1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kan ik een ongepatchte save loaden als ik later de game patch?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TumTumTum, 24 nov 2011.

  1. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, had de "open tray" bug, gefixed maar had ook mijn cache gewist. Nou is mijn laptop even naar de laptopboer en die krijg ik pas na het weekend terug, nu was ik toch al van plan om een nieuwe playthrough te maken, maar hier het probleem:

    Heb de patch gedelete, en kan nu niet online.
    Nu kan ik een nieuwe game aanmaken maar kan ik de game dan loaden als ik de game weer patch.

    Voor de duidelijkheid kan nu niet mijn oude save loaden omdat het niet dezelfde versie is.

    Hoop dat het een beetje duidelijk is... 8)
    alvast bedankt
     
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, welke game heb je het over? En als het goed is zou het geen probleem moeten zijn.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Waarom kan je niet online dan?
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit klinkt als iets waar we niet aan meedoen, maar ik wacht nog even wat meer informatie af..
     
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol niets illegaals ofzo haha, had open tray error, geen garantie meer dus heb hem zelf opengenaakt en de laser weer op de goede plek gezt, had daarvoor gelezen dat cache cleanen misschien kon werken, niet dus.. Laptop is er na weekend weer dan kan ik de patch weer downloadeb, gaat om Skyrim heb niet echt veel zin om nu een playthrough te maken en daarna weer opnieuw te beginnen omdat de save niet geload kan worden omdat het op een oudere versie was, kon mijn oude save niet loaden omdat ik de day one patch niet meer had. Hoop dat het zo een beetje helder is?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als het goed is is het geen probleem :)
     
  7. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nice ty!
     

Deel Deze Pagina