1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vond het eerst ook een beetje toegevallen, maar ik ben er achter dat je dit spel niet te zuur moet benaderen. Gewoon een hoop fun maken en dan is ie top... Is natuurlijk niet voor niets dat het spel overall prima reviews heeft.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Twijfel, twijfel, twijfel... toch maar gekocht met Genki erbij! :cool: Nu schaam ik me alleen wel dat ik deeltje 1 hier nog heb liggen zonder te hebben aangeraakt. :eek: Is dat heel erg? :+
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    He kut, had 'm vandaag al kunnen hebben als ik mijn huisnummer had ingevuld op Xboxhome. Net terug gemaild omdat het pakketje bij TNT retour was gekomen.

    Hopen dat ik hem morgen alsnog krijg.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha is niet heel erg hoor, maar deel 1 was in mijn ogen ook een geweldige deel 2 vind ik de minste. (grafisch verschrikkelijk, besturing matig etc) Deel 1 en nu dus ook deel 3 doen het gelukkig alemaal wat beter. Grafisch vind ik het er goed uitzien en de besturing ook beter dan deel 2. Ja leuk dat huizen aanpassen in deel 2 maar ik mis het helemaal niet, er is in tegenstelling tot de andere (GTA) zoveel te beleven ook na het uitspelen. Er zijn zelfs missies die niet eens op de kaart staan, het upgraden van je gang en wapens/voertuigen is ook zo leuk en kan je ook uren meebezig zijn. De stad vind ik zelf ook groot genoeg, en de over de top actie is gewoon SR stijl. Al met al naast Battlefield 3 (en Trine 2?!) de game (s) van het jaar voor mij. Een waardige opvolger in de reeks, en onwijs veel fun te beleven. :cool:

    Hier bij de Bart Smit in Hoograven (Utrecht Zuid) lag de game al sinds zaterdag in de winkel. :9
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha met een maat nu 2 dagen co op gespeeld. Uhm inmiddels 7 uur verder en denk ik nog maar 7 levels gedaan van de story mode. Wat is dit toch lekkere fun. Gewoon gelijk heel het eiland beschikbaar ( niet echt groot ) dus je kan gelijk een helikopter jatten of een straaljager. En maar maar maar wat hebben we een lol met het ouwehoeren. En die dildo blijft grappig
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe? :eek:
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vandaag een mail van FRS gekregen dat ze de Genki code achteraf nog via de mail sturen (morgen sturen ze 'm).

    Dus ik zit dadelijk met 2 Genki versies (sealed). Iemand nog intresse? :9
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben ik nou gek of waren de andere delen veel leuker? Spel is wel tricky geworden zeg op hardcore. Als ik ga rondkutten word ik gelijk geowned. :mad:
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Nvm... verkeerd gelezen (a)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]
     
  11. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
  12. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha vandaag met een maat co-op gedaan. Hij had de ''ZOMBIE'' stem en dat is natuurlijk geniaal in de dialogen die gevoerd worden 8)

    Verder vind ik het een ''FUN'' spel en het is een leuke afwisseling tussen de andere games GOW3, FZ4, CODMW3.

    :thumbs:
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]
     
  14. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in ieder geval interesse in die code!
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    odb, del the funky homosapien of 1 vd andere 1000 rapperts

    oh epic, ik dacht dat je vroeg welke je zou na maken. Had de foto niet gezien op mijn mobiel
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel, maar hangt af van je prijs :p
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hebben jullie de game zelf al?
    Want ik heb dadelijk dus 2 sealed games met die code en ik zou dan het liefst gewoon gelijk 1 spel incl code verkopen ipv alleen die code.
    Want anders zou ik nog met 2 games zitten. O-) Ik wacht nog eventjes af, en jullie horen nog van me.
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Waar kan je die Genki code krijgen? Of krijg je die automatisch bij bepaalde websites als je de game daar besteld?
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Stuur mij even een PM met een leuk voorstel voor de game die je dubbel hebt. :cool:
     
  20. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar geef ik je ook 100% gelijk in;).. Maar ik heb de game al, en die code is ook weer geen must voor mij.. of wel?:+
     

Deel Deze Pagina