1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Tsja, je moet er wat voor over hebben een dag eerder te beginnen. Morgen mogen wij spelen en dan zijn al die probleempjes opgelost. :cool:
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Totdat het met de release ook fout gaat ga ik nog niet zeiken.
     
  3. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de beta nogsteeds gaande? Zoja, Iemand nog een code over? xP
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik speel de beta nu, eigenlijk moet ik zeggen dat The Old Republic enorm goed is... so far.

    En er zijn toch geen Beta codes?, je wordt gewoon geinvite door Bioware
     
  5. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook codes :)
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude je snapt toch wel dat betas zijn om dit soort dingen te testen? Ze hebben zelfs expliciet nog gezegd dat het om server strain testen ging.
     
  7. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja maar als me account gelocked is en ik weet me secret answer niet meer, kan ik ook niet inloggen als het spel released is...

    Dus dit probleem moet zowiezo opgelost worden, en kan alleen via de phone.
    Maar als ik er niet tussenkom heb ik niks aan het spel.
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon eventjes geduld hebben, je probeert te bellen op een moment dat het bedrijf het dus net achterlijk druk zal hebben tijdens deze drie dagen. Ik ben er bijna zeker van dat als je naderhand belt je gemakkelijk doorkomt.
     
  9. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Zit nu al 40min aan de lijn, nog niks. Maar houd het nu wel even vol.

    edit: haha omg te erg, nu al een uur voorbij. De telefoon rekening gaat er lelijk uitzien :b:
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  10. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dan moet je niet het bedrijf de schuld geven van je eigen ongeduld. Je kan natuurlijk altijd wachten tot na de beta weekend.
    En erg jammer dat het beta-weekend net in dit weekeinde wordt gehouden, nu ik geen tijd heb. -.-
     
  11. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik geef ook niemand de schuld ;)

    edit: me probleem is nu opgelost, er was iets mis met die vraag die ik moest beantwoorden.
    Het antwoord was wel correct, dus ze hebben die vraag verwijderd en nu werkt het wel met een andere vraag.

    Kreeg er meteen iemand aan de lijn vanmorgens, dus als je problemen hebt bel smorgens.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Voor de mensen die vandaag mogen beginnen wordt het zeker ook pas vanaf 5 uur?
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je kan trouwens nu al met The Old Republic beginnen als het goed is, ik kon in ieder geval al beginnen om 3 uur in de middag.
     
  14. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kan nog niet spelen, Play knop is grijs. Maar het begint voor mij pas om 5 uur dat is nog 12min.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, wat een hype servers zitten bom vol! Kan nu 2 uur wachten wil ik mijn server joinen, waar ik een Jedi lvl 15 op heb! :mad:
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Weet iemand of je een maand gratis krijgt bij aanschaf van het spel? Net zoals bij WoW dus.
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat was een not enjoyable speelsessie net. Kon geen fatsoenlijke verbinding krijgen.

    But I liked what I see. Ik heb alleen nog nooit een MMORPG gespeeld. Vraagje voor mensen die wel wat verder hebben kunnen spelen, wat moet ik verwachten. Is dit een spel waar ik heel veel met andere (menselijke) spelers moet doen? Ik heb zelf geen zin om met andere mensen een in guild te gaan en gezellig afspreken wanneer we iets gaan doen samen. Niets op tegen, maar daar heb ik gewoon de tijd en energie niet voor ;)

    Is het ook te spelen als lone wolf die af en toe wat met mensen samen doet die je op dat moment tegen komt?

    Het genre mmo heeft mij nooit aangesproken, maar ik heb het ook nooit geprobeerd. Wil het met deze game wel een keer proberen, vooral omdat de setting mij heel erg aanspreekt.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij aanschaf van het spel krijg je inderdaad een maand gratis speeltijd.

    Zelf denk ik dat SWTOR juist geschikt is om in je eentje te spelen, vanwege het verhaal. Je krijgt gaandeweg ook missies die je als groep moet doen, maar die kan je gewoon overslaan. Zelf speel ik ook niet in een guild, omdat zoiets veel te tijdrovend is. Star Wars ga ik zelf ook in mijn eentje spelen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Werkt geweldig. Ik moest even in de queue staan bij de server, maar dat was veel korter dan aangegeven stond. Totaal geen last van lag en framerate issues en 0 crashes. Ik ben tevreden. Alleen de pop-in had wel wat minder opvallend gemogen, maar het is natuurlijk ook een grote wereld.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    SW:TOR is wel duidelijk beter als je met een maat speelt. Het ontdekken van een wereld is leuker met meer personen, net als de kleine instanced missies die je samen kunt doen.
    Lone wolf gaat goed, met een maat gaat nog wat beter vind ik.


    Aye, heb nog last van het laden draaiend op SSD's.. achja :)

    Graphics hadden wat beter gemogen, AA lijkt niet te werken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina