1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben nu e.e.a. aan het omzetten van Serie A naar Primera Division:

    4-5-1

    Doelman: De Sanctis
    RB: Abate
    CV: Chielini
    CV: Cordoba/Bonnucci
    LB: Taiwo (bank: Abidal)
    CM: Vidal (bank: Keita)
    CAM: Hamsik
    CAM: Montolivo
    RM: KrasiƧ (bank: Jesus Navas)
    LM: Elia (bank: Afellay)
    SP: Forlan (bank: Nilmar)

    Oh, en dan heb ik ook nog Rossi (Villareal) en Santi Cazorla (Malaga) en een sloot Seria A spelers op de bank / reserve.

    Ik wil graag nog 2 goede spaanse CAM's en 2 CV's, maar de meeste zijn +50000 coins. Daaronder is de spoeling echt heel dun....

    Als er mensen interesse hebben in Taiwo en Abate, pm me maar. :) Wil eventueel ook ruilen tegen Primera Division spelers, mits gelijkwaardig.
     
  2. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap het toch nog niet helemaal met die chem..
    Ben ff wat aan het klooien en heb nu dit:http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fyTJqz3Wbb1KH

    Waarom heeft Taiwo nu chem 7? Als het aan de formatie zou liggen zou Villa het ook moeten hebben toch?
    En als ik Affelay op de plaats van Villa zet heeft hij chem 9 en fabregas chem 7 ?? Dat komt zeker omdat er nog niemand naast Fabr staat?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt door de formatie volgens mij. Villa heeft dat niet omdat hij zelfde club EN zelfde nationaliteit heeft als Fabregas.
    Ik ga het ook even testen.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus het heeft dan ook geen zin om Villa een 433 kaartje te geven? chem is toch al 9, kan niet hoger. ?
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Villa kan niet hoger qua Chem dus formatiekaartje hoeft niet per se.

    Ik heb ook even getest net en zelfde nationaliteit + zelfde club geeft het beste resultaat. Dus combinaties als Villa + Fabregas.
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou vraag ik mij dus af als ik Boateng op de cm heb (midden) en alle Milan spelers hebben goede formatie en positie of zij dan allemaal 9 chem hebben..

    Wil dit team zo wel maken maar als de chem niet goed is doe ik het liever niet. Dan laat ik liever m'n serie A spelers onaangetast anders geef ik ze nu 433 kaartje en kan ik ze straks weer 41212 geven..
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind boatang een opperbaas qau spel maar vindt je niet dat hij heel sneluitgeput is? laatste twintig minuten heb ik meestal niks meer aan hem.

    Ga zelf wel weer voor IF miccoli sparen. Blijft een top spits.
     
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Zag Miccoli IF vanmorgen er op staan voor 160k in 41212 met meer dan 90 contracten. Is een koopje. Staat er nog op!

    Ik twijfel of ik met dit hybride verder ga of toch Cavani IF ga kopen. Heb ik nu wel genoeg voor.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  9. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb mijn serie a team verkocht en nu dit team staan :

    ------------Given------------
    Walker--Luiz--Toure--Enrique
    ------------Song--------------
    --Valencia----------Nani------
    ------------Nasri--------------
    ----Torres--------Tevez-------
     
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Om wat uit te testen heb ik Seedorf ff gekocht en Ibra een 433 kaart gegeven.

    Resultaat: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#faSJOcK3bb1Lq
    Ibra's chem zal ik dus met Boateng niet hoger kunnen krijgen dan een 7.
    En als ik Taiwo en Silva een formatiekaart geef hebben zij dan 8 of 9 chem?

    En als ik Affelay voor Villa ruil: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#h76IoGx4bb1Lz

    Dan heeft Affelay nog steeds 9 en Fabr weer 7. Dus wat jij zegt van club EN nationaliteit is dus ook niet altijd waar. Dan zou Affelay ook geen 9 moeten hebben.

    Krijg er koppijn van.. |:- lol..

    EDIT: Nou dat zal denk ik komen omdat Fabregas dan meerdere zwarte lijnen om hem heen heeft. Kan geen andere reden bedenken. Een goed hybrid team maken met spelers die je wil is toch lastiger dan ik d8.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als ik 160.000 had was ie van mij. Heb echter maar 40k en mocht guidetti if komen dan wil ik die wel heel graag. Normale micolli is trouwrns ook al held! Zijn wensbaarheid in combo met ibra is te relaxt!
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt ook de positie waarin een speler staat ja. Fabregas heeft te veel zwarte lijnen om zich heen. Maar als je Villa daar neer zet heeft ie wel gewoon 9 chem omdat hij zelfde nationaliteit en zelfde club heeft.
     
  13. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  14. v Creature

    v Creature Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee jongens,

    Ik ben nu de laatste tijd lekker bezig met het kopen en doorverkopen van spelers. Dit gaat zeer aardig, 3K -> 30K. Alleen met het kopen van de goedkopere spelers gaat dit niet zo snel meer ; nu is mijn vraag met welke spelers je het best kan dealen op grotere getallen..

    Of op welke niet-spelers kaarten kan je beter inzetten?

    Creature.
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Team speelt als een geoliede machine dus ga hem maar optimaliseren.
    Serie A verkopen. Met pijn in m'n hart zal ik afscheid nemen van Sneijder, Cambiasso, Lavezzi, Maicon en Chiellini.. :'-(
    Maar Pato en Robinho kan ik gelukkig nog houden als wissel voor Ibra.
    Ach, het is weer eens wat anders he..
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat moet je voor je lavezzi en je maicon? 41212 toch?
     
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja 41212. Ga ff kijken..

    Lavezzi 20k (89 con.) en Maicon 30k (63 con.)
    Dus 50k totaal en 2 shitty bronzen van je of whatever. Vriendenprijsje lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Haal momenteel amper 40k als alles bij elkaar schraap. Teveel skyrim. Verkoop ze maar lekker voor de hoofdprijs aan iemand dan kan je if boatang kopen. bedankt voor het aanbod!
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb zelf nog niet een IF speler in mijn selectie, maar wat is daar nu zoveel beter aan dan de 'normale' goude versie? Als ik naar de stats kijk zijn ze niet veel beter (gemaakt).
     
  20. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan ze nog wel ff voor je achter houden. Haal ik er nog 5k van af. Dus totaal 45k. Heb al te vaak verlies gemaakt dus wil ze ook niet voor een spotprijs weg geven. Heb nog cointjes nodig voor wissels.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina