Binnekort kunnen we weer genieten van een leuke xbox LIVE aanbieding! Het pakket dat bij de release van Midtown Madness III wordt verkocht houdt in: Xbox Live Starter Kit + de drie bekende demos's Full version MMIII Dit alles voor een prijsje van 89,99 Euro Je betaald dus slechts 30 Euro voor de game MMIII! Is dit dope of is dit dope!...
Dat is zeker cool. En als je je eigen email adres d'r bij opgeeft krijg je nóg een keer een kopietje van MM3 (of een andere game) Sweet!
Precies. Dus gewoon de normale demo's die al standaard bij het Xbox Live pakket zaten. Wel een interessante aanbieding, 't is dat ik al Live heb, maar dat is zeker een mooi lokkertje voor de niet-livers en misschien wel de nog-niet-Xboxers
ik zou alleen mooi vinden als ze de headset een keer zouden veranderen....want dat ding is me toch bagger he.
Cool die aanbieding. Ik heb (nog_ geen live dus dit is ideaal voor mij. Alleen....tja....nog steeds geen CC. laat ze eerst het cc probllem hier in Europa oplossen....daar zou ik veel gelukkiger mee zijn.
hmmmz.....dat komt goed uit willik hebbuhhhhhh en natuurlijk moto gp 2 *) , dan is het online race festijn compleet