Alternatieve headset.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrJoinT, 10 jun 2003.

  1. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog geen draadje over kunnen vinden, maar is er iemand die een andere headset gebruikt dan de standaard meegeleverde?

    Ik vond deze, op bluetooth, ziet er geinig uit: Plantronics mx150
    Dan zou je de MX150-SG2 versie moeten hebben denk ik.
     
  2. BlackKnight

    BlackKnight Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets te veel gesmoked??? Dat is een headset voor GSM's!!!!
    In dit forum staat ergens al een thread over alternatieven voor de live-headset....
     
  3. p1m

    p1m Guest

    je kan ook gewoon een nieuwe laten bezorgen kijk op www.xbox.com
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar dat stekkertje is gewoon dezelfde als de orginele, wel bruikbaar dus! Ook al is het orgineel voor gsm's.
     
  5. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat dat ie ook werkt op een nokia en mijn nokia heeft ook zo'n stekkertje en die werkt ook op m'n communicator
     
  6. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmmz misschien een id... mijn headset is inmiddels nl. al kapot... ligt een beetje in mn aard om alles wat kapot kan ook daadwerkelijk kapot te maken... ik ben er op gaan zitten en hijs geknapt... misschien maar eens proberen om mn headsetje erop aan te sluiten...
     
  7. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang het dezelfde aansluiting heeft, heb je grote kans dat het werkt. Ik heb al van meerdere mensen gehoord/gelezen dat ze hun telefoon headset gebruiken als communicator.
    Dusssssss. Post het merk en type (en het liefst waar je hem gekocht heb) als je een werkende (telefoon) headset heb, die als communicator fungeert.
     
  8. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
    Volgens het PDFje moet het kunnen met headsets voor de volgende merken/types:
    Samsung A800, N300/400/500/600/620,R210,S100,T100
    En waarschijnlijk ook:
    Nokia 32/33/34/35/52/55/65/82/83/8910,3330,36/76/8850,8890

    De nokia heeft een headset die meer aders heeft lopen, maar het kan dat het wel werkt. Ik zou het graag horen als iemand hier ervaring mee heeft.
     

Deel Deze Pagina