1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer een probleem met mijn laptop. Als ik een programma probeer te installeren, bijvoorbeeld Firefox, krijg ik de melding "U heeft wellicht onvoldoende rechten, log in als administrator" en dan kan je kiezen ''doorgaan met eigen account" of "inloggen met administrator account".

    Het probleem is dat ik een administrator account heb, het is zelfs het enige account op deze pc.

    Ik heb dit al eerder gehad en heb toen mijn hele laptop opnieuw geinstalleerd. Is er een andere manier om dit te doen? Best vervelend probleempje.

    Zal nog een keer mijn laptop uitlenen aan mijn neefjes...
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan proberen de installer uit te voeren als Administrator. Rechter muisklik en dan staat er iets bij van 'Uitvoeren als administrator'.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of gewoon de hele UAC uitzetten. Totaal nutteloos en irritant. :)
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Op Vista wel ja, op 7 is het gelukkig een stuk minder.
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer ik met pc's werk, hoe minder ik er van ga snappen lijkt het de laatste tijd wel.

    Nieuw probleem:
    Vader en moeder hebben in Den Bosch een appartement gekocht. Ze hebben er ook 2 nieuwe pc's bij gekocht. (HP Elite 7300 serie MT). In het huis loopt er door de muren netwerkkabels en kan je in de muur inpluggen. Met beide pc's kreeg ik geen verbinding, de netwerkkaart reageerde totaal niet. In windows gaf hij de melding dat er geen netwerkkabel was aangesloten en de lampjes bij de aansluiting gingen ook niet branden.

    Eerst dacht ik dat ik misschien een kapotte kabel had, dus heb ik het met een andere geprobeerd en hij deed het weer niet. Daarna heb ik het met mijn laptop geprobeerd (HP pavilion) en kreeg ik meteen verbinding. Dus de kabels zouden dan toch goed moeten zijn??

    Daarna pc's omgewisseld, maar beide nieuwe pc's kregen geen verbinding. Alle instelling zijn hetzelfde bij mijn laptop en de pc's (allemaal automatisch). Het leek mij sterk dat twee gloednieuwe hp pc's kapotte netwerkaansluitingen hadden. Het zijn trouwens ingebakken netwerkkaarten op het moederbord, het zijn Realtek PCIe GBE Family Controllers.

    Nu zit ik thuis en heb de pc's meegenomen. Prik er een van onze netwerkkabels thuis in en het doet het meteen.

    Wat zie ik nu over het hoofd? Kan het in de instellingen van de router zitten? Een of andere mac controle? Maar dan zou mijn laptop het toch ook niet moeten doen? Als ik via mijn laptop verbinding krijg via de kabels kan ik er toch vanuit gaan dat deze goed zijn?

    Laptop en pc draaien trouwens beide op windows 7 64-bit.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: Sorry las niet goed.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Iemand?
    Had al iemand gevonden met hetzelfde probleem, hij had ook het zelfde moederbord (asus p5k) en dezelfde processor (q6600).
    Het rare is dat ik er eerst geen last van had.
     
  8. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    Blu-ray afspelen

    Ik krijg met afspelen van blu-ray steeds een fout melding.
    weet iemand van jullie de oplossing. het gaat hierom:

    HDCP niet goed.

    als ik windows opstart en ik ga naar mn instellingen van NVIDIA, dan staat er bij
    "de HDCP-Status bekijken" uw systeem is HDCP-klaar

    gat ik een Blu-ray afspelen dan stopt het na ca. een half uur en dan staat er dat
    mijn systeem niet HDCP ondersteunt?

    ik heb de drivers al een paar x opnieuw geinstalleerd. dit is mn monitor:
    samsung syncmaster T27A950
    viiokaart = GTX460 1Gig
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het volgende probleem:

    Als ik een Video heb aanstaan(bijv in KMplayer) en ik wil o.a. kleur, contrast of iets dergelijks wijzigen in de video van het nvidia control panel gebeurt er niks, alleen als ik dit doe bij 'bureaubladkleurinstellingen' wijzigen, waardoor mn bureaublad contrast... worden gewijzigd EN de video die ik afspeel in de player.

    Iemand enig idee/
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een Linksys router van mijn broer overgenomen, de WRT54G2, alleen doe de bijbehorende installatie cd het niet meer. Is het ook mogelijk om de router zonder deze cd te istalleren, en zo ja hoe?
     
  11. mikalanca1

    mikalanca1 Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou geen probleem moeten zijn. Lijkt me wel verstandig om misschien ook 4 gig ram erin te doen ipv 3,25. Kost je nog geen 30 euro om een 2x2gb setje te kopen. Hoewel het de moeite niet waard is als je op het moment een 32-bit besturingssyteem hebt.
     
  13. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn laptop is erg traag, ik heb geen idee hoe het komt, maar het kan soms wel 20sec duren voordat hij internet opstart nadat ik em heb aangeklikt.
    Ik heb een Dell XPS15, hij is nog niet zo oud en ik heb nog ongeveer 160gb vrije ruimte op de C-schijf.
    Weet iemand waar het probleem zou kunnen liggen en hoe ik het op kan lossen?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Verse installatie doen, ben je meteen van alle ellende af :+
     
  15. mikalanca1

    mikalanca1 Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 5 gig maar 3.25 doet het maar. En heb voorlopig geen geld voor een 64bit win7
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    64 of 32 bit maakt de productkey niet uit. Koop je windows 7 krijg je sowieso 2 DVD's, een 32 en 64 bit DVD. En je krijgt er één key bij, dus je kan een key op zowel 32 of 64 bit activeren.
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Inderdaad, dus leen gewoon de DVD van iemand anders als je hem niet hebt of haal hem van het internet af. Let er wel op dat je dezelfde versie installeert, waarschijnlijk heb je nu home premium.
     
  18. mikalanca1

    mikalanca1 Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu windows 7 ultimate 32bit

    Ik heb het wel is geprobeert via internet (piratebay) maar wist niet op welke schijf ik hem moest doen

    Ik heb: C:met 10gig D: met 25gig E:met 50gig F: met 209gig

    Ik had hem een keer op de f schijf geistaleerd maar toen ik heb had, en wou dingen dowloaden zjj hij overal error op.
     
  19. mikalanca1

    mikalanca1 Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    AARG, rot 80070011 error -_-
     
  20. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat bedoel je daarmee? Heb niet zoveel verstand van computers dus wat moet ik installeren en hoe?:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina