Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze gebeld en ze zeggen dat ik portforward.com moet gebruiken en moet inloggen op mijn router via web heb ik gedaan maar k kom er niet uit wat ik allemaal moet invullen enzo
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eerst even in de stellingen van de Sweex of je daar de UPnP kan aanzetten.
    Als dat mogelijk moet je de instellingen opslaan en even de router van de spanning halen.

    Verwacht geen wonderen van een Low-budget Sweex.

    Als de UPnP niet werkt dan kan je ook de DMZ proberen.
    Vul daar het ip-adress van de Xbox360 in en weer opslaan en opnieuw opstarten.
     
  3. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    UnP heb ik op enabeld
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  4. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus moet ik nu me router uit doen ??
     
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik wil een orivate chat met een kameraad uit mn lijst starten, maar hij krijgt mijn invites niet. Ik krijg zijn invites wel, en als ik die join hoor ik niks en 8 sec later word ik er weer uitgeknikkerd.

    Mijn NAT is open en ik heb snel internet, waar alleen mn xbox op zit aangesloten, verder niks.

    Wie o wie kan mij helpen?
     
  6. NADSER

    NADSER Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live verbinding

    goedemiddag,
    Ik ben al enige tijd opzoek naar een oplossing voor een goede verbinding met xbox live.
    - De NAT staat op open van mijn KPN experiabox arcadyan
    - Xbox zit met een internetkabel verbonden

    Nu geeft de xbox nog steeds problemen met het vinden van anders spelers om online een match mee te beginnen. Als ik eenmaal in een match bezig ben geeft de xbox wel aan dat er een goede verbinding is (bijv. bij COD 4 groene streepjes). Maar toch lag ik dan nog en gooit hij me vaak uit een match. Ook vrienden kan ik niet joinen in een game.
    De xbox geeft nog een status error report aan:
    W: 0000-0000
    X: 0000-F001
    Y: 20A8- 4840
    Z: 0000-0000
    ID: FFFF-FFFF

    Ik hoop dat jullie hier raad mee weten?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je zal er helaas mee moeten leven dat het Experia gebeuren van KPN zo onbetrouwbaar is.
    Op de site van KPN staat een kleine tutorial met mogelijkheden van de verschillende modems en daarmee zal je het moeten doen.
    Verdere ondersteuning krijg je niet of je wordt door gewezen naar Microsoft of Sony.
     
  8. NADSER

    NADSER Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live verbinding

    Welke providers zijn dan wel betrouwbaar?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb met Ziggo totaal geen problemen.

    Bij mijn ouders staat ook een Experia en dat ding is net een jojo (open/dicht/open/dicht) zonder dat de instellingen zijn veranderd.
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Hoi,

    Ik heb problemen om mijn xbox elite 120gb op live te krijgen. Als ik mijn oude xbox aansluit op dezelfde manier en alles op automatic zet ziet hij direct alle gegevens en kan ik op live. (kan ik nu overigens niet meer testen, rrod).

    Met de nieuwe xbox krijgt hij geen gegevens op automatic dus heb ik alles handmatig ingevuld. Hij komt niet verder dan dat hij het netwerk ziet. Bij de verbinding naar internet stopt hij al en geeft hij aan dat de DNS server niet goed is. Ik heb de DNS server overgenomen van ipconfig/all van mijn laptop, dat zou volgens mij de goede moeten zijn?

    Ook heb ik al port forwarding aangezet voor alle noodzakelijke porten. Ik vroeg me alleen af wat port triggering precies is? Die moest ik van mijn modem ook invullen dus ik heb daar dezelfde waardes ingevuld als bij port forwarding.

    Mijn provider is overigens tele2. Heeft iemand een oplossing?

    Vriendelijk bedankt.
     
