1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [TES V: Skyrim] Bugs en glitches!

Discussie in 'Games' gestart door Bassie, 10 nov 2011.

  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    wat staat er dan? je moet 100.000 hebben.. 100.000 wat dan?
    commulatief ken ik ook niet? :cool:
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet voor een bepaalde Achievement 100.00 Gold hebben. Verder is dat woord 'cumulatief', ofwel bij elkaar opgeteld.

    In dit geval betekent het dus, al je verdiende Gold bij elkaar, ook al heb je een deel er van uitgegeven.
     
  3. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    maar hij zegt dat je 100k moet hebben en NIET cummulatief :)
    dus je moet wel 100k hebben en niet wat je in het totaal verdiend heb met uitgaven erbij?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je moet inderdaad 100.000 gold hebben op 1 enkel moment.
    Dus daarom gaat hij eerst sparen voordat hij het huis gaat kopen, anders is z'n voortgang weg.
    Tis allemaal best logisch :p.
     
  5. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ahja nu ben ik mee :p
    had het voorgaande niet echt gevolgt :cool:

    ff aftellen en over half uurtje weer Skyrim ;)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat weet ik. 8) Maar ik leg jou uit wat dat moeilijke woord betekent, want je geeft aan het niet te begrijpen.
     
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ik ken de cOmulatief niet, cUmulatief wel :)
    stom mopje, zal het niet meer doen hoor :):
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, vandaar. Dacht dat jij 't juist verkeerd typte, las niet terug. :+
     
  9. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    hehe, no problem :cool:
     
  10. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja no shit! :p Ik plaats hem ook, maar de bow verdwijnt gewoon en ik kan opnieuw iets plaatsen. Zwaarden blijven wel zitten en staffs ook. Maar bows no.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Arch Mage robes + masker = no head..
     
  12. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    In de companions zit een veel voorkomende bug, als volgt op te lossen:
    Als je bij de laatste missie de wolf als weerwolf verslaat kan je na terugkomst in menselijk lichaam de quest niet afmaken omdat praten met de geest alsnog niet mogelijk is, ren de grot uit en keer terug in menselijke vorm en dit is verholpen.

    De thieves guild heeft twee bekende bugs:
    Mercer opent de deur naar de sanctum niet. Sla hem met schild of boog op de rug. Dit activeert soms zijn pathing waardoor hij alsnog aan de slag gaat. Werkt dit niet? Dan even opslaa n en rebooten. Voor het openen van de dwarven deur in desanctum geldt hetzelfde.

    Je zojuist gekochte paard verdwenen?
    Als je meteen na het kopen van een paard (ookal heb je er even opgezeten) fast traveled of met de kar reist verlies je het paard soms. Ren eerst even met het beest een stukje skyrim in.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Heb een bug ofzo in de Forbidden Legend quest. Moet nu drie amuletten vinden, een daarvan in Geirmund's Hall. Alleen had ik die allang doorzocht en alles gedaan voordat ik aan deze quest begon. Nu er weer een maar amulet is nergens te vinden. Icoon geeft wat in het water aan, maar er is niks. Amulet heb ik ook niet in mijn inventory. Al eruit gegaan en opnieuw er in gegaan, maar helpt niet. :mad:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Heel irritant, maar heb nu al 4 keer een vastloper gehad binnen het half uur... Ik heb erg vaak dat de game vastloopt naarmate ik verder in de game kom... Vooral tijdens het laden...
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Heb ik ook sinds vandaag last van. 3 vastlopers gehad.

    Ik heb trouwens ook nog een bug gevonden: Ik maak altijd van mijn huis zo'n trofeekamer, met allemaal troep die ik in mijn avonturen heb gevonden. Dus gewoon items droppen en verplaatsen, dat doe je dus door A ingedrukt te houden. Maar nou had ik dus op een tafeltje wat toffe spullen gezet, en dat was echt ten eerste een pain in the ass om het goed neer te zetten. Nog moeilijker dan bij Oblivion. Maarja, toen kwam ik later terug, lag alles verspreid over de vloer. Kwam die chick die in mn huis woonde ook nog eens doodleuk zeggen: you dropped something, en gaf me iets wat ik in mijn eigen huis, op mijn eigen tafel gedropped heb! 8) Stomme snol.

    Maarja, de decorating mode is dus verneukt bij Skyrim. Niet het einde van de wereld, maar ik vond het altijd wel een toffe toevoeging, dat je dan echt je eigen Bandit's Den hebt. :cool: Hopen op een fix! Zal wel een engine probleem zijn ofzo. Ik denk niet dat die makkelijk op te lossen is..
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Quest Bug

    Ik heb eergisteravond de quest Help Selveni Nethri escape the cave (Southfringe Sanctum) gespeeld alles gecleared maar Selveni Nethri komt tot de deur maar verlaat de cave niet! Wat ik ook doe ze blijft op een stukje staan waar als je naar haar toe loopt jij dan buiten staat!

    De cave staat op cleared dus iedereen is dood. ik heb ook getracht te wachten maar ze blijft op dit stuk hangen!
    Je kan dus niet naar haar toe om har te duwen!

    Ik meldt het nu hier als officiƫle bug |:-
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde, ik dacht dat telekinese dit op zou kunnen lossen maar dat werkt helaas alleen met items. Het is wachten tot er een fix voor komt.
     
  18. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een quest bug. Een dude in Winterhold wil het boek Souls, Black & White, die in een bepaalde cave met giants ligt. Die cave heb ik echter allang gecleared en het boek geloot, dus die heb ik al bij me. Maar de quest marker blijft (een chest in) die cave aangeven, en ik kan 'm dus niet inleveren en completen. Terugleggen mag ook niet, want dan zegtie dat je geen quest items mag droppen. Gaaaaaaaaaay.
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Staat er wel cleared bij die cave?

    Ik hoop dat ze ergens de bugs monitoren, want het is jammer als je denk hup einde en echt het laatste stukje lukt niet.
     
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Eindelijk iemand die dit ook heeft .... pff... het is wachten ja ik heb geprobeert met een shout maar of die van mij is nog niet krachtig genoeg om haar eruit te blazen of dat werkt ook niet.

    Is er ergens een pagina met een bug overzicht? Of heeft iemand al een bericht gelezen over bug fixes of waar je ze officieel kan aanmelden?
     

Deel Deze Pagina