1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox veeel te duur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 18 okt 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja we zijn er een beetje laat mee door de zogenaamde verhuizing, maar het forum gaat nu gewoon weer door zoals het voor de verhuizing ging

    16 en 17 oktober werd de prijs en de release dat van de Xbox in europa bekend gemaakt.. deze zal op 14 maart te krijgen zijn voor €479. dit komt neer op 1055,-. Games worden volgens mij €69 maar ik heb dit nog niet officieel bevestigd gezien.. dat is ook fucking duur = 152,-.

    Gaat MS met de Xbox dan nu gewoon zeker verliezen? Lijkt mij eigenlijk wel.. jammer van al die goede games..
     
  2. Michael15

    Michael15 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan zaten mensen allemaal te zeiken dat de playstation 2 duur was. Maar de X-box is ook erg duur vind ik. En de spellen zijn ook duur als ze 152 gulden gaan kosten.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik dacht nog dan neem ik wel een NGC.. maar als ik dat gamesaanbod zie dan neem ik wel een Xbox.. en anders gewoon lekker helemaal NIKS
     
  4. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Word pas gaaf als ze in bundels uitkomen :)
    ben je minimaal 1500 gulden kwijt.

    Ach ik denk dat ze het wel redden maar in het begin zal het wel zwaar worden.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    jah, en ik ben nu even de NGC fans voor die zullen zeggen dat de GC maar 550,- zal worden. dat is natuurlijk bull. Dat is gewoon het equivelant van $199.. en geen enkele console is even duur als dat die in amerika was/is.. dus NGC 700,-? of 750,-?
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    zech jongens, ik wil niet zeuren hoor, maar de xbox is eigenlijk vet goedkoop (tenminste niet duur)
    punt 1.:De ps2 was aan het begin f1149,- of zoiets, toch
    punt 2.:Bij de NGC en de PS2 moet je nog appart een harde-schijf, een modem, etc., etc. kopen
    dit alles zit al in de xbox.
    als je al die apparte dingen optelt kom je bij het zelfde uit, ongeveer:D :cool:
     
  7. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral niet vergeten te zeggen dat toen de ps2 uit was hij eigenlijk alleenheerser was, dc was toch al dood.

    Xbox moet tegen ps2 en gamecube.
     
  8. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop zowiezo een Xbox. Ik ben helemaal stunned van dat ding. Ik ben nu gewoon elke maand wat geld opzij aan het leggen. Zodat ik met rond maart 1500 piek heb
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het wel met once urty-man eens.

    Maar het is en het blijft veel geld.
    volgende maand ben ik in Canada, scoor ik een boxje voor 700 piek :D spelletjes voor 120 piek muahaha

    liefhebbers kunnen mijn contacteren dan stuur ik er eentje op! moeten we alleen iets regelen met de moneysssssss
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    niet teveel vertellen he :p ik wil er wel 1 ;)
     
  11. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry heren, Nintendo heeft een naam hoog te houden, de N64 was 499 gulden bij de release en ik denk dat ze er niet ver boven zitten bij de Gamecube, de import van de Gamecube kost 620/650 gulden(hangt af waar je het doet) piek inclusief verzend kosten en de rest van de extra kosten, dus dat ding wordt in europa echt wel iets zo rond de 500/550 gulden...

    En bedenk wat de reden is waarom de X-box duurder is.... het klinkt een beetje lullig, maar het heeft o.a. te maken met het verschepen ervan, 1 x-box is 4 Gamecube's kwa formaat (en het gewicht telt ook mee), per schip kan er dus minder mee waardoor er per X-box de vervoerskosten hoger zullen zijn (er zit natuurlijk om de Gamecube en de X-box een doos, maar relatief zal de verhouding wel ongeveer het zelfde blijven). En we hebben het niet alleen over per schip maar ook per vrachtauto. Er moet meer vervoert worden. M$ wilt wel een aantal dollars (+ 120 dollar per console) verlies lijden, maar de distributie bedrijven niet...

    In iedergeval, als de X-box deze prijs aan zal houden in Europa gaan ze het bij lange na niet redden, de PS2 heeft het nog maar net gered in Europa (eigelijk schrijnend slecht, in Europa is er in verhouding de PS2 het slechts verkocht) alleen door hun al reeds aanwezige Playstation Die-Hards heeft dat ding het hier kunnen overleven, die Die-Hards heeft de X-box niet...

    Let's face it guys,
    Je kunt nog alleen maar hopen dat ze de race zullen kunnen uitracen, als eerste over de finish kunnen ze nu wel vergeten, en ze zijn zelfs nu op koers(k) voor een enkele reis de grindbak in.....
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zie ze meer als een Auto met veel downforce en veel benzine in de brandstoftank..
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    xboxen worden in europa gemaakt, er hoeft niks te worden verscheept, dat is het gekke.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wel van Hongarije (daar worden ze gemaakt) naar rest van Europa, en van Mexico naar Amerika, ik weet alleen niet waar de jap xboxies worden gemaakt..
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    hiroshima/nagasaki
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    grappemaker }:]
     
  17. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    euhh, koboltje?
    over dat canada gebeuren, je moet dan wel elk spel importen, hé
    of werken pal spellen ook op een ntsc-systeem?
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    whahah vink nie erg
     

Deel Deze Pagina