1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Krijg je uiteindelijk een quest voor in Riften, in totaal heb je er 24 nodig en krijg je een kroon ofzo. Zelf pas 15.

    Joh, ook een bug waarmee ik geen 'well rested' meer krijg nadat ik mijn cure heb genomen voor weerwolf. Lekker dan. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    De kroon is eigenlijk waardeloos, dit krijg je:

    Als je alle 24 de unusual gems hebt, dan kan je ze naar Vex brengen in de thieves guild. Dan krijg je een soort perk waarmee je veel meer waardevolle gems vindt in kisten en zo. Vrij waardeloos.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb zoveel lotions nog in mijn inventory, maar kom ze gewoon niet kwijt omdat de merchants niet genoeg geld hebben.
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Sowieso raad ik de perk aan waarbij je alle items aan alle merchants kan verkopen (dus dat je ook potions kan verkopen een de smith, general of andere store). En volgens vult dat geld weer best snel bij.
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    idd ik liep daar ook echt zo omheen

    Ik mis hier toch wel quest dialog fixes, ik zit nu ook met die 'Reunification of Skyrim' die ik niet af kan maken. En wat mij betreft blijven die dode draken lekker liggen, ziet er wel tof uit.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    Lydia is zonder twijfel de nieuwe Adoring Fan in Skyrim. _O_
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Waarom? Ze is nou niet echt irritant toch? :9

    Ik begin me trouwens af te vragen wat ze gaan doen met dlc. :9 Ik ben nog lang niet klaar, maargoed. :+
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    [yt]JHvx0l_tVEw[/yt]

    creepy :eek:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hehe wtf. 8)

    Wel jammer dat je gezichten nooit echt goed kan bewegen, lichamen til je zo op maar gezichten niet. Dacht lekker met een gezicht rond gooien op straat ofzo. 8)
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vind die tovenaar
    uit Dawnstar
    pas irritant. Die kerel kan zijn mond niet houden.

    Ben je aan het sneaken blijft hij doorratelen.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    crazy night

    lydia in het vuur :lol:
     
  13. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ok, ik zal het eens uitproberen :thumbs:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Inderdaad, ik vind Lydia tot nu toe ook heel relaxt, ze praat nooit over dingen terwijl sommige andere companions dat wel doen. En ze is een prima pakezel ook :D

    Trouwens wat heeft Bethesda met irritante kinderen? In Fallout 3 had je o.a. Little lamplight waar echt ETTERS van kinderen waren, super grote bekken hadden ze en gewoon dikke bedreigingen ook naar de speler toe. In Skyrim ook een aantal uiterst vervelende kindertjes...eentje bij de Jarl zei 'Oh so now you are licking my father's boots too?' op een extreem irritante manier. Waarom kunnen ze niet gewoon vriendelijk doen....of zijn ze bang/hebben haat voor dark elves? 8)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja klote kinderen :mad:
    Ze doen allemaal stoer en lijken ook nog eens op elkaar. Ik zou echt die killable children mod willen hebben :+
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja ze zijn allemaal tweelingen, terwijl Fallout 3 naar mijn weten genoeg 'variatie' had qua hoe ze eruit zagen. Maar inderdaad...ik wil die mod ook!!!!!! :thumbs:




    daaaaaaamn!!! 8)

    [yt]xE4uzGaQDQg[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Iemand hier al eens last van gehad? Loop nu al 3 dagen rond met zo'n ding. Begin onderhand te denken dat het een bug is. Zwaar irritant!

    [​IMG]

    Het is dus zo'n ijspegel.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Pfffff ik zit ff een Dwemer ruin te clearen, maar er ligt zoveel shit dat je hele tijd rondzeult met teveel shit 8)
    Wat is er allemaal geschikt om om te smelten en wat niet? Dwemer Cups etc niet zeker?
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua gewicht is niets daarvan het waard om mee te nemen, ik zou alleen iets meenemen als je er ook daadwerkelijk armour van wil maken.

    Overigens heeft pickpocketing echt een leuke perk, mocht je die nog niet gezien hebben: bij lvl 50 kun je 100 lbs extra dragen.


    Iets anders: ik begin het spel toch een beetje ongebalanceerd te vinden, ben net van 19 block naar 100 gegaan in minder dan 3 kwartier, ok het was niet echt via een natuurlijke manier maar toch (je in elkaar laten slaan door drie frost trolls en vervolgens telkens healen), ik ben een mage maar heb 1050+ armour rating 8)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik zou een companion meenemen, en die als pakezel gebruiken. Echt ideaal gewoon, Lydia draagt nu mijn hele collectie boeken en verschillende Dwarven materialen, hahaah.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina