1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tele2 Oplichters

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Magixz, 25 nov 2011.

  1. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    Anderhalve maand geleden dachten mijn vriendin en ik om van ziggo naar tele2 te gaan voor Interactive tv kijken. Eenmaal overgestapt te zijn wekt tele2 maar voor de helft van wat de verwachting was.

    TV: iedere dag wel een error en blijft om de haver klap hangen

    Internet: Iedere dag internet opnieuw verbinden door de modem te resetten.

    bel je de klanten service, dan staan ze je vriendelijk te woord met daar kunnen wij niets aan doen we zullen u terug bellen ( dus niet ) voor een oplossing.

    Dus na Anderhalve maand weer terug naar Ziggo\o/\o/ Blijkt dat tele2 niet alles heeft opgezegd |:- :F: , Dus draaien wij DUBBELE KOSTEN VOOR ZOWEL ZIGGO ALS TELE2. Maar beste is we krijgen wel vergoeding van tele2.
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Mindere zaak het boeltje wel binnen 7 werkdagen opgezegd?(wet koop op afstand)
     
  3. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn 12-12-11 geen tele2 meer en ziggo zet ons weer op 12-12-11 klant
     
  4. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer geweldig bedrijf inderdaad.

    Ikzelf heb Orange/Online als provider en krijg al meer dan een jaar lang de factuur van een ander persoon welke Tele2 heeft.

    Dit al diverse malen doorgegeven aan Tele2 en hun zeggen doodleuk dat ik maar moet achterhalen aan welk mailadres dit dan wel is gericht en dat hun dat niet kunnen veranderen.

    Hierop gevraagd of ze dan een brief naar het adres van desbetreffende persoon wilde sturen en daarin vragen of hij zijn goede e-mailadres op wilde geven.

    Echter tot op heden niets meer vernomen. Heb ze ook al gezegd dat doelbewust spam en privé gegevens sturen een misdrijf is maar ook hier hoor ik niks op.

    Naam, Adres, Bankgegevens, facturen, openstaande betalingen, alle zooi krijg ik van die knakker en gooi het nu maar in de spam box.

    Wat kan ik hier aan doen?????

    En nee ik ga zelf geen brief schrijven ik vind het ronduit schandalig van deze firma. En dat weten ze ook als ik ze weer een keer bel. :mad:
     
  5. Maestro 013

    Maestro 013 ruudje013

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf voor Ziggo klantenservice gewerkt, en heb in dat jaar dat ik daar werkte honderden klanten van Tele2 overgezet naar Ziggo.

    het stormde klachten bij Tele2.

    je kan je abbo per maand opzeggen bij tele2, als je de ziggo klantenservice belt maken ze netjes alles in orde voor je, inclusief gratis je tel. nummer overzetten.

    Tele2 sucks gewoon, succes ermee ;)
     
  6. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook Tele2 en op zich geen problemen mee hoor. Het enige nadeel was het feit dat digitale tv via internet gaat, dus we moesten allemaal kabels door het huis heen trekken. Met internet in ieder geval nooit problemen. ;)
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nou ja, Ziggo is ook niet alles ;)

    Nieuwe UBeee router binnen, maar had alles al ingesteld op mijn TP-Link mbv DD-WRT firmware, had dus geen trek in een nieuwe router. Echter trok mijn oude modem de nieuwe snelheden niet, dus moest de router er tussen.
    Ik las op tweakers dat Ziggo op afstand de routerfuncties uit kon schakelen.
    Ik bellen, ben ik 2 keer van de gewone klantenservice naar de pro service (die je overal mee helpen) totdat ik precies zei wat ze moesten doen, stap voor stap.
    Toen was het opeens in 3 minuten geregeld.
    "Maar meneer, dat wist ik niet eens" 8)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Dat is wel slecht inderdaad 8)

    Maar ik ben best tevreden over Ziggo, de UBee router werkt prima (2x moest ik hem even resetten omdat internet ontzettend traag was) en bijna geen last van storingen, soms is de downloadsnelheid wat lager dan normaal maar daar kan ik opzich mee leven als het niet te vaak gebeurt.
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Bij ons ook hetzelfde probleem als wat Killaz had, na 2 berichtjes op twitter was alles verholpen :p. Ze hebben via twitter wat gegevens gevraagd, en ze hebben zo de router functie van het UBee modem uitgezet.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vraag af wie de Pro Service van Ziggo is want dat kan ook iemand van Service+ zijn geweest.
    Iemand van de 2e lijn aan de telefoon te krijgen is altijd heel moeilijk.

    Een goede kennis heeft laatst iemand van Service+ uit haar huis gezet omdat de man (IQ van een aardappel) heel irritant bezig was en leek dat de man rechtstreek uit een inrichting kwam 8)

    Moest laatst ook bellen met de helpdesk omdat mijn modem was overleden.
    Ben netjes te woord gestaan en de man/jongen begon niet te zeiken dat ik eerst de modem moest resetten.
    Hij heeft meteen een melding gemaakt en de volgende morgen om 9:30 stond een monteur op de stoep met een nieuwe modem.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tja kiezen tussen ADSL en Kabel is in alle gevallen makkelijk: Kabel :+
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens KPN zouden wij maximaal 50Mb/s kunnen downloaden via ADSL :lol:
    Uit de Experia trekken we maximaal 8Mb/s terwijl we een 20Mb/s abonnement hebben.
    Dit kan wel goed zijn want volgens BBned is de maximale snelheid 10Mb/s met een afstand tot de centrale van ± 2258 meter :mad:
     

Deel Deze Pagina