Ik heb momenteel alles gedaan wat ik maar kon doen, DMZ naar static IP van xbox, port forwarding & UPnP aanzetten en krijg steeds maar het NAT probleem. 'Disable NAT' op de laatste foto dan zegt de info dat DMZ en dergelijke ook nietmeer werkt dus dat is het niet denk ik. DMZ Port Forwarding UPnP Kan iemand mij misschien verder helpen? Betreft een 3com OfficeConnect Wireless 108Mbps Cable/DSL Router.
Schakel de 2 opties bij Advanced Settings eens uit ! Handmatig poorten openen en UPnP werken elkaar alleen maar tegen. Nieuwe instellingen opslaan en dan de 3com voor 30 seconden van de spanning halen.
Dan krijg ik beide foutmeldingen, dat mijn NAT op moderate staat en als mn router UPnP ondersteund dit aan te zetten. Helpt het om het om te wisselen? dus DMZ en portforwarding uit en UPnP aan? Ook al ik websites bezoek doe lezen welke ports er open staan, staan ze wel nog allemaal dicht volgens de websites ..
DMZ en UPnP aan zal ook weinig zin hebben omdat de poorten in de DMZ al wagenwijd open zou moeten staan. Je zou het wel even kunnen proberen , verwijder wel even alle poorten die he heb geopend. Als jij de poorten koppelt aan het ip-adress van de Xbox360 dan kan je geen check uitvoeren via de pc omdat deze een andere ip-adress heeft.