  11. fietsenwinkel

    fietsenwinkel Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    MW3 verbindingsprobleem

    Ik kom niet/slecht in lobby's van MW3. Als ik in een lobby kom heb ik vaak maar 1 verbindingsstreepje en heb ontzettend veel last van lag. Dit terwijl ik hier met andere spellen, zoals Black Ops, helemaal geen last van had (altijd 4 streepjes). Ik heb een xbox slim 4gb. van 3 maanden oud. Wanneer ik last heb tijdens MW3 begint de xbox ook opeens t geluid te maken alsof er iets aanloopt, wat die daarvoor nooit deed.

    Bij alles wat ik zelf probeer komen enkel positieve resultaten. Mijn NAT-type staat open, mijn internet- én xboxlive-verbinding zijn goed en de UPnP staat aan.

    Weet iemand een oplossing?
     
  12. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje,

    Ik heb een modem beneden staan. En me xbox staat 1e verdieping. Me xbox is draadloos geconnecteerd aan me modem, maar de verbinding is zeer slecht. Ik heb gehoord van mensen dat je met een versterker???? je verbinding probleem kan helpen. Wat is een router versterker?
     
  13. TheAngelStrikes

    TheAngelStrikes Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Network connection failed

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: xbox360 kan niet verbinen via een ethernet kabel
    Welke provider?: Caiway
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: meestal download ik dingen met 2.2mb per seconden en uploaden 1.5mb p/s

    Modem

    Welk merk modem heb je?: modem van caiway
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Mcaffee en ''router provides extensive firewall protection''

    Router

    Welk merk router heb je?: Sitrcom
    Welk router type?: Sitecom WLR-4001 Wireless Gigabit Router 300N
    Welke firmware?: ??
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: ''cant connect to your network hardware using a static ip address.
    Wat heb je geprobeerd?: alle stappen van xbox live, en alle forums nagegaan op andere oplossingen
    Waar stopt de test?: Bij netwerk
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    W: 0000-000B
    X: 8000-100D
    Y&Z: 0000-0000
    ID: FFFF FFFF
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat heb je bij netwerkinstelling op je xbox ingevuld? Post alle regels hier eens.

    En vergelijk dat eens met de netwerkinstellingen van bijv je PC

    als er helemaal geen verbinding mogelijk is met je netwerk zijn er niet zoveel opties

    - kabel is kapot
    - netwerkkaart is kapot
    - poort op router/switch is kapot
    - statische netwerkinstellingen zijn verkeerd ingevuld
     
  15. TheAngelStrikes

    TheAngelStrikes Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    IP van xbox: 192.168.0.16
    subnet: 255.255.255.0
    Gateway: 192.168.0.1

    Dns:192.168.0.1
    Dns:192.168.0.1

    Ik heb deze hele middag aan de phone gezeten met xbox, en caiway, van alles geprobeert... Alle instellingen klopten, ik heb em router gereset, me modem.
    De kabel doet het perfect, Het is gewoon dat de xbox zijn Ip niet doorkrijgt op een of andere manier.

    Soms komt die even door, voor 2 seconden, dan zien we hem namelijk in een lijst staan, maar dan heeft die geen IP adres, en hij verdwijnt ook na 2 seconden.

    Het rare is ook gewoon dat deze altijd heeft gewerkt, en nu opeens niet meer. :confused: verspilling van gold membership laatste dagen...
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je niet een andere apparaat (bijv laptop) op de netwerkkabel aansluiten ??

    Probleem kan ook veroorzaakt worden door een losse kabel in de utp-stekker.
     
  17. TheAngelStrikes

    TheAngelStrikes Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb ik ook al gedaan, en dan werkt die perfect, op 2 verschillende laptops gedaan, en ook op een computer. ( geen van deze apparaten gebruikt de IP die ik manually heb ingevuld op de xbox )
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik het goed begrijp krijgen de laptop's en computer een automatische IP en voor de Xbox360 heb je gekozen voor handmatige gekozen IP ?
     
  19. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe stel ik me MTU settings in? hij zegt dat me mtu te laag is.. Waar kan ik dit hoger doen?
     
  20. Forzatwente

    Forzatwente Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan geen verbinding maken met xbox live... Kabel zit er gewoon goed in en internet op mn pc doet ook gewoon. Iemand enig idee?
     

Deel Deze Pagina