1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe werkt dat dan precies? Betekent dit dat je twee tokens moet inzetten? Dacht net dat ik alles wist XD
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Je ziet diegene ook niet met een rood dingetje boven z'n hoofd. Maar je kan gewoon als je iemand ziet het proberen. Heb namelijk ook wel eens dat ik achter een teammate vlieg:+. En die assault drone is inderdaad zwaar overpowered. Had er gister eentje in care package, en had er in 30 seconden 7 of 8 kills mee. Opzich is het een best relaxed ding, maar als ik dat ding tegen me heb ga ik ook altijd wegrennen... Stunnen heeft ook wel effect, maar dat is dan ook echt maar voor heel even.
     
  3. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor ieder wapen of perk etc etc dat je wil meenemen moet je een token inzetten. In mijn geval heb ik 4 tokens gebruikt. Voor ACR, PP90, Scavenger en die Ninja Perk.
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg slim om Scavenger te nemen. Gewoon zodra ik prestige heb gedaan naar Unlock Grear? En dan nog dit: hoe kom je eigenlijk aan die tokens? Ik heb er nu twee, maar geen idee waarom XD
     
  5. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedere keer als je in prestige gaat krijg je 1 token. Voor de trouwe fans hebben ze ook gekeken of je bij vorige COD's in prestige bent gegaan. Voor iedere COD die je prestige hebt gespeeld krijg je ook een token. In jou geval heb jij die bij 2 COD's prestige gespeeld.


    edit: dit alles is inderdaad in te unlocken als je in prestige gaat en dan naar unlock gear
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0

    Voor wapens kun je ook gewoon de attachments en voor perks ook de pro halen?
    Alvast bedankt voor je hulp!
     
  7. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zo gezien heb alleen de basis dingen. Attachments als red dot etc etc moet je gewoon weer op nieuw halen. Ook de Pro's bij de perks. Je unlockte wapen moet je dus gewoon opnieuw levelen. Alleen heb je hem al vrij ;)
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je ze inderdaad gewoon opnieuw moet halen. Maar die mogelijkheid is er dus wel? Je hebt het wapen gewoon al vrijgespeeld en alle extra functies (bijv. attachments of het behalen van een pro perk) zijn dan mogelijk?
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je prestige gaat en je neemt een wapen mee moet je alles opnieuw er voor halen.. Maar je heb em wel voor altijd..

    EDIT: Als ik me vrienden invite kunnen ze niet joinen. Maar als ik alleen een match zoek zit ik er zo in ..
    Hoe komt dit?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  10. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp het helemaal. Bedankt voor jullie hulp!
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan heeft iemand van jullie een strict/moderate NAT.
     
  12. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels ook al 1e prestige, lijkt wel een stuk sneller te gaan.
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om cod te spelen?
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik was na 20 uur spelen 1ste prestige, en na 4/5 uur ben ik alweer op de helft. Gaat heel snel.
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    heb nu 2 dagen en 11 uur en zit prestige 2 level 39 :) ongeveer 24 uur doe ik per prestige
     
  16. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb er een stuk langer over gedaan. Zo'n 34 uur. Maar ik speel alleen maar TDM met een gemiddelde van 12 kills per match.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat voor mode doe jij dan altijd? Ik zit na 53 uur in de 2de prestige level 25. Speel alleen TDM en TD.
     
  18. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook in ongeveer 20 uur 1e prestige. Solo speel ik domination en met vrienden team defender
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Speel altijd Team Defender.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik zit nu in Prestige 3 lvl 4 na 65 uur spelen. Gaat veel sneller in dit deel.
     

Deel Deze Pagina