF aan te schaffen. Zou als ik jou was trouwens gewoon een snellere spits neerzetten naast Ibra!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina