Eerste 20 afleveringen gekeken in 2 dagen. Ge-wel-dig. Die Pierce met zijn racistische opmerkingen Troy is ook een baas, die ken ik al langer van Derrickcomedy. [yt]iD941H0j1Z0[/yt]
Vond Troy en Abed een beetje overkill in deze episode. Waren een beetje overdreven gestoord. Gelukkig was de Dean geniaal.
Nee, meer seizoenen. Onbegrijpelijk dat er zo weinig mensen kijken/ratings slecht zijn. Vind het serieus op dit moment de grappigste serie die er is (imo ook beter dan HIMYM de laatste seizoenen).
Was hier al bang voor. Het is niet de typische huis tuin en keuken humor waar de gemiddelde tv-junk uit Amerika om kan lachen, dus laten ze de serie links liggen. Beetje hetzelfde verhaal als met Better off Ted. Opzich is het stukje dat je post natuurlijk nog best positief over Community's toekomst, maar dit soort nieuws is natuurlijk wel zorgelijk.
Wat nog veel triester is, is dat Whitney (4.3 op imdb) vlak voor of na Community is met nóg minder kijkers maar dat wel verder mag Dan Harmon (de maker) heeft ook meerdere keren uitgelegd dat de huidige manieren van kijkers meten sowieso nog outdated is. Net als in NL mag je met zo'n kastje invoeren met hoeveel je kijkt, wat nogal fraude gevoelig is en heel weinig mensen doen dit ook. NBC gaat gelukkig wel het gehele seizoen nog uitzending, kans op volgenden seizoenen is klein maar hoop het wel. Deze sitcom is zóveel beter dan HIMYM, BBT etc.
Better off ted is toch wel de meest zwakzinnige serie die ik ooit heb gezien. Betere vergelijking is Arrested Development. Qua humor en rariteiten toch wel een beetje te vergelijken met Community en dat werd ook vrij snel gecancelled. Dit soort humor is blijkbaar gewoon niet aan een groot publiek besteed terwijl ik juist dacht dat Community het goed deed in Amerika. Het heeft in ieder geval genoeg prijzen gewonnen, maar dat was met Arrested Development geloof ik ook wel het geval.
True, daar heb ik me ook al over zitten verbazen. Ook geen slechte serie, maar ik word er altijd een beetje panisch van