Kan iemand me vertellen, hoe ik de replays te pakken krijg? Ik kan na de race alleen resultaten, verder en nog iets vinden... Replays zijn nergens te bekennen... Beetje jammer, aangezien ik de stilstaande foto's wel een beetje zat ben, tijd voor actie foto's
Thx... Is grotendeels nagemaakt van de Supra van JeroentjeTuning.nl Als iemand me kan vertellen waar ik de replays kan vinden, hoor ik t graag
Nadat ik een race gedaan heb staat er een scherm met 5 keuzes: Verdergaan Opnieuw beginnen Herhaling bekijken Herhaling opslaan Klassementen Niet te snel doorklikken dus! Verder kan je opgeslagen replays bij Media vinden.
Ik klik niet door... Maar ik kom de volgende 3 tegen: -Verdergaan -Opnieuw Beginnen -Klassementen De herhalingen zijn nergens te bekennen bij mij...
Heb je een Hard disk als opslag medium. Mischien dat dit nodig is. Ik weet dat Dirt reeks dit nodig had om tijdelijk replays op te slaan. Zelfs als je het dan in Forza niet opslaat zou het kunnen dat hij ze daar tijdelijk opslaat omdat dit nooit in het Ram geheugen past.
De HD is de vaste opslag. Ik krijg nergens de optie's om herhalingen te bekijken of op te slaan.... Ik zou toch graag wat leuke aktie-foto's willen maken...
Jammer dat ik er niet bij was. Ziet er erg gezellig uit Heb mijn paint van de Citroën DS3 WRC af. Zal vanavond ff wat foto's plaatsen.
Mijn nieuwe projectje (work in progress) Akrapovic Golf (oh ja en ben er niet goed is trouwens....) Probeer de auto in Wit, Rood en zwart te houden. Moet alleen nog ff wat meer kleur op de auto zelf.
Mijn DS3 WRC (gebaseerd op van Merksteijn) is af. Is nu een S-klasse, maar dat rijdt totaal niet. Zelfs in de 3e versnelling heb ik geen grip op een recht stuk. Hieronder een paar foto's. DS3 WRC 1 by Menno1988, on Flickr DS3 WRC 2 by Menno1988, on Flickr DS3 WRC 3 by Menno1988, on Flickr DS3 WRC by Menno1988, on Flickr DS3 WRC 4 by Menno1988, on Flickr