1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    idd, hier ben je meestal wel een paar picks per lock kwijt.
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ach ja. Ik was 14 en ongeduldig. :+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien de gevangenistruc, zoals in Oblivion, wat een hoop als cheaten zien? Je leest het ook wel in de tips van de laadschermen. Ik denk dus dat het in theorie nog wel hoger dan 80 kan zijn, maar dan heb je met een enkele char, als je die truc gebruikt, ook wel meer dan 1.000 uur opzitten wil je alle skills dan weer op 100 krijgen. Je hebt er ook een flinke slachtpartij voor nodig.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wtf zeg, ineens kom ik een groepje thugs tegen en ze vertellen me dat ze mij een kopje kleiner komen maken.Who the hell zijn dat?
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Had één van hun geen contract of iets dergelijk bij zich? :) Dan kon het wel een boze shoopkeeper zijn geweest ofzo.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik ben ze nu aan het slopen, ze bleken verdomd moeilijk te zijn want ze vallen je gewoon allemaal tegelijk aan. Het is niet dat ze netjes wachten tot hun maatje klaar is met hakken, zoals in AC bijvoorbeeld. Maar niks wat een Firestorm spel vanaf een veilige afstand + pijl en boog niet kan verhelpen :p
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo nog 1 laatste dungeon doen voor vandaag en dan pitten. ik heb het einde van de map kunnen bereiken ..... bij fort neugrad

    toen ik naar de treasure, aldaar, op zoek was
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die kwam ik tegen bij de Mages Guild in Winterhold. Mijn mages hebben die lui van kant gemaakt. :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    haha beter! Maar ik stond er alleen voor, Erandur had ik alweer teruggestuurd naar Nightcaller Temple. Heb net het contract papiertje gelezen, komt van ene Irgnir. Ik heb bij die persoon ingebroken, maar naar mijn weten ben ik niet gezien. Maar schijnbaar toch wel....

    Of is het gewoon zo dat als je ergens inbreekt..en of je nou wel of niet gezien bent, dat je een groepje thugs kunt verwachten na een tijdje? Dat zou ik wel jammer vinden namelijk.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat ik trouwens wel jammer vind is dat je geen grondstoffen krijgt als je een item disenchant.

    Ja, je krijgt een skill increase zo nu en dan, maar grondstoffen horen er zo bij. Componenten waar het gedisenchante item van gemaakt is, of i.i.g. delen er van.

    In World of Warcraft heb je dat ook en met een beetje goed doordacht systeem zou je er ook in Skyrim van moeten kunnen leven.

    Ook baal ik er wel van dat verkopers een beperkte voorraad gold hebben. Ik moet iedere keer naar een andere shop en dat haalt toch meer de vaart uit de game dan bij bijvoorbeeld Oblivion. Of dan uberhaupt de bedoeling is/was lijkt me.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu quick silver ore, en net gesmolten naar quick silver ingots. Kan het alleen niet bij de blacksmith gebruiken. Dus een google search liet me weten dat je er Elven armor van kan maken, nou is mijn vraag..bij wie/waar kan ik dat maken?
     
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Waarschijnlijk zal je je skill level beetje omhoog moeten gooien en hier en daar wat perks moeten toepassen :). Weet het niet zeker hoor maar dat lijkt mij het meest voor de hand liggende.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je moet wel de perk hebbenin smithing en daarvoor moet je weer level zoveel zijn in smithing.

    Zelf zit ik te twijfelen met welk karakter ik verder ga. Heb een dual wielder heavy armor en een assasins thief. Ben bang dat de dual wielder saai word en dat dat de assasins in de end game tekort komt als ik niet kan sneaken (hoogste niveau)

    Daarnaast vind ik alleen het nihtingale en brotherhood armor er cool uit zien van de light armors. hoger armors zijn lelijk. Zijn deze leveled dat iemand weet?

    Iemand ervaring?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  14. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, klopt het nu dat Daedric en Glass armor alleen doormiddel van Crafting te verkrijgen is? Of verschijnen ze ook als drops op erg hoog level? Vind het sowieso wel wat snel gaan, ben opnieuw begonnen, level 12 na een 11 uur spelen en naast Orcish kom ik ook reeds Elven, Dwarven, en zelfs wat sporadisch Glass tegen.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben een Glass Sword tegengekomen, dan zal Armor toch ook wel in de wereld verschijnen? Aan de andere kant, ik ben ook al Ebony wapens en Daedric pijlen tegengekomen. Maar geen Armor. :eek:
     
  16. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is precies hetzelfde als in Fallout, ook wel logisch, die handelaren kunnen niet onbeperkt geld bij zich hebben lijkt me?
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het zelf wel logisch, en ook tof dat het realistisch is. Door zelf weer geld uit te geven, kan je ook weer andere dingen kopen. Eigenlijk is dit systeem beter, want in Oblivion kon je soms dingen niet eens verkopen, omdat ze meer waard waren dan wat de verkoper in huis heeft.
     
  18. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    pff gisteren heb ik maar een 1.5uur kunnen spelen...
    dit is het nadeel als je een bureaujob hebt en al de ganse dag achter de PC zit.
    na een goei uur gamen had ik al teveel koppijn en pijn aan mij ogen :'-(

    zal dan toch vooral in de weekends spelen worden voor mij.

    heb wel mijn 2de shout gevonden gisteren, nu nog een draak vermoorden om hem te kunnen gebruiken ;)
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Help:

    Ik heb gisterenavond de quest Help Selveni Nethri escape the cave (southfringe sanctum) gespeeld alles gecleared maar Selveni Nethri komt tot de deur maar verlaat de cave niet! Wat ik ook doe z blijft op een stukje staan waar als je naar haar toe loopt jij dan buiten staat!

    De cave staat op cleared dus iedereen is dood. ik heb ook getracht te achten maar ze blijft op dit stuk hangen!

    Iemand die een oplossing hiervoor heeft?
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Denk aan je spoilers Mouse ;).


    Ik vind het btw bizar in wat voor gear iedereen rondloopt. Ben lvl 23 en heb serieus pas op 21 een enchanted Elven armor gevonden :eek:. Maar draagt nog Leather Boots en bracers bv :eek:.


    En hoe levelt dat smithing? Is de waarde van je smithed item nog van invloed? Want ik maak altijd 8 Leather Armors ofzo, maar als je van Leather bracers sneller levelt doe ik dat voortaan (kun je er veel meer van maken).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina