1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Even een vraagje voor de mensen verder op in het spel. Ik heb nu een missie waarbij ik een companion krijg. Die vervangt de andere die ik mee had. Kan ik die eerste nog wel ergens terugvinden of is die voor altijd pleitte?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar je die compqnion jou hebt laten joinen, zal hij weer te vinden zijn. Dus bv iemand uit riverwood keert daar weer naar terug. Die komt daarna ook vrolijk weer mee :)
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    OMFG. Wat een bazen spel is het ook!

    Loop net over die grote open vlakte bij Whiterun richting het noorden. Ik was de hele tijd omhoog aan het kijken naar dat schitterende poollicht. Op een gegeven moment kom ik bij een bandit kampje aan, en begin er 1 te slaan...

    Toen echt opeens uit het niks een kneitergrote ice straal uit de lucht op die andere bandit gevolgd door een zieke brul.

    Ik kijk omhoog, hangt er opeens een draak nog geen 10 meter voor me in de lucht. Heb 'm uiteindelijk wel verslagen.

    Wel even een Wtf momentje :cool:
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo de game net ingestoken en ga hem nu spelen ! :p
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij is de disc 5,2 GB maar het blijft bizar ja. Al kan ik me ook een interview met todd howard herinneren waarin ie zei dat ze met oblivion al speciale technieken toepastten om het spel goed draaiende te krijgen op de xbox.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog steeds aan het rondlopen in Whiterun (1e stad), gelijk maar huisje gekocht, alleen geen geld meer voor de inrichting. Kan al mijn gestolen spul ook nog nergens kwijt :)

    Ik heb allerlei dwemer onderdelen, dienen die nog ergens anders voor dan om te smelten naar dwemer ingots ?

    En ik heb huiden van allerlei beesten, die je op het tanningrack in leathers kunt verwerken. Levert dat ook nog verschillende leathers op ?
     
  8. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb per ongeluk bij een van de eerste missies in riverwood alvor gekilled , en daar moest ik mee praten.maar nu kan ik dus niet verder.Kan ik de missie niet opnieuw doen ? zoja hoe dan ?
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je het op de 360 installed dan missen er een hoop textures. Heeft iemand al een plaatje van neergezet geloof ik

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Op de PC heb je nu al een hele berg GFX upgrade mods dus het verschil word (helaas) nog een stuk groter tussen PC en Consoles. Ze hebben gewoon niet alteveel moeite gedaan om Skyrim goed te porten naar de PC oid

    Er is wel ergens opslag ruimte in dat huis volgens mij, anders kun je altijd nog snel de companions joinen of wat quests doen in de stad daar en dan kan je zonder te stelen hun spullen gappen om door te verkopen :b: Het Bed geeft het meest opslag kastjes.

    Waar trek je die dwemer ingots vandaan? Ben 21 en heb een paar dingen rond die stad gedaan maar vind tot nu toe alleen maar iron en cordunuonoueanmeum (ofzo8))

    Leather is Leather, maakt verder niks uit. Grote/moeilijkere beesten geven wel meer leer per vacht.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even gespeeld en ben nu in whiterun.
    Tot nu toe ben ik nog niet heel enthousiast over deze game.
    Kan natuurlijk nog wel komen als ik wat verder in de game zit.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt nog wel. In het begin was ik ook niet lyrisch.
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zou je er wat foto's van kunnen posten? Ben er wel erg benieuwd naar :D Damn dat is wel een collectors item om trots op te zijn, hij is gewoon nergens meer te krijgen _O_
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Bij mij staat hij ook al sinds de 11e op verzonden alleen nog steeds niet binnen : (. Wat ik me trouwens afvraag, er waren treasure maps bevestigd. Hen er alleen mog helemaal niets van gezien. Of moet ik gewoon beter gaam kijken? ^^
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Oke episch moment: Ik ben ff rustig op het dak van the mage college in Winterhold aan het lopen. Land er ineens een draak op de muur:x
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo een paar uur erop zitten ging steeds dood bij een tempel waar er 4 witte trollen zijn (ik had hulp bij mij). Op weg naar ik wordt een weerwolf!

    Morgen pogen ergens een strategiegids te scoren ik kan echt niet zonder.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  17. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een irritant spel is het ook eigenlijk he :+. Besluit je toch maar na een paar uur gamen eens te stoppen omdat je morgen weer vroeg uit de veren moet vanwege werk, je hand rijkt al naar de start knop en dan opeens.... een schim hoog in de wolken aan de horizon. Ja hoor een draak _O_

    Bam, weer een half uur verder.
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Haha ja en na die draak zie je in de verte een kasteel, stap je het kasteel uit zie je een bandieten kamp in de verte :cool:. Had vanmiddag 2draken achter me aan en ik liep zo'n giant kamp binnen. Die giants natuurlijk gelijk op die draken inhakken en bij de laatste klap voor de 2e draak schiet ik mis en op een giant. En toen stonden er opeens 3giants op me in te hakken. Hierna heb ik overgens wel mijn skydive diploma gehaald, tjering wat meppen die gasten hard ^^.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zitten er gewoon in hoor. Heb er tot dusver 2 gevonden.
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Treasure maps zijn boeken waarmee je map geupdate word? Die heb ik al 1 gevonden namelijk. Kon niet echt zien wat het deed. Volgens mij zie ik nu alle stones op mn map.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina