1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zie ze in m'n fav menutje als 1 ding. Zodra ik dan op linkse of rechtse trigger druk, dan pakt hij er maar 1. Kijk ik dan in mijn inventory, dan is er 1 van de 2 ge-unfavorited. Pak ik dan weer flames fzo, dan staan ze wel weer allebij als favoriet. Pak ik een Bow en daarna weer m'n axes, dan werkt het wel gewoon prima. Het werkt dus alleen niet goed, als je iets pakt wat je met 1 hand kan gebruiken.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wat had jij gedaan op het einde?

    Zelf in de mine die koning van de Forsworn vermoord. Ondanks dat ik die Silver Blood graag ook dood wou hebben leek het me toch niet handig om de Forsworn te helpen. Sowieso ben ik een Nord dus mijn eigen ras uitroeien in Markarth leek me niet echt tof. Lekker in de mine veranderen in een weerwolf en iedereen vermoorden, muhwawawa. 8)
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zelfde, ik vind Nords wel vet, ik vond die gehersenspoelde racisten niet vet, een beetje onschuldige border afslachten, ik vond het wel gerechtvaardigd :cool:
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb voor de kant van de Forsworn gekozen. Je krijgt dan een elle lange tocht door die mine, daarna moet je een hoop guards in de stad dood maken, waaronder Thalon. Had wel beetje ander einde verwacht, want de forsworn rende allemaal de stad uit, en ik stond nog zo gewoon in de stad te wachten..
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Als je niet voor hun kiest krijg je een algemeen pardon van de guards, rewards weet ik even niet.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ja, had zelf even ook die optie bekeken. Maar toen ik zag dat de forsworn iedereen vermoorde in de stad leek het me toch maar geen slim idee. :+

    Ja, een of andere kut ring waar mee je +15% voor smithing krijgt. Handig als ik level 100 ben met smithing. :+
     
  7. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk die sidequests, lekker veel shouts.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik ben nu nog lvl 32 smithing, dus ik heb er nog wel even wat aan :+
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet nog even wat enchanting trainen voordat ik die level 100 heb, en dubbele enchantments kan doen :D.
     
  10. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon weerwolf worden, dan krijg je een quest waar je een cave in moet en aan het eind staat een soort pilaar wat je werewolf-disease kan genezen mocht je dat willen:)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Edit:nvm
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag wat mensen klagen op andere sites over de balans van de game, qua difficulty. En ik had er geen last van, tot nu net, ik zat in een dungeon en moest vechten tegen 3 nords , op master werd ik zwaar de pan in gehakt. Ik deed echt amper damage met mijn spark magic, maar op expert ging het weer veel en veel te snel. De levensbalkjes waren echt in 2 a 3 seconden leeg. Wtf?
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar in de grote steden vindt ik een smelter? Ik ben volgens mij echt scheel, maar ben al meerdere steden doorgelopen zonder enig resultaat :+
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij de smid. Daar heb je een forge, werkbank, grindstone en smelter
     
  15. sampert

    sampert Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    In Whiterun, als je de stad net binnen komt, vlakbij de winkel naast Breezehome. En in Markarth vindt je er een beneden.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben bij de Nightgate Inn een Orc tegengekomen genaamd Balagog Gro-Nolob. Hij zegt niks tegen mij, ja alleen dat ie mij niet kan helpen. En de inn-keeper heeft een kort verhaaltje over hem en that's it. Is er verder niks met hem? Bij sommige NPC's verwacht je echt een quest en dan blijkt het toch niks te zijn.
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    In een latere missie van The Dark Brotherhood moet die dood;)
     
  18. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu 2x een gebouwtje zoals dit tegengekomen, ik kan er niet naar binnen maar wel erdoorheen kijken en ik zie daar een schakelaar, het lijkt misschien wel een soort lift.

    Hoe kom ik daar binnen? :D


    [​IMG]
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kutzooi :mad:! Areana ofzo is ook gekilled. Stomme dwarven robot. Ik liet haar alleen met dat enorme ding en mijn flame atronach, maar ze kon het niet aan :'-(


    Ah well volgende companion alweer in mijn bezit. :+ kan die lekker als meatshield functioneren.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina