1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Via Clan operations maar die zijn er nog niet ;)

    Awesome glitch _O_ En als je Colorblind assist aanzet kan je enemy stealt bombers op de minimap zien :)
    [yt]_LcgENwNfZw[/yt]
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja dat heb ik ook, maar gisteren kon ik wel gewoon inloggen.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Elite is down, kon vanochtend nog inloggen maar krijg nu continu CREATE ACCOUNT.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haalde vanmiddag een Juggernaut gast neer door hem 3x met een mes te bewerken achter elkaar. _O_ Had ook wel echt graf potjes, stond zelf de gehele tijd in de plus en de rest stond dan 4 - 16, 1 - 12, 7 - 15, etcetc :') Uber triest ook. Speel dan niet.....
     
  5. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was op die cod elite en heb me dubbel xp gekregen maar nog geen title of emblem?
    iemand een idee waarom niet?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Misschien duurt dat nog even. Ik heb het vanmiddag net beide gekregen. Alleen is het eerste uurtje alweer op :+
     
  7. Moltifao

    Moltifao Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook Metal Mark is ooit begonnen. Kom op zeg.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb zelf nog af en toe zulke potjes hoor! Boeit me niet.... KD van 0.64 8) Black ops is een ander verhaal, daar zit ik ruim op 1. nog wat.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is waar, maar het is wel gruwelijk irritant! Ze zouden gewoon een rankingsysteem moeten verzinnen.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had net ook alleen maar van dat soort potjes (KD 0.8) en dan heb ik er gelijk al geen zin meer in :+

    Nog maar 3000XP tot Golden M4A1 :)
     
  11. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister me eerste M.O.A.B. gehaald! Op de map lockdown, wel ziek vet :D
    Had nog niemand anders zo'n ding zien halen voor mij dus was leuke verassing bijna niemand weet het pas dat die secret killstreak er is zeg maar.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit dus! Ben ik een groot voorstander van. Ikzelf heb altijd een kd van 0.9 ofzo. Dus zou het fijn vinden om gelijkwaardige tegenstanders te krijgen. Bedoel ook ik heb potjes waar ik ruim boven aan sta. Maar dat is eerder uitzondering dan regel. Vaak eindig ik in de middenmoot.

    Ben daarom erg blij met die support streaks. Speel meestal met betere medespelers en die kan ik hiermee dus een handje helpen!!
     
  13. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word alleen lastig een goed rankingsysteem te maken lijkt me. Want als je mensen gaat sorteren op KD dan kom ej met mensen van je eigen KD in eht begin werkt dat jah. Maar als alle mensen met kd van 2.00 bij mensen met 2.00 komen dan word hun kd langzaam 1.00 omdat ze even goed zijn dus dan haal je elk potje kd van 1.00 gemiddeld snappie. Dus waarop wil je dat systeem bereken?
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik zou het idd niet op kd gaan berekenen. Maar meer het halo systeem. Op skill level. En dan een paar er boven en onder. Alleen hoe doe je het dan als iemand prestige is? En iemand die gewoon 80 blijft....

    Maar ach, het gaat toch niet gebeuren.
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Vind die reaper maar een kutkillstreak. Kreeg veel hitmarkers.. Had wel een paar double kills maar meer zat er ook niet in. Ga denk ik maar eens de ac-130 instellen!
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb nou Hardline Pro _O_ Als je de vlag hebt met Team Defender krijg je voor elke kill die een teammate maakt een assist :cool: Als je t goed uit te weet te houden kun je dus zoveel killstreaks halen.

    edit: ah fuck dat doetie niet haha
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha herkenbaar. Helemaal blij als je dat ding voor het eerst haalt. Heb je net zo'n schijtmap met alleen maar indoor shizzle. Beetje lopen schieten op daken en door een raam heen. Van de twee keer dat ik dat ding had, 1 kill totaal :cool: Like a bows!
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Waha, was ook wel erg geweest. Dan had iedereen dat allang gedaan:+
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor zit nu in die clan, alleen jammer dat we er nog geen exp mee kennen verdienen of kan dat wel? zodat we die double exp krijgen?

    @Edjuuuuh
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Zou ik eerder teruggaan naar MW2, leuker dan BO online, maar ik vind mw3 wel leuk, alleen de maps zijn niet super.

    Tnx voor de invite! Ik kan alleen niet op de site, tis weer te druk, dus kan nog niet accepten.

    Ben wel benieuwd wat die clan nou precies inhoudt, speelt iedereen gewoon los van elkaar en gaat er xp naar de clan? Of is het de bedoeling dat je samenspeelt? Wel zo leuk lijkt me. Zit nog te twijfelen over Elite, vind het wel duur en de meeste opties hoef ik niet per se, maar de double xp en andere extra's die je krijgt bijv. vanuit de clan zijn wel tof.
     

Deel Deze Pagina