Verschillen motors custom bikes

Discussie in 'Algemeen' gestart door lulfiep, 9 jun 2003.

1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder erbij na te denken heb ik bij het maken van mijn custom bike een motor eruit gepikt. Nu heb ik alle mogelijke credits en vroeg ik me iets af: Mijn broertje heeft bij 'acceleration' misschien wel 10 punten meer, maar toch ben ik bij de start sneller weg! Om te testen of het niet aan hemzelf lag heb ik zijn motor ook een keer gebruikt, en die is idd langzamer weg.
    Mijn broertje is toen diverse malen van type verwisseld en trof steeds volgens hem andere voor- en nadelen. De een was sneller maar viel ook sneller, de ander stuurde goed, maar was sloom etc. Zit er nu echt verschil in en zoja, is er dan een algemene fijnste?

2. IK NL

IK NL Guest

ja er zit verschil in waarschijnlijk heeft de 1 een 2 stroke en de ander een 4 stroke, over het algemeen wordt de honda nsr als fijnste beschouwd.

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je je soort motor achteraf ook nog veranderen?

4. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
  5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja in de Edit Rider sectie is dat mogelijk. Handig voor banen waar een andere motor beter uitkomt.

6. IK NL

IK NL Guest

bijvoorbeeld philip island en sheridan waar je beter met een yamaha 500 kan rijden.

7. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wat de beste motor is hangt af van je rijstijl, maar de keuze gaat eigenlijk enkel tussen de Hond RSV (two stroke) of de Honda RC (four stroke).

Met de eerste worden de beste tijden neergezet. De two stroke is langzamer op de rechte stukken, maar is ideaal om mee te powersliden waardoor hij weer een stuk sneller is in de bochten.

Misshien dat de RC over een paar maanden domineert, maar op dit moment is de RSV waarschijnlijk de beste keuze.

8. IK NL

IK NL Guest

vergeet je nu de yamaha niet?

9. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik geloof dat 2 stroke sneller optrekt en beter stuurt en 4 stroke hoge topspeed heeft.

dus als jou broertje een 4 heeft en jij een 2 zou het best kunnen dat jij toch sneller bent.

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is idd ook erg handig, bij moto gp 1 moest je je hele custom bike opnieuw maken maar hier kan je gewoon wisselen, ook handig tijdens challenges...

11. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    Die vergeet ik niet, maar als je net begint hoeft je je nog niet drukte maken over een motor waar je maar op 1 track wat aan hebt...

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ook in MotoGP1 kon dat hoor:)

13. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Moto GP 1 wist ik het idd wel te vinden. Heb Moto GP II nog maar net, zit nog een beetje in de verkenningsfase :9

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    huh, kan ik je in moto gp 1 je custom bike van bijvoorbeeld ... type bike naar honda nsr zetten?? dan heb ik 3 custom bikes voor nix gemaakt :mad: stomme ik

15. IK NL

IK NL Guest

2 toch?

16. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we nou elkaar zitten verbeteren? Bedankt voor de nuttige antwoorden trouwens!

17. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Waar dan??

18. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet de NSR500?

19. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk... was een typo :eek:

20. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, ik keek gister, en ik had die nsr al!

Deel Deze Pagina