Dear Ferron, Thank you for your payment. This is to confirm your NORMAL account has been activated. Uh, heb mijn abo niet verlengd? Cadeau vanwege de storing? //Ja dus, 4 dagen er bij
vraagje, ik kan niet meer inloggen weet me inlognaam en w8 niet meer iemand idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik zit nu bij Sunny en mijn snelheid zit op 1/3 = 300kB per seconde. 4,5 uur doen over een dvdtje is ondoenlijk <_< Vanavond maar weer over naar LU. Ik overweeg ook om van Grabit naar SABNZB te gaan. Grabit pakt met flinke regelmaat de bestanden niet uit. Overigens heb ik de laatste tijd wel eens vreemde artifacts etc in beeld. Ligt dit aan het bestand of is mijn hd aan zijn einde?
ff googlen op RTFM @ lenny: gebruik nu sabnzb en een andere poort (deze keer ook een ssl poort). Snelheden zo goed als normaal \o/
Heb net een nieuwe pc, sabnzbd opnieuw geïnstalleerd, maar heb veel CRC errors. Iemand een idee? Sabnzbd 'about crc errors' draadje bracht me niet veel verder. Gebruik winrar en quickpar voor het uitpakken & repareren.
Zo, ik ben ook maar overgestapt van Lightningusenet naar Sunnyusenet. Lightning werd echt elke maand 0,50 cent duurder + retentie van 500 dagen. Aangezien ik toch niet boven de 20Mb/s uitkom heb ik dus maar het 20Mb/s pakket van sunnyusenet gekozen. 3,79 euro en dan ook nog is 900 dagen retentie, perfect.
Ff bump! Waarom kan ik na inloggen bij LU geen nieuwe subscription kopen?! http://www.facebook.com/pages/Light...ngusenetcom/217359504944752?sk=wall&filter=12 Hebben dus meer mensen last van. Dan maar overstappen... Mensen hier ervaring met Sunny Usenet? En kan ik die ook delen met mijn vader?