Zonder erbij na te denken heb ik bij het maken van mijn custom bike een motor eruit gepikt. Nu heb ik alle mogelijke credits en vroeg ik me iets af: Mijn broertje heeft bij 'acceleration' misschien wel 10 punten meer, maar toch ben ik bij de start sneller weg! Om te testen of het niet aan hemzelf lag heb ik zijn motor ook een keer gebruikt, en die is idd langzamer weg. Mijn broertje is toen diverse malen van type verwisseld en trof steeds volgens hem andere voor- en nadelen. De een was sneller maar viel ook sneller, de ander stuurde goed, maar was sloom etc. Zit er nu echt verschil in en zoja, is er dan een algemene fijnste?
ja er zit verschil in waarschijnlijk heeft de 1 een 2 stroke en de ander een 4 stroke, over het algemeen wordt de honda nsr als fijnste beschouwd.
Wat de beste motor is hangt af van je rijstijl, maar de keuze gaat eigenlijk enkel tussen de Hond RSV (two stroke) of de Honda RC (four stroke). Met de eerste worden de beste tijden neergezet. De two stroke is langzamer op de rechte stukken, maar is ideaal om mee te powersliden waardoor hij weer een stuk sneller is in de bochten. Misshien dat de RC over een paar maanden domineert, maar op dit moment is de RSV waarschijnlijk de beste keuze.
ik geloof dat 2 stroke sneller optrekt en beter stuurt en 4 stroke hoge topspeed heeft. dus als jou broertje een 4 heeft en jij een 2 zou het best kunnen dat jij toch sneller bent.
Dit is idd ook erg handig, bij moto gp 1 moest je je hele custom bike opnieuw maken maar hier kan je gewoon wisselen, ook handig tijdens challenges...
Die vergeet ik niet, maar als je net begint hoeft je je nog niet drukte maken over een motor waar je maar op 1 track wat aan hebt...
Bij Moto GP 1 wist ik het idd wel te vinden. Heb Moto GP II nog maar net, zit nog een beetje in de verkenningsfase
huh, kan ik je in moto gp 1 je custom bike van bijvoorbeeld ... type bike naar honda nsr zetten?? dan heb ik 3 custom bikes voor nix gemaakt stomme ik