1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je opt-in voor de beta hebt moet je GEEN beta keys gaan gebruiken. Mogelijk dan zelfs helemaal geen kans.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    De client is weer beschikbaar om te downloaden.
    Hoe sneller je erbij bent, hoe eerder je de beta in kan blijkbaar.

    Nog mensen die op eenzelfde server willen beginnen? Normaal heb ik geen zin om met Nederlanders te spelen, maar voor een beta kan ik wel een uitzondering maken :)
    Edit: Als er meerdere servers zijn dan, al zal het wel moeten.
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of ik er zo in kan, ik vind de site maar onduidelijk. Al heb ik wel mail gehad dat ik met het beta weekend mee mag doen, maar was die niet vorig weekend? :+

    Nu iig het programma geinstalleerd en nu aan het wachten totdat hij nog een keer wat gig download.

    Edit:
    Ohhh.. na die 2 gig komt er leuk nog een keer 13 gig achteraan :+
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik zie het al, die stresstest gaat ze nooit lukken dit weekend. De site werkt nu al niet meer, hoe moet het dan met die stresstest gaan? 8)
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Inderdaad, die client downloaden gaat voorlopig nog niet gebeuren als die site de hele tijd down is. Ik probeer het over een dag of 2 nog wel een keer..
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik kan de beta al sinds zaterdag spelen. Ik heb nog niet zoveel ervaring met MMO's, maar het concept sprak me altijd wel aan. Alleen mijn keus voor Final Fantasy IV was geen gelukkige. Maar deze beta van Star Wars vind ik helemaal super. Had het spel allang al gepreorderd, daar heb ik zeker geen spijt van. De laatste tijd veel spellen gespeeld waaronder Skyrim, maar Star Wars vind ik het leukst om te spelen.
     
  7. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de beta al spelen omdat je hem gepre-orderd hebt?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee, dat denk ik niet. Ik heb me gewoon ingeschreven voor de beta een paar maanden terug. En heel veel mensen hebben vrijdag/zaterdag een invite gehad via de mail. Het heeft volgens mij niets te maken met mijn preorder.
     
  9. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, die mail heb ik ook gehad, client gedownload maar de play knop blijft niet aanklikbaar.
    Zal wel alleen het beta weekend kunnen activeren. Nog ff wachten dus voor me
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk het niet ik heb deze week al weer een 2e beta invite gehad.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een invite gehad, en de client gedownload en (volgens mij) alle bestanden binnen gehaald. Maar kan de beta nog niet starten, maar ik begrijp dat het dus dit weekend pas van start gaat? Dat is wel jammer... Nog even wachten dan ;) Kijken of mijn laptop het trekt en dan besluiten of ik het ga spelen of niet...
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    volgensmij heeft iedereen een beta invite gehad. Ik heb de invite ook gehad terwijl ik nooit die scan heb gedaan voor PC preformance:eek:.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Natuurlijk. Het is een stresstest, dus ze willen zo veel mogelijk mensen online hebben.

    Nu kon ik eindelijk op m'n account inloggen en de client downloaden. Op zich gaat het files binnenhalen daar lekker snel.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Vrijdag 10:00 :)

    Jammer dat ik niet heel veel tijd heb op het moment.
     
  15. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag 10.00 CST = 17.00 NL tijd

    Ben wel heel benieuwd of het me direkt "pakt".
     
  16. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Slaat nergens op, sommigen kunnen morgen pas spelen... (ik ben der 1 van).

    Succes voor de mensen die wel kunnen spelen over half uurtje :mad:
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik moet eerst updates installen. Een update van 15 MB doet hij al een kwartier over? 8)

    Edit: Oh, ik mag ook pas morgen. :emo:
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik kan wel al spelen, maar kan pas morgen spelen :+.
     
  19. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Leuk die support, heb zovaak probere te bellen, steeds zeggen ze dat het te druk is dat je later terug belt.

    Bel later weer, moest ik over 5 uur weer bellen en krijg ik zelfde verhaal als hierboven.

    Net weer gebeld 34min aan de lijn, kom er gewoon niet tussen. Serieus als ik hele weekend niet ertussen kom dan laat ik het wel bij WoW en wacht ik wel op een andere mmo.
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hmm, probeer ik een server te joinen en ik vond het nogal lang duren hoe lang hij er over deed(geen queue) dus probeer ik via ALT + CTR + DEL de game te stoppen want het kon niet anders blijkbaar... start ik de game weer blijft hij hangen op de loading screen waar enorm veel mensen van last hebben blijkbaar, oh well het is maar een beta. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina