1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Bron: Trueachievements.com
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat een faalactie.. =(
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, dit hebben ze waarschijnlijk ook gewoon van die andere site gehaald? Zie verder geen bron of iets.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  5. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, weer dat gedoe van USA en de rest is bijzaak.

    Goeie zet Epic. En de mazzel he.
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer triest, threads op EPIC forum die vragen over wat nou officiële info is met betrekking tot dit event worden compleet verwijderd. Het enige wat we nu hebben qua info van EPIC is dat 'ze nog niets bekend hebben gemaakt', en dat weten we dan dankzij een mod op het forum en niet eens door een tweet van bijv. Rod Fergusson of artikel op de officiële site.

    Het event start morgen ook pas, misschien dat ze over een maand de announcement klaar hebben, deze week was nog net even te kort blijkbaar.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    officieel bericht dat het niet alleen US only is.. zie je, gelul van dat bericht

    FLAK @ Gears forum
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag het net! Lol. Mooi. :)

    Vraag me af of dat nieuwsbericht van gisteren/vanochtend gewoon compleet verzonnen is, of dat Microsoft het zo slecht verwoord heeft? Of dat die gast het gewoon van een verkeerde bron heeft, waarschijnlijk dat laatste, al leek die press release wel erg veel op andere press releases van Microsoft...

    EDIT: En nu weten we nog steeds niet 100% zeker wat de requirement is , al zal het wel beat campaign on Insane zijn...
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    die maps komen echt op een goed moment.. begin deze maps zat te worden. en het lijkt wel of Gears steeds inconsistenter wordt ofzo, soms schiet ik 3x van close range op iemand en hij 1x en ben ik down
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er al een tijdje op uitgekeken. Al heeft die fix met de map rotatie toch flink geholpen, nu speel je in ieder geval niet meer 10x dezelfde map.:thumbs:

    Die inconsistentie problemen die jij noemt heb ik soms, maar niet specifiek de laatste tijd ofzo.

    En nog even over de Versus Booster Map Pack: deze download is verplicht voor iedereen die online wilt spelen, en zal om 18uur (onze tijd) verschijnen. Vanaf dat tijdstip start ook het Gears 3 weekend event, Thanksgibbin, shotguns zijn dan vervangen met Cluckshots (Boomshots die kippen afvuren) :)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  12. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Iets Impossible Mission noemen en dan als vereiste stellen dat je de campaign op Insane uitspeelt :')

    Doe dan dat je de campaign in je eentje moet uitspelen en Horde zonder mutators op Insane, want campaign op Insane kan iedereen. En het rijmt nog ook.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die versus booster zooi online?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    morgen ergens
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke tof dan kan ik me weer even gaan uileven.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Word. Heel simpel en slecht bedacht. Ik heb hem al op insane uitgespeeld, dus ik krijg dan die skins zonder er enige moeite voor te hoeven doen. Beetje lame deze actie.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Waarom maak je er nou een probleem van? Gratis skins! :9

    Ik heb Gears 3 niet op insane uit, maar ik heb er ook helemaal geen zin in om dat te doen. :+ Ik word er ook niet koud of warm van als ik nieuwe skins krijg..
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik maak er verder geen probleem van, maar het voelt voor mij als nog een teleurstelling. Sure gratis skins dit en dat, maar doe eens gek en maak echt een impossible mission. Campaign op insane uitspelen vind ik niet in die categorie passen en therefore nogal lame.
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden die retribution medal moeten laten zoals 'ie was en daar die impossible mission van moeten maken 8)
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Map pack schijnt al online te zijn? Heb ik gisteren dus verkeerd gekeken bij tijdstip. Maar hoe eerder hoe beter natuurlijk. :)

    EDIT: Schijnt ~230 MB te zijn, dus waarschijnlijk niet op de disc.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina