1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Russisch team speelt heerlijk_O_ heb een 4-4-2 team

    Link:

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#f95n4dqRbbWKn

    De 2 zilver spelers zijn razendsnel en zijn erg goed. Doumbia wil ik nog in de IF hebben maar speelt zo ook heerlijk. Eto'o natuurlijk ook top. Middenveld wissel ik steeds wat af met mensen op de bank


    Edit: if Doumbia is gekocht
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmmm ben toch maar van m'n serie à idee af. En ben nu met een brazil begonnen. 41212. Dit omdat ik wellinton, vagner en Carlos al heb. En maicon en lucio laatst ook uit een pakje. Ga het ff een gooi geven. Valt het tegen verkoop ik ze weer.

    Iemand ervaring met if Naldo?


    Oké paar potjes meegespeeld en moet zeggen, het loopt lekker. Is alleen 1 maar. Al die Brazilianen hebben attacking high!! Dus m'n complete verdediging komt naar voren. Is er een manier om dit op te lossen? Oké voordeel is dat ze snel zijn en dus vaak onderscheppen maar speel defensief toch liever op zeker.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  3. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag komt IF Bruno Alves. Dus dan ben ik van plan om achterin of met Ansaldi - IF Bruno - IF Bochetti - Angbwa te spelen, of met Ansaldi - IF Bruno - IF Bochetti - Anykov. Ik vind Angbwa zelf ook heerlijk spelen. Het gaat bij mij wel goedkomen, denk ik. Ik weet voldoende.
     
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Iemand ervaring met Tevez en Torres? Zit eraan te denken ze beide te kopen.
     
  5. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Tevez speelt wel lekker maar moet je geregeld wisselen want hij loopt veel. Torres vond ik wat tegenvallen. Weet eigenlijk niet waarom. Hij staat ook (te) vaak buitenspel. Heb je Aguero al gehad? En hernandez? Noem maar wat.. Of als je BPL 41212 speelt kan je ook tevez op de Cam zetten en dan Aguero en Messi er voor maar dat kost een paar centjes..
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Een if Bruno?? Hoeveel wordt hij? Die angbwa is zilver? Ken hem namelijk niet. En lb verkies ik criscito boven ansaldi.
     
  7. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb een BPL 41212 idd, net gemaakt. Had nog wat geld over en moet nog wat spitsen kopen. Heb hernandez idd ook, op de cam heb ik Nasri, maar daar wil ik van persie hebben. Die optie met messi is ook wel hard, alleen kan ik dat niet betalen. Aguero is net weer een stapje duurder dan Tevez en Torres.
     
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Van persie zou ik niet op de Cam zetten. Is een echte afmaker. Wat ook nog zou kunnen is suarez op de Cam met forlan en Cavani er voor. Of Nasri houden met cisse en ..? Genoeg te rommelen met 41212 bpl :) Ben benieuwd wat het word.
     
  9. xCil

    xCil New Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoeveel IF Bruno wordt, maar die komt vandaag. Angbwa is zilver, misschien dat ik nog wat ga puzzelen achterin.
     
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Of Nasri houden met cisse en Benzema / Remy (IF) / Gameiro (IF) ook lekker.. ;)

    EDIT: Ik zou voor Nasri met laatst genoemden gaan (IF) Lijkt me wel erg dikke aanval dan. Probeer ik misschien zelf ook nog wel eens.
    Is ook nog goedkoper dan Tevez en Torres..
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  11. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Zit nu te denken om ook maar weer een BPL erbij te maken. Heb dit in gedachten:

    Remy IF - Gameiro IF
    ------Nasri------
    Bale ----- Lennon
    ------ Toure
    Cole - Evra - Luiz - Richards

    Evra (Lb) er in vanwege de snelheid.

    Heb 240k moet ik een eind mee komen denk ik.
    Laat ik Cavani IF voor m'n serie A wel zitten. Heb geen zin met te laten naaien door een pricefixer. Ben zeer tevreden met Cisse. Die kan ik dan gelijk ook voor de "BPL" gebruiken. En heb Pato, Robinho en Di Natale ook nog voor serie A dus aan spitsen geen gebrek.

