[XOne] [TES V: Skyrim] Deel je unieke ervaringen!

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 8 nov 2011.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    via de Daedra :+

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Heb nog geen assassin gezien en ik steel als de neten :+.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik had iets vergelijkbaars. Ik kwam één of andere vrouwelijke Nord ofzo tegen die wilde dat ik een ring ging ophalen geloof ik. Ik had een bug bij het trouwen, kan dat soms hiermee te maken hebben? Dat de game me heeft laten trouwen in die lamme periode na de drinkwedstrijd? 8)

4. fr-patrick90

fr-patrick90 Remain silent

Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook totaal verrast:
    Links naast Riverwood heb je een huisje met een oud vrouwtje. Ik het huisje in; nix speciaals. Kom ik opeens achter een geheime ingang naar de kelder naast haar bed. Ik naar beneden blijkt ze allemaal alchemy spullen te hebben etc. Kom ik boven is ze boos dat ik erachter ben gekomen dat het een heks was. Opeens komen er 3 mages aan die haar vermoorden en opdracht hebben om ook mij te vermoorden. Na een gevecht, die ik uiteraard won :cool:, lag er een flinke loot op me te wachten en kon ik ook alle gems en andere alchemy rotzooi zo meenemen uit het huisje \o/

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik liep door Skyrim toen ik een hutje tegen kwam met een slapende man en een hond, ik vroeg de hond of hij met mij mee wou maar dacht dat hij me niet volgde, vervolgens lieper er 4 guards met een gevangene over een brug dus ging ik achter een rots zitten en schoot ik een pijl door het hoofd van één van de bewakers, de bewakers begonnen vervolgens de gevangene af te slachten en ik bleef van afstand pijlen schieten.
    Nog voordat ze me zagen komt die hond aangerend en begint hij de bewakers aan te vallen :D Uiteindelijk alleen door de laatste bewaker gesignaleerd en met een zwaard verslagen. Even later begon de hond te blaffen en komt mijn (real life) hond jankend naar me toe gerend :+

6. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal lastig zijn, dan moet je de quest Destroy the Dark Brotherhood doen namelijk:+
    Astrid is de leider van de Dark Brotherhood namelijk en is essential als je de Dark Brotherhood joined.

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Was op weg de bergen in (ik wou gewoon kijken wat daar te beleven was), kwam ik dus uit bij Arcwind Point. Tot mijn grote verbazing kwam ik daar dus een vette draak tegen, waarvan ik dacht dat ze alleen verschenen in quests:+
    Dus voor mij was dat wel een wow-momentje, zeker toen ik hem versloeg:cool:

8. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar moe gestreden in een Dwemer Ruin, kom ik er eindelijk uit, geen enchantments meer op mijn wapens, backpack tot de nok toe gevuld, vrijwel geen health potions meer, cirkelt er weer zo'n draak boven me... Nu even niet!

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik gebruik dus echt bijna geen potions, healing spells ftw :+

10. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen als er 4 Falmers op je zitten en je hebt je magicka aan destruction verbruikt moet je wel:mad:

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam vandaag eindelijk weer een draak tegen na, nou, wat zou het zijn? 25/30 uur denk ik? Anyway, hij viel me aan, maar er kwam geen frost of fire uit zijn mond. Oftewel, die draak had een bug, want hij kon me niet aanvallen. Toen heb ik snel de difficulty even op Expert gezet, twee levels Heavy Armor omhoog en draakje gedood! :)

12. the sbroiy

the sbroiy Have fun and game on

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag echt een episch moment. Ben nog vrij in het begin (lvl 6 Khajiit thief) en deed een side quest waarbij ik een bandietenleider moest doden omdat hij een prijs op zijn hoofd had staan.
    Ik vertrek dus richting het bandietenkamp in de Silent moon camps. Toen ik daar aankwam zie ik een paar bandieten bij een kampvuurtje zitten. Dus ik ga in de bosjes zitten op een paar tientallen meter afstand en val aan met mijn pijl en boog. Op het moment dat ik mijn eerste pijl afschiet, hoor ik achter mij een wolf huilen. Ik draai mij om en zie dat er een troep wolven op mij af komt stormen. Ik schrik me dood, maar tot mijn verbazing rennen de wolven langs mij heen. Ik draai me weer om, staan er in de verte 2 grote mammoeten in het gras te grazen. De wolven hadden het dus op de mammoeten gemunt. Uiteraard wonnen de mammoeten met gemak, maar uit angst schoot één van de bandieten ook op de mammoet die nog vol zat van razernij. Nog geen paar seconden later stormden de mammoeten richting mij en de bandieten, waarna ik samen sta te werken om het beest om te leggen met de bandieten die ik in eerste instantie wilden doden.

Geweldig!!!

...uiteindelijk toen de mammoet bijna omviel van zwakte maakte ik de bandieten af en nam ik alle winst. Heerlijk spel.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  16. skietepaul

skietepaul Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste leuke skyrim momentje was toen voor het eerst 2 giants mijn pad kruiste, ik dacht meteen aan de home-runs die hun kunnen slaan volgens de verhalen. maar eigenwijs als ik ben liep ik toch door, toen ik nog net buiten bereik stond kwam er een eeland mij voorbij rennen, deze vloog dus weer net zo hard en 10 x zo hoog terug naar zijn vriendjes. Toen liep ik toch maar met de nodige angst( ik was daar nog level 5) met een ruime boog om ze heen :p

17. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ben ik ook geweest! Vlakbij is word wall! Maar toen ik daar in de buurt was waren er zoveel fornsworn enzo dus ik dacht hier moet iets te vinden zijn. Ben ook daar naar beneden gesprongen en een mooi detail met die ghost wis alleen niet dat ie een nummer speelde waar je speech increasde

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja heb daar ook Become Ethereal gevonden :cool:.

19. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler Labyrinthian
    Geweldig, kom net in een oude vergane stad, met een deur waar ik niet in kwam omdat ik het item niet had. Probeerde een andere deur, kom ik daar bij een doolhof, ik erdoorheen, aan het einde wordt ik ergens heen gespawnd, moet ik tegen een daedra vechten, half leven eraf, ik weer ergens heen gespawnd, daedra mee, ik hem afgemaakt, toen nog twee flame atronarchs erachteraan. Uiteindelijk een kroontje dat zorgt voor 5% minder magic kosten voor alle spreuken:D Dus ik naar buiten, vind ik daar een klein huisje, ik naar binnen, ligt er een skelet met een masker ernaast en een brief. Brief gelezen, bleek iets te gebeuren als je het masker op zette, dus dat deed ik. Kom ik in dezelfde ruimte alleen nu is alles heel. Staan er allemaal kleine busten, zonder gezicht. Kon ze niet activeren dus denk dat ik daar maskers voor moet verzamelen_O_
    En dat allemaal terwijl ik op weg was naar een daedric shrine8)

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Liep net buiten Riften, word ik aangevallen door een blood dragon.

Ik ren de stad in, draak hele stad aan het slopen. Iedereen in de stad de draak aan het aanvallen. Valt die dood voor het gebouw van de Jarl. Echt 30 npc's eromheen en helemaal verbaast dat ze een draak dood zien.

Prachtig moment!

Deel Deze Pagina