geen connectie met..... een maat van heeft ook xbox live maar kan geen conectie krijgen met ghost recon, als hij dit spel wil spelen online, moet ik hem inviten dan lukt het wel. Hij zegt dat het mischien aan de upgrading van de xbox ligt, dat heeft hij niet gedaan in het begin. Kan je als nog de xbox upgraden en zo ja hoe moet je dat doen?
Het is wel zo newbie (combat evolver) Lambert: Hoi! ik heb dit probleem ook gehad je je vriend moet gewoon effe zijn save-games van ghostrecon verwijderen en vervolgens ghost recon gaan spelen dan komtie upgrade er wel op
ja ik heb dit probleem ook af en toe dat hij vaak niet connect. Maar om nou me save game te gaan deleten?? kan dit echt niet anders?
ik hoop dat dit het is we lopen al een tijdje mee te kloten, kan natuurlijk ook de saved games op een memory card zetten en later weer terug zetten? Dus als ik het goed heb gewoon alles verwijderen van de harddisk van ghost recon????
Hoi Lambert Ik heb even de titel aangepast *is wat specifieker* ... dit is een bekend probleem met Ghost Recon maar ook met andere xbox games ... dit kan ook een provider gerelateerd probleem zijn ... zie ook deze topic ik kan niet spelen praten met mijn buurjongen de upgrade waar nicotjeh het over heeft is een fix die de meeste connectie problemen heeft opgelost ... maar volgens mij word deze automatisch geinstalleerd als je met live connect via Ghost Recon greetz vanuit het zonnige Turkeije
We hebben eerst gekeken of de upgrade op zijn harde schijf stond, die stond er dus niet, iets van (oxw europe 12....). Toen hebben we toch maar al zijn saved games eraf gehaald, en hij kreeg gelijk zijn upgrade toen hij de cd van GR. er indeed. Nu duurt het af en toe nog wel ff voordat hij servers krijgt tezien via optimatch, maar dat ligt aan zijn verbinding denk ik (adsl Basic).