    Enigste Cavani IF die er op staat nu: Start price: 369k, buy now: 419k.. Pff, ga fietsen! :lol:
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die ervaring heb ik niet, met m'n 73 zilveren Brasil team speel ik regelmatig tegen 84 of 85 teams.Vaak heeft die tegenstander toch last van onderschatting.Soms win ik ze soms verlies ik ze.Gisteren bijvoorbeeld met 5-1 eraf tegen een 84 Serie A team, hij had 9 om 7 schoten, ik 17-12, Stekelenburg was man of the match met een rating van 10.0, die pot had ik echt het gevoel dat ik een handicap had.Stekelenburg redde op een gegeven moment een verschrikkelijk harde volley van Jo van 11 meter uit de kruissing....klemvast...ik was de bal kwijt, zie ik hem gewoon opstaan met de bal in z'n handen!WTF?

    Edit: het zou ook niet echt nuttig zijn, daar ik wel eens tegen een 80 of 81 team speel, waarvan de laagste speler 85 of 86 is, paar 88jes en 89 erin.
    bank gewoon vol zetten met lage bronzen spelers dus!
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  13. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speelde gister ook met m'n gouden serie A tegen een bronzen team in de kwartfinale van die 1900 coins tournament. (WTF trouwens, is toch alleen voor gouden teams..?) Gooit hij er na 3min spelen Casillas, Vidic en Rooney in. Ik niet bang natuurlijk dus staat hij even later met 0-3 achter. Gaat hij niks meer doen. Dus ik denk prima, maak ik er 3 bij (voor maximale punten) en gooide toen toen Di natale erin waarmee ik op zijn stilstaande ventjes ging tackelen. (boeide me toch niet als hij rood zou krijgen) Ging hij toch maar weer spelen na een tijdje.. haha! wat een lozers kom je soms tegen.
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    1900 toernooi mag je met elk team in. Speel dat altijd met mijn Silver team. Niveau van de tegenstander in die toernooien is meestal echt laag. Verlies zelden.
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is'm geworden: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jRbX6jccbbZF4

    Er komt nog een betere keeper en de verdeding zal ook nog wat veranderen.
    En er komen uiteraard nog BPL wissels.
    Eerst maar eens alle overbodige spelers, tenues enz verkopen om wat cointjes te krijgen.
    Ben benieuwd hoe dit speelt. Als het niks is verkoop ik het weer en koop ik een Brazilver:D
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Duur teampje, 250K voor alleen de basisspelers!
     
  17. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    even een vraagje. je kan bit tokens kopen, weet iemand of die eenmalig zijn of lopen die dan weer op naar bijv. 50 als je ze koopt? Ik snap dan ook niet waarom 25 kan kopen omdat je er standaard al 25 hebt.
     
  18. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de laatste tijd steeds vaker wedstrijden met mijn 2 bronze teams (MLS bronzes + Engelse bronzes) en ik kom bijna standaard achter in een wedstrijd, behalve als de tegenstander slechter is. Toch kom ik vaak terug in de wedstrijd.. gisteren stond ik nog 3-1 achter en had ik gewonnen met 3-5 en ik stond 1-0 achter tegen een 5 at the back team en ik had gewonnen met 2-1 met 20+ schoten. Ook stond ik 4-1 achter en kwam ik nog terug tot 4-3, helaas was dat niet genoeg.

    Het was ook een keer andersom: ik stond 3-1 voor, ik had alles onder controle, en toch 4-3 verloren. Ineens ging het mis en leverde ik bijna alles in.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32



    Iemand hier een suggestie voor?
     
  20. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd prijzig. Het valt me ook een beetje tegen, net een paar potjes gespeeld maar had toch meer verwacht van nasri en m'n spitsen. Ga het denk ik weer verkopen en dan toch maar brazilvertje maken.

    Zat aan zoiets te denken alleen dan 41212 ;) http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gKbRUweybbVPU

    @ Don Juan: Had ik ook last van met Brazil goud. Daarom weer weg gedaan. Als je hem op verdedigend zet helpt ook niet veel?

    EDIT: En sowiezo op hoge druk zetten (speel ik altijd mee) dan zitten ze er gelijk bovenop. Ik heb ook wel eens op de counter gespeeld maar dat vind ik niks, dan komt er ook juist meer ruimte voor de tegenpartij en kunnen ze je makkelijker uitspelen.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina