Volgens mij is het wel handig om een soort lijst te hebben van goedkope en betrouwbare online shops. Post hier alle shops waar je goed ervaringen mee hebt gehad. Dit is handig voor de mensen die wel iets online willen bestellen, maar niet weten waar ze dit moeten doen. Ook graag de url vermelden! Tot nu toe geposte betrouwbare shops:
www.liksang.com www.gcshop.nl Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit gekocht via hun, maar hun service en dergelijke is allemaal heel officieel. Je kunt ook allemaal vragen en dergelijke stellen, meestal krijg je dan binnen 48 uur antwoord
zou goed zijn als JIJ master of ... het dan allemaal even bijhield in een lijstje boven aan, dat is een stuk makkelijker
ik heb wel via www.gcshop.nl en via liksang besteld maar bij liksang had ik metroid prime import gekocht maar moest toen nog eens dertig euro belasting ofzo betalen vet kut was dat dus als ik jou was zou ik het houden bij gcshop.nl heb jij ook geen cctje nodig als je die had had je denk ik ook al lang xbox live
www.dvdcrave.com Pal spellen en dvd's www.play.com Pal spellen en Dvd's www.dvdboxoffice.com dit is btw ntsc, ik gebruik deze site namelijk voor het bestellen van regio 1 dvd's allemaal geen verzendkosten en zeer goede sites, heb er meerdere malen besteld
Ik heb tot nu toe ook alleen besteld bij www.gcshop.nl, en heel goede servess . Ik zoek un ook nog wat andere onlineshops voor goedkope PALgames wel nieuw.
www.nedgame.nl is erg goed en mn xbox heb ik vorige week bij futurezone.nl besteld, duurde me daar iets te lang, maar dat kwam ook door hemelvaartsdag ofzo
replay is een goeie en ze houden nu een uitverkoop. Ik heb net binnen MGS en Rayman 3 voor 59,90 in totaal. Ik had het donderdag besteld en vandaag dus binnen, maar er zat ook pinkersteren tussen dus goeie service van hun.
www.nedgame.nl goede site (en winkel trouwens ook) zijn heel klantvriendelijk. Redelijke prijs voor de games, alleen jammer van de €7,50 verzend kosten maar dan is het wel onder rembours dus verzekerd en alles !
GCshop.nl met stip op nummer 1. Hopelijk gaat hij weer online, moet nog even Brute Force daar bestellen. Denk dat ik ze even mail ofzo.
www.futuremax.nl is super goede service, ze hebben niet veel Xboxgames maar die ze hebben zijn behoorlijk goedkoop, en voor vieren besteld de volgende dag in huis!!!!