1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nog een halfuurtje en dan kunnen we weer :9
     
  2. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn
    vrouw
    heb gekilled, kan ik dan nog een keer
    trouwen
    ? Of kan dit alleen 1 keer? Ik wil graag wat trofeeën in mijn huisje..
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mages, even een vraag. Waar kan ik leuke conjuration spells vinden? Ik wil wat anders dan een wolf of flamenco atronach.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nope, ik heb alles al unequipped en nog steeds ...:mad:
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Yep

    Gelukkig wel! Is wel zo realistisch!

    Als je die items pakt ben je aan het stelen
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nog geen CE Guide binnen, was de 11e al verstuurd. Nouja, krijg hem tenminste wel. :cool:
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Na 30 uur pas naar een tweede stad gegaan? 8)

    Ik had na vijf uur alle steden al ontdekt. Niet voor bepaalde items of quests, maar gewoon alvast voor het fast-travelen. Onderhand ken ik de gebieden nou wel en ik fast travel naar alle steden behalve als ik dicht in de buurt ben van Solitude of Falkreath. Die hebben tenminste mooie omgevingen (zonder sneeuw, bergen en rotsen) die het waard zijn om zelf de afstand te lopen. :D
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Meen je dat?
    Waar besteld?

    Voel me namelijk nogal genaaid, had hem bij een gameshopje in Nijmegen besteld (Yourgamerzone) en niet bij Amazon.
    Maar die shop geeft nu pas aan dat ze die guide helemaal niet meer binnenkrijgen... Alleen de normale editie hebben ze nog.
    Aangezien het inderdaad om een Limited Edition ging, is die nu ook bij Amazon uitverkocht, en sta ik met lege handen. Prijzen zijn nu van 30 euro gestegen naar 100 euro, en daardoor loop ik nu mooi ff 70 euro mis.

    Onzin, zit zelf ook alleen nog maar in 1e 2 steden, en heb nog LANG niet alles ontdekt!
    Dus lijkt me sterk dat je na 5 uur al alles kent 8).
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mee eens, maar ben gewend aan Fallout, waar ze altijd weer opstaan. Ben terug gegaan naar die cave en Faeldal ligt er nog steeds dood te wezen ...

    Iemand hier nog tips voor ? Het is veroorzaakt door de shrine van talos in Whiterun. Ik heb een save aan het begin van White run waar het effect nog niet optreedt.. Geen zin om heel whiterun overnieuw te doen ...
    Het schijnt te verhelpen te zijn door naar een archery trainer te gaan en dan te trainen. Faendal uit Riverwood is dood bij mij, weet iemand een andere archery trainer ?

    Echt een K*T bug :mad:
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over de OMGEVING. Die boeit me niet. Zeker niet als het alleen maar sneeuw enzo is. En ja, ik ken nog niet alles en ik heb nog lang niet alles ontdekt qua dungeons, boerderijen, huisjes, nederzettingen, forten/kastelen etc., maar dat komt ooit wel als ik een keer een paard koop. :)
     
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan ik zien hoeveel speel uur je erop heb zitten! Trouwens ik heb weer gedraald bij Bol is de Guide ook uitverkocht (de gewone).
     
  12. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb per ongeluk bij een van de eerste missies in riverwood alvor gekilled , en daar moest ik mee praten.maar nu kan ik dus niet verder.Kan ik de missie niet opnieuw doen ? zoja hoe dan ?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand?
     
  14. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Hoe kan ik het huis in Whiterun upgraden qua meubels?
     
  15. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben vandaag overnieuw begonnen, afscheid genomen van de orc(naja de savegame bestaat nog wel) , ik speel stealth/archery en ik merk echt dat ik een dikke achterstand heb met me orc. Dus heb ik nu voor een Wood elf gekozen :9
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Via die jarls adviseur waar je het huis hebt gekocht
     
  17. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar de Jarls Advisor (staat meestal dichtbij de jarl in dragonreach kasteeltje) en praat met hem over house furnishing oid ;)
     
  18. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Met diezelfde vent praten waarvan je het huis gekocht hebt:thumbs:Kost volgens mij 1500g voor alles, maar dat weet ik niet zeker.
     
  19. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de mages guild in Solitude, mischien dat een van hun vette conjuration scrollls verkoopt.. Anders elk stadje afstruinen naar mage shops, of spelltomes oprapen in grotten etc. wil ook wel eens een leuke spell geven.
    Sommige enemy mage/necromancers dragen ook spelltomes. En kan zijn dat het aan je level ligt dat er nog niks nieuws te zien is.. Maar dat kan ik niet bevestigen.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand Umbra al gevonden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina