1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over Brasilver he, dus geen Thiago Silva en Lucio.

    Daarvoor had ik Serie A, met Lucio en Chiellini, omdat Thiago Silva te duur was. Geen idee hoe jullie dat geld bij elkaar handelen, dat lukt mij dus echt niet. :)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  2. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Beetje zonde om +/- 650k (xtra op de normale) uit te geven voor Ibra IF. Zoveel is hij ook niet beter dan de normale. Zou het mij niet waard zijn iig.
    Ben er ook nog niet uit met Cavani. Snelheid is trouwens redelijk van hem (85)
    Het gaat mij er om 2 goede koppers voorin te hebben die ook een goed schot hebben. En het staat leuk; Ibra, Sneij, en Cavani dan alledrie met 88 alg.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Snap dat wel van jou Cavani. met alle drie 88.

    Over Ibra 89. Tis Ibra en dan nog beter gemaakt! daar doe ik het voor!
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zlatan Ibrahimovic

    Acceleration 77→79
    Agility 84→86
    Balance 33→34
    Jumping 88→91
    Reactions 81→84
    SprintSpeed 80→82
    Strength 90→93
    Aggression 84→88

    Positioning 82→82
    TactAware 20→20
    Vision 87→87
    BallControl 92→95

    Crossing 77→82
    Curve 87→91
    Dribbling 88→91
    Finishing 89→93
    FKAcc 82→85

    HeadingAcc 75→77
    LongPass 73→78
    LongShot 86→90
    Marking 15→15
    Penalties 89→93
    ShortPass 87→93
    ShotPower 92→96

    SlideTackle 11→11
    StandingTackle 49→51
    Volleys 90→94

    Best leuk toch?
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zeker! hoop hem snel te hebben!

    Al die spelers die al hoog zijn worden duren IF's terwijl ze eigenlijk niet echt eenverschil zullen maken! Maar ja voor de heb en toch als ik een keer niet scoor dan niet te hoeven denken. Was hij maar IF geweest!
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe. idd. Nou kope kope dan! :D

    Ik zat te denken om misschien Robben i.p.v. Cavani te doen. Dan komt hij wel op de ST dus heeft een rood schoentje maar hij heeft wel chem met Sneij.

    Heb 1x tegen hem gespeeld en toen was hij erg vervelend! Maakte 3 doelpunten :mad: Had toen verloren met 8-7 na 120 min. Mooiste wedstrijd van me!

    Goed idee of niet?
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat speel je?

    Als je een rm of RW heb zou ik lekker Robben kopen. Op spitspositie zou ik hem niet kopen. A chem zuigt dus hij speelt minder. B: Hij moet op linker spits omdat je hem voorzetten wil kunnen laten geven op ibra (want rechterbeen zuigt) maar daar wil je juist Ibra met zijn schot. C: Zijn schot zuigt met rechts (spits moet dat kunnen) en ook zijn koppen is te laag. Koop dan gewoon een snelle spits!

    Zou lekker voor IF Cavani gaan. Misschien kan je hem nu nog niet kopen maar gewoon sparen! Als je hem dan hebt ben je blij!
     
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Speel 41212 (zie post #921) misschien idd beter maar ff doorsparen. Beetje zonde ook als ik robben zou kopen en weer verkopen. Ben je weer 5% vd verkoopprijs in dus weer verlies. Tnx voor je reactie. :)
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb het ook zo vaak als ik voor iets aan het sparen ben! dan oppeens zie ik een andere speler en voila. Hopelijk zo IF Ibra binnen!
     
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Kom zo maar ff online dan. Dan kan je Ibra ff tegen me uittesten. Dan hear je me roar! Haha ;) Ps: Siemenn durft me al niet te accepteren.. Hij heeft hier praatjes zat maar voetballen kannie volgensmij niet :p
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Siemenn kan prima voetballen hoor

    Btw wat een kutwedstrijd! die braafheid is echt te slecht!
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hahah sorry voor de dubbelpost. Hele avond zoeken naar Ibra en steeds niet krijgen (had die 750K die nodig is niet)

    Staat er oppeens een voor 710 buy now in 59ste minuut! ik wtf? O wacht drukken!
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hebben jullie ervaring met if marchisio?

    Zit toch te denken om 4312 te gaan spelen. Wil graag boateng if in de basis. En dat kan niet met 41212.

    Edit, want ik moet en zal Sneijder opstellen. In 41212 als Cam en in 4312 als cf.
     
  14. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus je hebt Ibra nu? Machismo if is ook wel goed. Heb ik ook tijdje mee gespeeld. Speel nu trouwens ff met Cisse van Lazio. Die speelt ook wel erg lekker hoor. Scoort er bij meer dan Ibra nu. Kan voor Cavani IF minstens 75 Ciceetjes kopen. Lol, heb hem voor 4k gekocht. Hij blijft maar ff tot Cav er is. Die tatoo bij hem en boateng in de nek staat trouwens ook leuk. Zie je goed als ze scoren.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb Cisse natuurlijk ook. Had niet veel coins en had hem in heerlijk frans team dus heb hem maar gekocht en de rest van me coins geinvesteerd in tradeshit!
     
  16. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hier iemand ervaring met een Russisch team? Ik twijfel of ik er één zal nemen en dan met IF Emenike, IF Doumbia, Welliton en Eto'o. Ben benieuwd of er ook mensen zijn die ervaring hebben met deze spelers en eventuele aanraders voor andere posities.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee man heb nog niks gekocht. Wilde ff wachten met kopen als ik m'n definitieve opstelling weet. Cisse is idd en baas. Die komt sowieso op de bank. En tijdelijk in de basis. Aangezien ibra nog behoorlijk prijzig is. Wil eerst de rest van het team neerzetten.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb een 41212 russisch team. Speelt erg lekker moet ik zeggen.
     
  19. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Linkje naar je team? Ben er grotendeels al uit, maar ben toch benieuwd naar wat voor speler jouw voorkeur uit gaat voor bijv links en rechtsback. :)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb ff geen link bij de hand. Maar linksback zet ik die Italiaan criscito. Naast hem if bochetti en Bruno Alves. Rechtsback anykov geloof ik.

    Lm doedelzak Cdm Carlos rm mcgeady Cam Honda.
    St wellinton en vagner love.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina