[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Nouja, ik doel vooral op die subtiele verandering in de muziek, terwijl dezelfde basis op de achtergrond door blijft spelen. _O_

    Ik heb er denk ik overigens al een uur of 12-14 op zitten.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik begreep wat je bedoelde, en daarmee bedoelde ik ook dat het vet gedaan is, en over het A Link to the Past gevoel, ik zou niet weten waarom ik het gevoel kreeg. :+

    Ik zelf heb er iets meer dan 11 uur op zitten, hopelijk heb ik het spel nog lang niet uitgespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Ach, ik hoop het ook. Meeste reviews zeiden tussen de 30-40 uur voor de main story. Wordt dus nog lang genieten.

    Sowieso zegt het genoeg dat ik Skyrim nog maar een uurtje heb gespeeld. :+
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat zegt al genoeg inderdaad hoe vet je Skyward Sword vind, want Skyrim is ook enorm gruwelijk.

    maar ik heb hetzelfde ik vind Skyrim enorm goed maar ik geef Skyward Sword toch de prioriteit want het is toch wel een titel waar lang op heb gewacht en Skyrim is naar mijn mening gewoon niks vergeleken met Skyward Sword, misschien komt het wel omdat ik een enorme grote Zelda fanboy ben of zo. :+
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Skyward Sword heeft sowieso al mijn GOTY award na 12 uur spelen. En die orchestrated muziek in de game en op de cd erbij. De muziek van Skyrim is episch, maar live orchestrated Zelda muziek is nog twee niveautjes epischer. _O_
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok dan heb ik je verkeerd begrepen. Meende dat je OoT niet leuk vond maar andere Zelda's wel.
     
  7. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch wordt het principe van Zelda wel een beetje ouderwets. Blijft awesome, maar toch...
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Call Of Duty wordt ook ouderwets. Toch blijft iedereen die kopen.
    Assassin's Creed idem dito, etc.

    Je merkt duidelijk dat de director van Minish Cap aan deze game gewerkt heeft, brengt zelfs items terug. :+
     
  9. Bazjeh

    Bazjeh Classy as always

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat iedereen het blijft kopen, neemt niet weg dat het wel een beetje ouderwets wordt...
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Wie heeft trouwens die derde baas verzonnen? Die was echt hilarisch makkelijk. :lol:
    Misschien wel de makkelijkste baas in een 3D Zelda ooit.

    Overigens, voor degene die al voorbij de derde baas is + dat item heeft en het stuk erna ook nog heeft gespeeld:

    Het is natuurlijk een Gate Of Time naar een 'other' place. Zou het naar de toekomst leiden of zou deze hele wereld een andere wereld zijn dan Hyrule en zal deze gate naar Hyrule leiden? Zo valt me ook op dat de 3 plekken vernoemd zijn naar de Spirits uit Twilight Princess: Eldin, Lanayru en Faron. Zijn dit dan toch de gebieden van TP in het verleden? Dat zou wel logisch zijn met Skyloft als het gebied van de People In The Sky uit TP. Ik ben benieuwd naar hoe het verder gaat. :cool:

    Ook tof trouwens dat Impa weer fftjes tevoorschijn komt. :cool:
     
  11. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog niemand die m beu is? Heb wel interesse in combinatie met de zelda wiimote!:b:
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben juist begonnen aan de derde dungeon, maar die baas van de tweede dungeon was ook niet bepaald een uitdaging 8).
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Wacht maar tot je bij die derde komt, die is helemaal hilarisch. :lol:
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima games hoor, die call of duty games, veel tijd in gestoken. Maar COD vergelijken met Zelda doet toch wel pijn:x.. Zelfs de beste COD (COD 2/ of MW1) hebben nooit de emotie/ passie meeslepenheid van een OOT of A link to the past gehadO-)..

    Verder tja wat ik eerder al zei, ik ben al een tijdje Zelda verzadigd. Wat ik eigenlijk ook wel met COD heb, geen behoefte om MW3 te halen.
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als verwende FPS gamer vandaag voor het eerst echt helemaal "in" een zelda game geweest sinds A link to the past.

    Moet zeggen dat ik echt positief verrast ben door de controls. Ik had verwacht dat je echt als een idoot rond moest gaan zwaaien maar het tegendeel bewijst zich maar. Sommige dingen gaan wel érg houterig maar je went eraan.

    Alleen wel lomp dat we zowat 10x nodig hadden om één frickin vijand dood te krijgen :')

    Die lame ass spinnen @ eerste tempel :')
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die is inderdaad nog voor de hand liggender :lol:.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Die 3e boss is een grap, inderdaad, maar als je wat verder komt worden de boss fights wel wat uitdagender.
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit nu in het tweede gebied. Niet zoveel tijd gehad om te spelen. Maar als ik tijd heb, gaat Zelda aan.

    Maar mijn ervaring is toch wel erg gaaf. Alles klopt ook gewoon. Nu snel weer verder spelen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.580
    Het derde gebied onstijgt de eerste twee ook nog eens, dus er is genoeg om van te genieten. ;)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het 3de gebied is inderdaad zeer leuk en mooi, maar de derde dungeon vind ik tot nu toe de minste. Geen idee waarom juist, maar ik vond hem minder leuk dan de vorige.
     

Deel Deze Pagina