1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb ook lui in mijn lijst die na 50 potjes al dik in de eerste prestige zitten, zelf zit ik op 200+ (TDM) potjes en nog maar level 72 ofzo. Ik heb dan ook totaal geen haast met dit spel, speel het puur voor de fun en die K/D kan me dit keer ook mijn reet roesten. Zolang het maar leuk blijft vind ik het best, het zou namelijk de eerste CoD zijn die ik niet binnen een maand weg doe :+
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Bij mij staat leuk en fun bijna altijd gerelateerd aan kd haha :9
     
  3. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook, als ik slecht ga is het voor mij niet leuk. Dus zolang ik goed speel blijft het leuk en tot nu toe gaat dat wel redelijk goed dus ben tevreden met het spel :thumbs:
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Sodemieter alsjeblieft die type 95 uit het spel!
    Verschrikkelijk zeg.....
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat is daar nu weer mis mee? Eindelijk een wapen waar je mee moet richten i.p.v. al die idioten die al sprayend de hoeken omkomen en dan is het weer niet goed.

    En kolere, wat is HC een partij verziekt zeg. Het is echt een toffe mode maar er zijn ALLEEN MAAR campers. We hebben gisteren iets van 6 potjes gedaan, steeds tegen andere teams, geen van de keren haalden we de volledige scoren en IEDEREEN van de tegenpartij zat om hoekjes. Wat een complete droefenis is dat, te triest allemaal :emo:
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat daar mis mee is? 1 knal en je bent dood. laat dat wapen op zijn minst wat verzwakken.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Genoeg momenten dat je in het nadeel bent met dat ding. Daarnaast heb ik door die net-niet-connecties regelmatig 2-3 hitmarkers op een poppetje. Dus overpowered is die zeker niet, de Famas was bijvoorbeeld een stuk sterker.

    Snipers, die dingen zijn overpowered, ik pak ze ook wel eens op als ik door mijn ammo heen ben en je hoeft niet eens raak te schieten of je hebt al een kill.
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ah dus ben niet de enige met die '' net-niet-connecties''
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Had eerst de ACR in de eerste helft van een potje, de andere helft de T95 en de ene killstreak na de andere kwam tevoorschijn. Erg sterk/overpowered
     
  10. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... Wat klopt hier niet aan?:F:
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    jouw zin?
     
  12. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje nutteloos als je minimaal 2 hits nodig hebt voor een kill met een bolt-action sniper..Het leuke is juist, je schiet als eerste en die moet raak zijn, anders ben je zelf dood.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is gelul want als ik een sniper pak en ik schiet iemand in zijn enkel of wanneer ik soms zelf half mis schiet, dan heb ik alsnog de kill. Daarnaast wordt ik ook regelmatig gekilled door snipers die duidelijk niet op mijn borst mikken maar me toch direct hebben. Geen idee welke sniper het is of welke het zijn, maar er zitten erbij die totaal geen skills vergen.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik gebruik die sniper met de hoogste damage (dat staat er tenminste..) en ik heb net 8x een hitmarker gehad (v/d 10 schoten)..
    Moet echt bijna altijd 2x schieten, gaat echt nergens over.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756


    Geluid loopt echt heel erg kut. Let daar maar niet op :+
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zozo, die theater werkt ook eindelijk eens.

     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Die kreun achteraf maakt het echt helemaal af! :lol:

    Hier btw nog 2 plaatjes van een Glitch die een maat en ik vonden (nogmaals disclaimer, ik Glitch niet in public en zal dit ook nooit doen!!!)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    en hoe kom je daar?
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan volgens mij niet meer, ik dacht dat deze geblokkeerd was met de laatste patch.
    Maar bij de bunker ingang daar beneden moet je tegen een stukje muur aan lopen, als je dat goed doet kom je onder de map waardoor je de berg weer op kan komen (klinkt logisch) en dan met wat springen op wat ontzichtbare muurtjes kun je daar komen :)

    Hier btw nog een wtf momentje van mij:
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb zo'n ding al 4x op mijn kop gehad, omdat ik wou voorkomen dat teammates ze gingen stelen. 8)
     

Deel Deze Pagina